TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- blah blah blah


Posted by theeyesofdarkness on Jul-07-2001 11:30:

blah blah blah

hi ik hou van jou


Posted by -=WVG=- on Jul-07-2001 11:33:

ik ook van jou hoor


Posted by Opti on Jul-07-2001 11:34:

ehm.....wat is dit????


Posted by Partyhardy! on Jul-07-2001 11:38:

ik hou van santa monica, ca


Posted by Henkie_henk on Jul-07-2001 11:39:

LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands

Hey Layla remember this one
"you are the best" = "ik hou van pijpen"
... keep that one in mind okay..


Posted by Partyhardy! on Jul-07-2001 11:42:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands

Hey Layla remember this one
"you are the best" = "wil je me pijpen"
... keep that one in mind okay..


hahaha ja, dat ging ze toch tegen ti�sto zeggen???


Posted by Opti on Jul-07-2001 11:45:

dan moet t toch "ik wil je pijpen" zijn???


Posted by -=WVG=- on Jul-07-2001 11:50:

hehe lijkt me iets praktischer idd, Optimus...


Posted by Partyhardy! on Jul-07-2001 11:56:

hahahaha oeps foutje ja!


Posted by eXos on Jul-07-2001 12:21:

Re: blah blah blah

quote:
Originally posted by theeyesofdarkness
hi ik hou van jou


Love you too honey!!!


Posted by Henkie_henk on Jul-07-2001 12:37:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hahahaha oeps foutje ja!



Oeps t staat er nu zoals ik t er heb geleerd


Posted by -=WVG=- on Jul-07-2001 12:43:

Hm, zal Tiesto ook denken...
Hij wordt belaagd door een manwijf...


Posted by Glaniskanis on Jul-07-2001 16:41:

LoL

Wil je neuken = Do you want to spin the TT's


Greetz,
Glaniskanis


Posted by theeyesofdarkness on Jul-09-2001 21:07:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL theeyes is gewoon engels maar ze doet steeds pogingen tot nederlands

Hey Layla remember this one
"you are the best" = "ik hou van pijpen"
... keep that one in mind okay..


and "i worship henkie" = "je bent een eikel"


Posted by Partyhardy! on Jul-09-2001 21:19:

quote:
Originally posted by theeyesofdarkness


and "i worship henkie" = "je bent een eikel"


oeps.... she can read dutch!


Posted by Henkie_henk on Jul-09-2001 21:31:

quote:
Originally posted by theeyesofdarkness


and "i worship henkie" = "je bent een eikel"


LoL .. yeah fool the dutch speaking people.. nice try



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.