TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha
Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha
HAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAH HAHAHHAHAHA# HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk nu prcs 13 minuten naar sensation
hahahaha
DJ JEAN als main act
zijn eerste plaat was zzooooooooooooooooo gaaaaaaaar.....slecht man
VOLGENS MIJ IS EEN GAY PARTY NOG LEUKER
EN IK HOU NI VAN HOMOS
jezus man en die jean kan geen eens van zn eerste plaat afblijven
Ik ging kijken en ik d8 nou ziet er wel leuk uit met such is life ff
maar toen gooide jean zijn plaat in en ik dag NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
jezus ik moest het er ff uitgooien
FLAME ME MAAR LOL
Re: Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro HAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAH HAHAHHAHAHA# HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik kijk nu prcs 13 minuten naar sensation hahahaha DJ JEAN als main act zijn eerste plaat was zzooooooooooooooooo gaaaaaaaar.....slecht man VOLGENS MIJ IS EEN GAY PARTY NOG LEUKER EN IK HOU NI VAN HOMOS jezus man en die jean kan geen eens van zn eerste plaat afblijven Ik ging kijken en ik d8 nou ziet er wel leuk uit met such is life ff maar toen gooide jean zijn plaat in en ik dag NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE jezus ik moest het er ff uitgooien FLAME ME MAAR LOL |
Dit is inderdaad errug lachwekkend! Die Jean, hahahahahhah! Met zijn "lift me up" wat een commercieele kutplaat!
Dit is gewoon extreem zielig! Die mensen gaan niet eens uit hun dak!
En ik zag net GVD nog twee van die ranzige kut nichten met elkaar gaan! Dit is gewoon echt een GAY PARTIE!!!!!!!!!!!!!
BAHABAHABHABHABHABHABHABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*puke*
/me kan niet wachten om wat ervan terug te zien/horen en zijn oordeel te vellen over FEEST VAN HET JAAR!!!

| quote: |
| Originally posted by Rudy En ik zag net GVD nog twee van die ranzige kut nichten met elkaar gaan! Dit is gewoon echt een GAY PARTIE!!!!!!!!!!!!! BAHABAHABHABHABHABHABHABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *puke* |
Ik heb maar een heel klein stukske gezien, maar ik heb nix gemist hoor ik al 
ok, dit is ongeveer de enige thread over Sensation die nog open is, waar kan ik rank1 en marco v downen, daarin ben ik nog wel geinteresseerd, heb al gehoord dat het helemaal kut was dus dat hoeven jullie niet te herhalen.......
op mIRC bij de Channel #trancemp3
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.