TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paintball igen på lördag!

Posted by mindshooter on Oct-08-2003 13:18:

Hello! Paintball igen på lördag!

Har stängt den andra tråden för att det inte ska bli för mycket paintball här

Har juh köpt grejer nu med ett par polare...och vi är tre pers som vill dra ut o rocka gärnet.

Vilka e på?
Skulle va kul med ett gäng...sen måste vi ha nånstans att köra oxå.
Stockholm ska det vara iaf...

Lite kul är att min morsa oxå vill köpa prylar nu...för hon tycker det är kul att skjuta säger hon haha....ska jag skjuta fett på¨henne sen....Jaybee vet hur det känns Hon hänger iaf inte med på lördag...

Blir vi tillräckligt med folk så kan vi nog ha rätt så kul!

Posted by Treo on Oct-08-2003 13:21:

Neej, typiskt! jag ska hem till åland i helgen.. nåja, jag får hänga på en annan gång.

Posted by JayBee on Oct-08-2003 13:41:

Posted by mindshooter on Oct-08-2003 13:50:

quote:
Originally posted by JayBee
annars kunde man ju ioförsig postat i samma tråd, men men.

finns många som inte alls är intresserade av det gamla paintballspelet men som kanske har lust att haka på denna gång..därav den nya tråden...im not stupid

Posted by staz on Oct-08-2003 14:40:

ska ni köra på en riktig bana eller bara i nån skog nånstans? förstod inte riktigt

Posted by mindshooter on Oct-08-2003 15:34:

vet inte var vi ska köra....är öppen för förslag..men vill man köra ensamma så är juh inte en bana att rekomendera..

Posted by dbl on Oct-08-2003 16:41:

det kommer bli hemma hos kenny... speciellt i hans rum..

kan tyvärr inte komma... konstigt va... hehe

Posted by Vizay on Oct-09-2003 10:31:

jag är tyvärr upptagen den här helgen så ni får räkna ut mig den här gången :/

Posted by U121 on Oct-13-2003 15:23:

skulle gärna lira men fram tills payday kan ja inte köpa nytt vapen =( (mitt förra blev helknas sen en boll av dålig kvalitet sprängdes i vapnet)

Posted by JayBee on Oct-13-2003 15:29:

quote:
Originally posted by Xo|oX
skulle gärna lira men fram tills payday kan ja inte köpa nytt vapen =( (mitt förra blev helknas sen en boll av dålig kvalitet sprängdes i vapnet)
skojar du med mig eller? om en kula sprängs i vapnet är ju inget farligt alls? dt händer alla förr eller senare och det förstör inte vapnet det minsta, hur skulle det kunna göra det? kulorna är av gele matrial och vapnet av stål eller nått. altså det endå du behöver göra är att öppna vapnet och rensa det så att det inte finns något smuts i pipan.

lycka till//J

Posted by mindshooter on Oct-13-2003 18:58:

Rasta

en kule smällde i mitt rör redan första dan när jag testade det...var bara att dra igenom piprensaren en gång så var det stenlungt sen

Posted by U121 on Oct-13-2003 20:20:

yeah well, problemet va att d va en polare som va lite bakom flötet me hur d funkade, han trodde de va helpaj åså sen när han kom tbx me den (typ en vecka senare) hade han inte rensat, då va d frozen solid paint i pipan >_< aja, han betala tbx, har bara inte kommit för mig å köpa nytt, men ska d nu då ja har spanat in en bättre som då oxå är semiautomat...

men som sagt, först när ja får min lön så har jag råd =)

Posted by Vizay on Oct-13-2003 20:38:

har bestämt mig nu iaf....komer att inhandla ett vapen (kenny bör veta vilket när jag säger "vapnet med handtag för båda händerna" som kostade runt 2000 som vi såg på banan där vi lämnade tillbaka allt)

har hittat det för 1500 på en paintballshop mellan blåsut och skogskyrkogården tror jag de va

snackade lite med dom i affären där, dom har inomhusbana i liljeholmen också, tre banor faktiskt...en med uppblåsa skydd, en lite mer autientisk "cs-bana" som han kallade det med lite torn å sånt åsså en "speedball"bana som jag inte har en aning om vad det är

men nu hamnade jag lite offtopic kanske men iaf...kollar över mina tillgångar osv så snart borde jag ha ett vapen i min hand

Posted by dbl on Oct-13-2003 20:48:

lovar att vara med när jag har blivit rik och köpt mig en apache helikopter och monterat på paintball vapen på den
inklusive missiler och bomber.. *muhahahahahhaha*

lite får man la drömma eller???

Posted by Pjox on Feb-27-2004 00:53:

Nu ere så att jag undarr om inte lite folk vill leka lite paintball igen? fast kanske innnomhus och köra lite 4 hjuls MC före/efter eller hur det nu går till? Detta kanske för 395 kr?

Posted by JayBee on Feb-27-2004 01:37:

quote:
Originally posted by Pjox
Nu ere så att jag undarr om inte lite folk vill leka lite paintball igen? fast kanske innnomhus och köra lite 4 hjuls MC före/efter eller hur det nu går till? Detta kanske för 395 kr?

hehe du låter som en försäljare.. är det stockholm action center du syftar på eller är det nickes "nya" firma? men altså detta är bara min personliga och extremt proffsiga åsikt: inomhus paintball är inte lika kul som utomhus den enda fördelen är att det blir snabbare action (men detta kan oxo var dåligt beroende på personlighet, själv så tycker jag om att man kan springa runt folk och sånt, man känner sig så instängd annars) men en fet jävla nackdel med inomhus paintball är att det är så satans halt. jag vet för jag prao:ade på inomhuspaintball tog en hel dag att städa golvet, nästa dag var vi tillbaks till ruta noll igen och man kunde spring-glida till andra sidan

i vilket fall som helst så vet jag inte. jag hadde självklart tänkt dra ihop fler paintball men tänkte vänta till några veckor efter kryssen så folk börjar få sina vårkänslor tillbaka först sen så ska väl förhoppningsvis steves paintball video komma i samband med mitt nästa gig

om ni inte orkar läsa allt det där så kortfattat "inom är kul men utomhus är kuligare"

Posted by Pjox on Feb-27-2004 15:38:

Eftersom jag aldrigkört paintball så kan jag ite ha nån egen åsikt och får väl lite lite på dig JayBee
Jag vet inte om det är bra dåligt elle rnått åsnt där lät bara kul men får väl ta o ragga på anndra än TAs då