TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vraagjes over Sensation (newbie min of meer)


Posted by Jesseve on Jul-06-2001 12:50:

Question Vraagjes over Sensation (newbie min of meer)

Aangezien Sensation dit jaar m'n eerste echt grote feest wordt, ben ik nog niet helemaal bekend met hoe alles werkt. Zoals de gebruikelijke aankomsttijd. Officiel begint het om 21:00, maar is dat te vroeg, of juist te laat? (of misschien wel normaal?)
En zijn er nog dingen die je per se niet moet vergeten? Ik neem mee:
kaartje, geld, kauwgom, misschien deo, drank (of mag dat niet naarbinnen).
Nou zoals jullie zien heb ik nogal wat vragen, ik hoop dat jullie reageren.
CU@Sensation!
Jesse


Posted by Henkie_henk on Jul-06-2001 13:22:

Nou 9 uur ja.. meestal wordt t later pas leuker (vind ik)

Ik kom dan ook altijd later of ik moet echt een dj zien.. zo was er een keer dat ik erges al om 3 uur smiddags stond lol..

en een keer om 4 uur smiddags speciaal voor tiesto

Drink veel water.. ga niet aan de alcohol.. daarmee red je het niet
Niet echt verstandig om te gaan experimenter (als je begrijpt wat ik bedoel) anders lig je maybe strax lkkr te oden met je newbie hoofdje.. kan je beter een x aan beginne als je met een ervarener iemand bent

dat kan ik nu ff bedenke ik gaat weer verder met playe mwohaha


Posted by magrec on Jul-06-2001 13:38:

Deo mag waarschijnlijk niet mee naar binnen net zoals drank.
Vorig jaar werden er wel flesjes ice tea uitgedeeld rondom het stadion die mochten wel mee naar binnen. Alcohol kan wel al1 ik drink meestal na 3 uur geen alcohol meer anders ben ik om 5 uur vrij moe.

voor de rest ik ben er waarschijnlijk wel om 21:00 drukte ontlopen en lekker rustig de boel vekennen


Posted by Henkie_henk on Jul-06-2001 14:01:

Ow ja neem niet je duurste jas mee.. je bent em toch kwijt

en ga ook geen ruzie zoeke... of boos worde als iemand je aanstoot ben je zon loser.. dan hoor je er niet thuis..

haha girlie wil me meehebbe naar mallorca.. ff kijke.. zal ik dat doen?? MmmmmMM JA!! haha! master dit!


Posted by -=WVG=- on Jul-06-2001 14:06:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
haha girlie wil me meehebbe naar mallorca.. ff kijke.. zal ik dat doen?? MmmmmMM JA!! haha! master dit!


Huh? nu al...als ik de berichten heb gevolgd zijn jullie ongeveer 1 week samen

(Ik kan er iets langszitten )


Posted by Robvef on Jul-06-2001 14:15:

Maar Henkie, dan moet je wel de laatste week van juli of de eerste week van augustus gaan. Dan zit ik er namelijk, en Akira en Tango ook. Tango geloof ik zelfs nog een week eerder.

En voor Sensation --> Jas kan je sowieso niet ophangen, want er is geen garderobe. En als je alcohol drinkt, dan niet in combinatie met pillen.

En wat vorig jaar wel goed was, is dat ze 's morgens koffie hadden bij een bar op de 1e ring. Ik hoop dat dat dit jaar ook weer is.


Posted by New Wave on Jul-06-2001 14:35:

Om 21:00 uur al op een feesie?.........wow.....ik gaat altijd pas om 00:00 a 01:00............

veel vocht......en geen pillen...........smoken vind ik opzicht wel chill op een feesie...maaruh......maak het niet te bond met spulletjes......je gaat snel out met die warmte enzo.......ga ook niet stoer lopen doen en constand gaan springen, ga ook om de zoveel tijd naar de chill-out......
veel plezier op dat k*t feest gheghe

groeeeeeten

en wat andere al zeiden, agressie is daar taboe........alleen meisjes mogen slaan gheghe (innercity vorig jaar zag ik dat een super lekker wijf een jongen op de grond sloeg gheghe, was best humor)


Posted by Henkie_henk on Jul-06-2001 14:38:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Huh? nu al...als ik de berichten heb gevolgd zijn jullie ongeveer 1 week samen

(Ik kan er iets langszitten )


LoL we hebbe nog nieteens wat haha.. *edit door mezelf lol*

Ja ja rond juli augustus! maar dan gaat Jason t gladjakkertje haar probere te stelere he! jaaa!!

Maar wel tof hoor! Mallorca jaa!! moet er wel een goeie lastminute heengaan e... fuck man ik kan niet w8e op vakantie.. beter dan in die kut hitte hiero.. beetje nix doen.. ja je kan natuurlijk wel wat gaan doen ach whatever..

Welke datum ga jij rob?
En Akira?

Ik gaat weer in de hangmat hange..

weet je btw nog of er nog wat leuke djs kome?? of is dat meer in sallou (waar iedereen heengaat ;-)


Posted by magrec on Jul-06-2001 18:37:

quote:
Originally posted by New Wave
Om 21:00 uur al op een feesie?.........wow.....ik gaat altijd pas om 00:00 a 01:00............

veel vocht......en geen pillen...........smoken vind ik opzicht wel chill op een feesie...maaruh......maak het niet te bond met spulletjes......je gaat snel out met die warmte enzo.......ga ook niet stoer lopen doen en constand gaan springen, ga ook om de zoveel tijd naar de chill-out......
veel plezier op dat k*t feest gheghe

groeeeeeten

en wat andere al zeiden, agressie is daar taboe........alleen meisjes mogen slaan gheghe (innercity vorig jaar zag ik dat een super lekker wijf een jongen op de grond sloeg gheghe, was best humor)


Ik betaal 100 piek voor een feest plus de treinkaartjes denk nou niet dat ik dan het begin wil missen al hoewel roog dan draait.
Ik ga gewoon door van het begin tot het eind want daar heb ik ook voor betaalt


Posted by New Wave on Jul-06-2001 19:03:

------------------

Ik betaal 100 piek voor een feest plus de treinkaartjes denk nou niet dat ik dan het begin wil missen al hoewel roog dan draait.
Ik ga gewoon door van het begin tot het eind want daar heb ik ook voor betaalt

-------------------

Nou, daarom ga ik al geen 100 piek dokken..omdat roog en die andere losers draaien......marco v geld niet mee


Posted by Partyhardy! on Jul-06-2001 20:15:

Talking

ik ga meestal al vrij vroeg. dan kun je idd lekker relaxt de boel verkennen en meestal ook wat sneller naar binnen, maar eigenlijk vind ik het feest al in de trein beginnen=> radio er bij,bier er bij en lekker feesten met andere partygasten, dan zit de sfeer er al meteen lekker in. Ik ben nu bezig een lekker tapeje te maken, dus dat gaat morgen wel weer goed komen .


Posted by Akira on Jul-07-2001 00:23:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


LoL we hebbe nog nieteens wat haha.. *edit door mezelf lol*

Ja ja rond juli augustus! maar dan gaat Jason t gladjakkertje haar probere te stelere he! jaaa!!

Maar wel tof hoor! Mallorca jaa!! moet er wel een goeie lastminute heengaan e... fuck man ik kan niet w8e op vakantie.. beter dan in die kut hitte hiero.. beetje nix doen.. ja je kan natuurlijk wel wat gaan doen ach whatever..

Welke datum ga jij rob?
En Akira?

Ik gaat weer in de hangmat hange..

weet je btw nog of er nog wat leuke djs kome?? of is dat meer in sallou (waar iedereen heengaat ;-)


Jason t gladjakkertje ????uhm bedoel je mij nee toch ???haha....en wees gerust op mallorca is er zat keus dus het word echt wel een toppertje...

IK ben van 28 juli tot 4 augustus ben ik in mallorca....in el erenal of zoiets haha...rob weet wel precies hoe dat heet...


Maar om weer over de topic te hebben....
UHm nou meestal ben ik rond een uur of 1.00 op een groot feest ik ben nooit echt voor 12-en geweest of het moet een normale discotheek zijn die om 3.00-4.00 sluit.De Beste dj's draaien meestal toch wel later...maar ja als je echt voor een bepaalde dj gaat dan kan het natuurlijk wel.


Posted by magrec on Jul-07-2001 07:52:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik ga meestal al vrij vroeg. dan kun je idd lekker relaxt de boel verkennen en meestal ook wat sneller naar binnen, maar eigenlijk vind ik het feest al in de trein beginnen=> radio er bij,bier er bij en lekker feesten met andere partygasten, dan zit de sfeer er al meteen lekker in. Ik ben nu bezig een lekker tapeje te maken, dus dat gaat morgen wel weer goed komen .


psies dat sneller binnenkomen vind ik ook wel fijn. Hehe nu maar hopen dat er zo vroeg al wat party peeps in de trein zitten (vast wel)


Posted by eXos on Jul-07-2001 09:19:

quote:
Originally posted by New Wave
------------------



-------------------

Nou, daarom ga ik al geen 100 piek dokken..omdat roog en die andere losers draaien......marco v geld niet mee


Maar daar gaat ut niet niet om... Voor de thread starter is het z'n eerste feest. Gewoon het begin meemaken. WATER WATER WATER drinken, geen alcohol. Anders ga je echt naar de tering. 1 T-shitje aan...

En gewoon dolle pret maken...


BTW:

FACT: vorig jaar was het zo warm daar binnen, dat er wolken in het plafond hingen. Op een gegeven moment begon hetzelfs te regenen. Ze hadden hun eigen Broeikasje gekweekt. Lekker al dat verdampte zweet van anderen op je lichaam hehe LOL


Posted by Partyhardy! on Jul-07-2001 09:30:

quote:
Originally posted by magrec


psies dat sneller binnenkomen vind ik ook wel fijn. Hehe nu maar hopen dat er zo vroeg al wat party peeps in de trein zitten (vast wel)



ja, juist! meestal wel alleen af en toe ook een geirriteerde oma die omkijkt naar die "bagger" muziek


Posted by magrec on Jul-07-2001 10:27:

quote:
Originally posted by Partyhardy!


ja, juist! meestal wel alleen af en toe ook een geirriteerde oma die omkijkt naar die "bagger" muziek


lol vorig jaar trance energy in de trein trug..we waren met zijn 5 en geloof ik of 6 naja zaten we in een coup� met wat lui uit utrecht damn die lui stonden nog strak joh hadden ook een tape van shockers 1 of 2 erin zitter damn man die lui stuiterden de hele coup� door en wij helemaal brak ernaar kijken :P


Posted by tango on Jul-07-2001 10:37:

ah, als we alle terugreis verhalen moeten gaan vertellen zijn we nog wel effe bezig . Maar de laatste keer bij massive was wel lachen. Want het was toen koninginnedag die ochtend, dus de trein zat al half vol met gezinnetjes enzo. Dus wij gewoon ergens gaan zitten. Bleek het een niet rokers cabine te zijn. Maar die gasten naast ons uit beverwijk ofzo (Zegt genoeg ) vonden het nodig om toch 2 dikke knetters op te steken. En die kinderen allemaal hoesten en proesten in die coupe. Toen kwamen de pappa's eraan en was het effe afgelopen, voor 30 sec om precies te zijn en toe gingen ze weer aan. Maar om een lang verhaal kort te maken, veel geouwehoer, 2 conducteurs en bijna matten.............


grtz,
TNG


Posted by magrec on Jul-07-2001 11:12:

quote:
Originally posted by tango
ah, als we alle terugreis verhalen moeten gaan vertellen zijn we nog wel effe bezig . Maar de laatste keer bij massive was wel lachen. Want het was toen koninginnedag die ochtend, dus de trein zat al half vol met gezinnetjes enzo. Dus wij gewoon ergens gaan zitten. Bleek het een niet rokers cabine te zijn. Maar die gasten naast ons uit beverwijk ofzo (Zegt genoeg ) vonden het nodig om toch 2 dikke knetters op te steken. En die kinderen allemaal hoesten en proesten in die coupe. Toen kwamen de pappa's eraan en was het effe afgelopen, voor 30 sec om precies te zijn en toe gingen ze weer aan. Maar om een lang verhaal kort te maken, veel geouwehoer, 2 conducteurs en bijna matten.............


grtz,
TNG


Hehe massive na afloop vet brak....iedereen ;iep te maffen hehe en vanaf amersfoort zaten er idd ook 2 lui bij ons ff een fakkel op te roken......vond de andere meneer niet zo fijn omdat

neh shit de terugreis is bijna net zo leuk als het feest zelf



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.