TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vieze dingen
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Vieze dingen
Nieuwsgierig:
Waar gaan jullie nou van over je nek? Mag van alles zijn, bij mij komt kattenvoer op een goede 1e plek.
hmmmmmm
ja
ik had laatst een banaan milkshake gemaakt....
maar ik had hem laten staan in me kamer en een dag later vond ik hem weer .....ik kwam net thuis van ergens bieren dus ik was al niet helemaal helder.....dus ik pak die milkshake en wil het weg gieten...maar dat kon ni...het schuim ervan was hard geworden helemaal vast zat het...het was een soort spons....dus ik het er uit proberen halen en er kwam een walm ervan af.....ik ging bijna ter plekke over me neck....kom me egt net inhouden.....maar ik heb toen alles weg gegooid in de prullenbak maar de walm die kwam er nog meer uit....zo vies was het mn hele keuken stonk er gewoon naar......
dat was zerieus VUNZIG....
aah ik moet nu weer Prosinecki
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro hmmmmmm ...het schuim ervan was hard geworden helemaal vast zat het... |
Maar goed sindsdien was ik voortaan wel beter af
Nou mijn ouders ware dus es 2 a 3 weke in Spanje.. had ik het rijk alleen.. overal lag dus afval.. de prullebak was heus niet geleegd.. maar gewoon volgestampt.. de pizzadozen lagen overal.. de alcohol flessen stonden her en der.. de hele walm van safari bier en sigaretten rook je zelfs buiten..
hey wacht dat vond ik lekker... eeh over me nek..
Van die vieze gore kutplaatjes (letterlijk) van die kutsites(figuurlijk).. daar wordt me henkie meteen bang van..
Ow en ik ben nog nooit over me ken gegaan van de alcohol
master he.. wel gehad dat ik eigenlijk wel moest kotse maar het niet deed lol.. de dage er na was ik nog brakker! haha! goe man!
Re: Vieze dingen
| quote: |
| Originally posted by Vinyl Boy Nieuwsgierig: Waar gaan jullie nou van over je nek? Mag van alles zijn, bij mij komt kattenvoer op een goede 1e plek. |
Ik ga van weinig dinge over m'n nek, naar in Spanje hehe.
Ff lekker pizza eten om 4 uur s'nachts wanneer je knetter zat bent. Een overheerlijke Calzone (prima pizza). Wij weer lekker doorfeesten darna. Op een gegeven moment ging t toch niet zo goed!! KOTSE!!!!! Lag ie er net zo bij als toen ik m op at... Zo'm klomp deeg hehe
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ga van weinig dinge over m'n nek, naar in Spanje hehe. Ff lekker pizza eten om 4 uur s'nachts wanneer je knetter zat bent. Een overheerlijke Calzone (prima pizza). Wij weer lekker doorfeesten darna. Op een gegeven moment ging t toch niet zo goed!! KOTSE!!!!! Lag ie er net zo bij als toen ik m op at... Zo'm klomp deeg hehe |
wat is der nou weer mis met kaas dan? das eigenlijk best wel te eten...
En over je nek gaan van te veel zuipen...das ranzig!
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG wat is der nou weer mis met kaas dan? das eigenlijk best wel te eten... |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG wat is der nou weer mis met kaas dan? das eigenlijk best wel te eten... En over je nek gaan van te veel zuipen...das ranzig! |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik zal weer doen verbazen, maar als ik kots door het zuipen drink ik daarna net zohard weer door... Ik voel het meestal aankomen...FF kotsen en weer verder zuipen. Niks misselijkheid ofzo... |
Van (te)veel schaamhaar natuurlijk
ennuh als het niet fijn ruikt is dat ook nog xtra aanstekelijk erbij
LoL 


Greetz,
Glaniskanis
p.s. Akira gaat hieronder posten 
Ik hou het maar ff bij het meest ranzige eten en dat vind ik ....
PREI -----> dat vind ik zo ranzig, toen ik klein was ben ik daar wel eens van over me nek gegaan BAH, echt smerig, alleen die lucht al, krijg iki al kotsneigingen.
| quote: |
| Originally posted by New Wave inderdaad, gewoon effe de vinger in de keel steken en allez der uit barrufen |

Als iemand heeft "gebarft"(om het zo meer ff te noemen) en er daarna de reuk van opvangen. Dan poep ik zelf ook uit het mondje hoor.





Lekker onderwerp trouwens!
Haha dan moet je is voor de gein 4 liter melk gaan drinken. Das lekker. Nee ik ga over me nek van witlof en spruitjes. Krijg die dingen echt niet naar binnen
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Haha dan moet je is voor de gein 4 liter melk gaan drinken. Das lekker. Nee ik ga over me nek van witlof en spruitjes. Krijg die dingen echt niet naar binnen |
Dat is echt humor en ook heel ranzig, maar wel cool. Die gasten kotsen echt een brede straal dat is niet gezond!!!!!! echt lachuh
net zoals WVG kan ik niet tegen kaas, als ik de geur van kaas ruik word ik helemaal gek, dan begin ik al te kokhalzen, vooral bij die schimmelkaas uit frankrijk die mijn pa altijd eet. maar gesmolten pizza kaas lus ik wel weer maar dan moet het wel gesmolten zijn
| quote: |
| Originally posted by basvh net zoals WVG kan ik niet tegen kaas, als ik de geur van kaas ruik word ik helemaal gek, dan begin ik al te kokhalzen, vooral bij die schimmelkaas uit frankrijk die mijn pa altijd eet. maar gesmolten pizza kaas lus ik wel weer maar dan moet het wel gesmolten zijn |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ja, die melk, net als die gasten van JACKASS, hahahahaha Dat is echt humor en ook heel ranzig, maar wel cool. Die gasten kotsen echt een brede straal dat is niet gezond!!!!!! echt lachuh |
ja, dat was echt humor ja...volgerns mij kwam er evenveel uit als dat erin was gegaan
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Haha dan moet je is voor de gein 4 liter melk gaan drinken. Das lekker |
Ik dacht..ik kijk niet in die thread want het zal wel weer over porno gaan
maar tot mijn verbazing is t nog een leuk onderwerp ook! 
Waar kots ik van..........gozers die hun lul niet wassen en m dan voor je gezicht houden hahahahahaha 
Laatst had ik een lekker pistoletje gezond voor mezelf gemaakt..tomaatje, komkommertje, kaas, ham, peterselie...en toen ik halverwege was zat er opeens een enorm gore vissmaak (komkommer + vissmaak...hmmmmmmmz
) aan die hap die ik genomen had...daar kan ik dus ECHT niet tegen (het was ook nog s m'n ontbijt) dus ik zat zwaar kokhalsend aan tafel...maar gelukkig kon ik het snel wegspoelen met wat jus (d'orange dus)....ieeeeew...
Verder heb ik geen afkeur van bepaalde voedingsmiddelen...gelukkig..hoewel ik vroeger alleen pannekoeken en patat luste
maar ja..je wordt ouder h�? 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Verder heb ik geen afkeur van bepaalde voedingsmiddelen...gelukkig..hoewel ik vroeger alleen pannekoeken en patat luste maar ja..je wordt ouder h�? |
Beschimmelde gemalen koeien-kut waar van die witte maaden in en op zitten...
BAH!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.