TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cor fijneman !


Posted by pooley on Oct-03-2003 15:38:

Cor fijneman !



woot !


Posted by Tiger777 on Oct-03-2003 16:41:

cor is my hero!!


Posted by CygnusX on Oct-03-2003 17:11:

Op 24 oktober is er in de Moffel in Lommel (Noord-Limburg) een fuif die Extreme Experiences III - Fear heet, Cor komt er een setje draaien van 2u.


Posted by Nabistai on Oct-03-2003 17:49:

Vind hem eerder matig


Posted by pooley on Oct-04-2003 12:44:

Matig en dan nog beter dan de gemiddelden belgischen dj ;-)


Posted by camzicaze on Oct-04-2003 13:44:

quote:
Originally posted by pooley
Matig en dan nog beter dan de gemiddelden belgischen dj ;-)


lol
sad but true


Posted by Icone on Oct-07-2003 15:27:

quote:
Originally posted by pooley
Matig en dan nog beter dan de gemiddelden belgischen dj ;-)


hehe idd

Z'n laatste plaatje 'Venus' was wel ok vond ik. Niks baanbrekends, maar zal wel lukken in een club denk ik.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.