TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- blah blah blah
blah blah blah
hi
ik hou van jou
ik ook van jou hoor 
ehm.....wat is dit????


ik hou van santa monica, ca 
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands 
Hey Layla remember this one
"you are the best" = "ik hou van pijpen"
... keep that one in mind okay..
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands ![]() Hey Layla remember this one "you are the best" = "wil je me pijpen" ... keep that one in mind okay.. |
dan moet t toch "ik wil je pijpen" zijn???


hehe lijkt me iets praktischer idd, Optimus...
hahahaha oeps foutje ja! 
Re: blah blah blah
| quote: |
| Originally posted by theeyesofdarkness hi ik hou van jou |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! hahahaha oeps foutje ja! |
Hm, zal Tiesto ook denken...
Hij wordt belaagd door een manwijf...

LoL
Wil je neuken = Do you want to spin the TT's
Greetz,
Glaniskanis
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands ![]() Hey Layla remember this one "you are the best" = "ik hou van pijpen" ... keep that one in mind okay.. |




| quote: |
| Originally posted by theeyesofdarkness and "i worship henkie" = "je bent een eikel" ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by theeyesofdarkness and "i worship henkie" = "je bent een eikel" ![]() ![]() ![]() ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.