TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Pages (3): [1] 2 3 »
Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Op zaterdag 12 mei hebben duizend liefhebbers als eerste hun Sensation kaartje kunnen kopen.
Om 8 uur �s ochtends en zelfs ruim daarvoor stond het bij de Free Record Shop afgeladen met mensen die voor ��n ding kwamen; Special Treatment tickets.
Wat de Special Treatment inhield wist nog niemand, t�ch zijn mensen stad en land afgerezen om zo�n kaartje te bemachtigen, deze waren dan ook binnen no-time uitverkocht.
In de afgelopen weken heeft ID&T bekend gemaakt waar de Special Treatment bezoekers op kunnen rekenen, voor de duidelijkheid hier nog een opsomming van de privileges die de gelukkige bezitters van een Special Treatment ticket bezitten:
- Een eigen ingang, ingang �F�, die al om 20.00 uur open gaat (een uur voordat de reguliere ingangen open gaan).
- Exclusieve Special Treatment lounge met een indrukwekkend uitzicht op het hoofdpodium.
- Speciale bar, alleen voor Special Treatment bezoekers.
- Rondleiding �s middags in de Amsterdam ArenA, waarin je een exclusieve blik achter de schermen krijgt van Sensation (alleen voor diegenen die zich ingeschreven hebben, kijk voor de lijsten op www.sensation.nl bij de sectie �news�).
- Een �Special Treat� om mee naar huis te nemen aan het einde van de avond.
en is dat alles???nou nou wat speciaal zeg...en daarvoor moet je s'nachts in de kou staan hehehe LDLDLD
naja
id&t doet het goed NOT!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
| quote: |
| Originally posted by Akira - Rondleiding �s middags in de Amsterdam ArenA, waarin je een exclusieve blik achter de schermen krijgt van Sensation |
| Originally posted by Akira - Een �Special Treat� om mee naar huis te nemen aan het einde van de avond. |
Re: Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
| Originally posted by Akira Sensation special treatment wat een lachertje ![]() ![]() ![]() |

hehe, lache.. Dat betaal je 100 piek extra voor... 50 piek voor een cd ofzo die je mee krijgt en 50 voor....de rest
Je betaald er helemaal niet 100 piek meer voor hoor!
Een special treatment kaartje was even duur als een normaal kaartje.
Dus je krijgt altijd al meer....mooi meegenomen toch?
Sommige mensen moeten gewoon op alles zeiken.
| Originally posted by mpost Je betaald er helemaal niet 100 piek meer voor hoor! Een special treatment kaartje was even duur als een normaal kaartje. Dus je krijgt altijd al meer....mooi meegenomen toch? Sommige mensen moeten gewoon op alles zeiken. |
| Originally posted by mpost Je betaald er helemaal niet 100 piek meer voor hoor! Een special treatment kaartje was even duur als een normaal kaartje. Dus je krijgt altijd al meer....mooi meegenomen toch? Sommige mensen moeten gewoon op alles zeiken. |

dus lekker zeiken is geweldig
Re: Re: Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
| Originally posted by Partyhardy! hmmmmmm, een lekker wijf?? |

Als we toch aan het zeiken zijn...
Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht...Shit, was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen
Maar het was het lezen waard...
En over die special-treatment...Liever niet dan wel 
| Originally posted by -=WVG=- Als we toch aan het zeiken zijn... Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht...Shit, was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen Maar het was het lezen waard... |

Het begon net zo leuk te worden!! Ik wou net wat gaan posten daar, was die ineens op slot!! Nou ja!
| Originally posted by Jukx Hehe, ja jammer he!! ![]() Het begon net zo leuk te worden!! Ik wou net wat gaan posten daar, was die ineens op slot!! Nou ja! |
het kan ook anders
volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation.
Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money...
Re: het kan ook anders
| Originally posted by Little Theseus volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation. Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money... |
Re: het kan ook anders
| Originally posted by Little Theseus volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation. Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money... |
| Originally posted by -=WVG=- Als we toch aan het zeiken zijn... Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht...Shit, was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen Maar het was het lezen waard... |

! Even voor de duidelijkheid, het was allemaal niet zo serieus bedoeld als men dacht! 

| Inderdaad! Ik had niet eens tijd om mezelf nog ff te verdedigen! ! Even voor de duidelijkheid, het was allemaal niet zo serieus bedoeld als men dacht! |
En daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
| Originally posted by Donna Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gasten En daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;pKan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe* hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz* iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet! BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen* |
lol gaan we weer!
| je zegt ook dat je heel de tijd bezig bent om die springertjes van je af te houden. Waarom spring lekker mee je zult zien het is kei relekst |

| ten eerste wil ik zeggen dat iedereen zelf lekker uitmoemaken hoe hij danst, hakken, springen, chacha boeit me niet. maar wil wel ff replyen op het gene wat donna hier zegt. |
| Originally posted by Donna hm no thx,iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie danst zeg je net ![]() |
waarom de neuk moet ik t proberen als ik er geen zin in heb en t r nod dom vind uitzien ook? ik doe ook wat ik wil en val daar toch ook geen kip mee lastig,spring gewoon,doe je ding maar niet op mijn 4kante meter *damn* hoe moeilijk is dit te begrijpen?!
doelloze discussie
damn wat heb ik weer lekker staan springen net zoals 75% andere mensen in de arena
vooral op dd tribune van de ene kant naar de andere kant.
| Originally posted by basvh ik zeg niet dat je zo moet dansen maar je kan het wel een keer proberen zo erg is het echt niet hoor |