TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
100% betrouwbaar ditmaal, mensen die afgelopen weekend met meerdere bronnen hebben gesproken op ibiza hebben bevestigd dat sander & sasha zullen gaan draaien op 13 december in het paard in den haag
(naja sander en stef hebben dit zelf gezegd en op sander's site staat het al in zijn agenda)
Uiteraard ben ik hierbij present.
Present

Vet misschien toch maar eens om de hoek gaan kijken bij het paard.
Ben d'r ook 100 % zeker bij.
Sasha wil ik niet missen...
weet je zeker dat SK er moet draaien? Op zijn site staat dat hij de 12e in Montreal en de 13e in New York moet draaien. Excession site zegt het omgekeerde
12e NY en 13e Montreal....
en het lijkt me niet dat hij tussendoor ff snel hopt naar NL en dan weer terug over de oceaan richting Amerika
hmmm, djsanderk.com zegt het bovenstaande, maar sanderkleinenberg.com zegt dat het idd gewoon de 13e is
Je moet ook niet naar sanderk.com kijken 
Hij heeft zijn residentshit naar voren geschoven
Jippie, het is goede-nieuws-week deze week 
Als er niks bijzonders is zal ik er zeker bij zijn. Gaaf!
Beetje jammer dat sander zijn zaakjes niet op orde heeft want wie weet moet ie gewoon in montreal draaien terwijl ie zelf in holland wil draaien

mwah, Sasha Solo ® © ™ van 22.00 tot 05.00 zou ook niet echt vervelend zijn 
Hehe nee geen probleem mee 
Hoewel sasha & sander b2b
(nye mix)
Ga me best doen om hier bij te kunnen wezen!
Ik ben d'r ook zeker bij. Als iemand wat weet over de voorverkoop etc hou me op de hoogte!
Probeer ook wel cameratoestemming aan te vragen voor PF.
Overigens, over cameratoestemming gesproken: Die Smirnoff Experience waar Danny Howells draait heb ik 99 % zeker gastenlijstplaatsen voor. Ze wilde namelijk erg graag dat er een partyflock fotograaf zou komen, werd mij net medegedeeld. En ik was/ben de enige die daar toestemming voor heeft aangevraagd. Dus doe maar 10 plaatsen ofzo 
Bram beste vriend
.....
J/k
| quote: |
| Originally posted by magrec Bram beste vriend .....J/k |

ja!
dit lijkt me erg gaaf!!

| Originally posted by Partyhardy! ja! dit lijkt me erg gaaf!! |
In een progressive-bui, Lex? 
Gezellig! Des te meer zielen, des te minder bier..eh...des te meer vreugd!
Ik ben d'rbij. Zowel Smirnoff Experience (Howells) als Sasha!
maar ff kieken, misschien dat ik ook kom
Sasha was meer trancy toch?
Das wel leuk
| Originally posted by Dj Lex Mij ook! Zei ik toch al dit weekend |
maar goed, mooi om te horen dat jij er ook voor in bent! Top!
| Originally posted by Optimus maar ff kieken, misschien dat ik ook kom Sasha was meer trancy toch? Das wel leuk |
veel matthew dekay dingetjes.
verdorie, das bij mij hier in den haag, ik kan er zo langs gaan, wil ook graag gaan, maar ik ken niemand die gek genoeg is om mee te gaan..
gewoon in je eentje gaan
Kan heus wel
| Originally posted by Jimmy verdorie, das bij mij hier in den haag, ik kan er zo langs gaan, wil ook graag gaan, maar ik ken niemand die gek genoeg is om mee te gaan.. |