TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ¿¿¿Springnichten???
Pages (2): [1] 2 »
¿¿¿Springnichten???
De laatste tijd zie ik steeds meer mensen op parties extreem vaag dansen! Ze lopen een beetje afwisselend van het ene been naar het andere been rond te huppelen! Dit noem ik de zogenaamde "Springnichten"! Kan iemand mij uitleggen waarom je het nodig vindt om jezelf op zo'n manier enorm voor lul te zetten??
Mzzls!
Sja.... Als het weer te hard gaat kun je natuurlijk niet gaan Hakkuh net als in the old days...Ik vindt het wel grapig bedacht. En btw, Iedereen danst lekker op z'n eigen manier waarbij hij/zij zich lekker voelt.
Nunspeterlaan Rulez BTW (geboren en getogen). Hagenees 4ever
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! 
hehe, grappig. Ik zou zeggen prober het eens. LOL. Zal wel net zo hard terug worde geslagen...
| quote: |
| Originally posted by Rudy Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! |
Ik wou er niet zo op in gaan... Zie mij maar eens naar de grond te krijgen. Ik ram je zo hard, dat je voor de rest van je leven 7 kleuren stront schijt...
| quote: |
| Originally posted by Rudy Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! |
| quote: |
| Originally posted by JdDark dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen |

| quote: |
| Originally posted by Rudy Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! |
Sjezus wat een gezeik
wat kan jou het nou boeiuh hoe iemand danst, ga je toch lekker met die anti-springnichten ass van je een metertje verder staan.
Dit is nou echt een thread waar ieder1 weer ff lekker kan flamen, bedankt voor dat
Bij deze benoem ik deze thread officieel geopend voor een zware flame jegens de beklaagde de heer R. Udy
SCHULDIG!!!
FLAMEEE DIE ZOOI!! 



Greetz,
Glaniskanis
))
dit staat toch het best
lekker duidelijk
Inderdaad die gast effe flink flamen.
Triest figuur, hij zal zelf wel een enorme poepmixer zijn als die alleen op nichten let.......
En dat stoere geouwehoer motte we hier niet hebben.......kleuter.....
RUDY......
I CHALLENGE YOU!!!!!!!
TO A DUAL..........
BEHOLD FOR THIS IS UR FINAL ANNIHALATION

FOOL
jezus fucking christ echt, waarom moet iedereen gelijk zo aggressief doen. Als je je zo ergert, reageer dan helemaal niet. Je vindt dit tog een trieste thread? Moet je vooral reageren, dan houdt het wel op ja... NOT.
van mij mag men dansen zoals je wilt, maar ik moet kwijt dat het er soms wel lachwekkend uitziet. Maar goeeed, als je het maar naar je zin hebt h�!!!
Uhm wat loop jij dom te zeiken zeg??ben jij dan zo master in dansen dat jij het zo goed doet en dat iedereen een voorbeeld aan jou moet nemen ???
ROT toch op zeg en laat iedereen doen wat ze fijn vinden....als jij in duitsland of een keer in belgie komt daar danst ook iedereen anders dan jij...dan mogen ze jou zeker ff op je bek tikken??Dat je daar iemand voor wilt slaan dan ben je echt supertriest...ik kan ook wel gaan dreigen met vriendjes enzo dat dan de hele sportschool achter je aanzit,de bokschool,alle kampers etc.. blah blah maar ja dat heeft weinig nut
en vinylboy op domme thread moet juist worden gezegd dat je er niet eens mee bent en dat je er vooruitkomt vind ik iedereen zijn grootste recht...Je kan wel lekker op ignore zetten maar of je er wat aan hebt??ik denk het ook niet hoor....
ja maar Rudy is dan ook wel een onwijze BIKKEL hoor jongens!
Echt waar, als ik hem ooit nog een keer tegen kom dan ga ik toch zo ontzettend mn best doen om "stoer" te dansen... stel je toch voor joh! Dalijk wil die je nog neerslaan! 
haha
*Connected*
Bla.........................................bla bla bla
bla........
bla bla bla
bla
bla bla ........... bla bla bla......
bla..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik zat net te mixen online
khad 7 listeners en binnen tien minuten waren ze allemaal weg...
*cries* and *picks up flight cases and runs*
hmm RUDY go punch Tu_Face for doin da Monkfisk
WHUAhhahahahha
*Disconnected*
sjees als je je daar al druk om gaat maken.
Als ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Nou dat dansen deden ze vorig ook alwel hoor. Boeit mij geen donder hoe iemand danst want ik kan zelf ook niet dansen

ik begrijp rudy volkomen;-)
op parties zie je het steeds meer,gastjes van 16 die idd dansen wat het beste als een "springnicht" uit te leggen valt.Die gastjes zijn zoooooooooo onwijs irri,sta je daar met je wappie bek,komt er weer zo'n gastje voorbij springen met zo'n domme IK ZUIP,JIJ WIJF,NEUKUH?LEKKA SPRINGUH! look.Volgens mij zijn dat de gastjes die van r'n b zijn afgestapt omdat alle females in die scene lopende soa verzamelaars zijn.Dus kijken ze bij ons;-). Nee ik zou niet iemand neer slaan om dat ie springt,ik pak liever me axe deo en spuit zijn richting in met een aansteker ervoor.ff kijken hoe hoog ie dan springt
| quote: |
| Originally posted by DjRV ik begrijp rudy volkomen;-) Nee ik zou niet iemand neer slaan om dat ie springt,ik pak liever me axe deo en spuit zijn richting in met een aansteker ervoor.ff kijken hoe hoog ie dan springt |
lache die petrus,
ik bedoel wie showed er nou dat ie stoer is?
Is het forum je leven ofzo?
Echt slim ben je trouwens niet,wat had jij voor wiskunde op je school?
30 juni 1982,dan ben ik dus niet net 18 geworden maar 19,gekke toellie.Waarschijnlijk voel je je gewoon op je pikkie getrapt omdat je zelf net zo iemand bent.Laat ik 1 ding voorop stellen;dans zoals je wilt dansen,i dont care.Maar springnichtjes hebben nou eenmaal de irritante gewoonte om andere mensen er mee lastig te vallen.Ga nou niet dapper lopen doen met je verhaaltjes dat het slecht met me afloopt als ik wat bij jou zou proberen,das beetje kinderachtig.Bovendien denk ik dat als ik me axe deo op je heb uitgespoten dat je niet echt in staat bent om uberhaupt naar de plee te gaan.Misschien kan je beter gewoon lekker een leven zoeken,staat je vast beter;-)
| quote: |
| Originally posted by DjRV Laat ik 1 ding voorop stellen;dans zoals je wilt dansen,i dont care.Maar springnichtjes hebben nou eenmaal de irritante gewoonte om andere mensen er mee lastig te vallen. |
Iemand proberen de grond in te trappen is natuurlijk niet zo moeilijk op een forum...
| quote: |
| Originally posted by DjRV lache die petrus, ik bedoel wie showed er nou dat ie stoer is? ![]() Is het forum je leven ofzo? Echt slim ben je trouwens niet,wat had jij voor wiskunde op je school? 30 juni 1982,dan ben ik dus niet net 18 geworden maar 19,gekke toellie. Waarschijnlijk voel je je gewoon op je pikkie getrapt omdat je zelf net zo iemand bent. |

| quote: |
| Originally posted by DjRV lache die petrus, Is het forum je leven ofzo? |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Echt slim ben je trouwens niet,wat had jij voor wiskunde op je school? 30 juni 1982,dan ben ik dus niet net 18 geworden maar 19,gekke toellie |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Ga nou niet dapper lopen doen met je verhaaltjes dat het slecht met me afloopt als ik wat bij jou zou proberen,das beetje kinderachtig. |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Misschien kan je beter gewoon lekker een leven zoeken,staat je vast beter;-) |
luv u en zie je in irc
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.