TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha


Posted by Nastra Azzurro on Jul-07-2001 22:17:

Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha

HAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAH HAHAHHAHAHA# HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik kijk nu prcs 13 minuten naar sensation





hahahaha
DJ JEAN als main act
zijn eerste plaat was zzooooooooooooooooo gaaaaaaaar.....slecht man

VOLGENS MIJ IS EEN GAY PARTY NOG LEUKER

EN IK HOU NI VAN HOMOS

jezus man en die jean kan geen eens van zn eerste plaat afblijven

Ik ging kijken en ik d8 nou ziet er wel leuk uit met such is life ff

maar toen gooide jean zijn plaat in en ik dag NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

jezus ik moest het er ff uitgooien


FLAME ME MAAR LOL


Posted by Dj Lex on Jul-07-2001 22:27:

Re: Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaha

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
HAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAH HAHAHHAHAHA# HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik kijk nu prcs 13 minuten naar sensation





hahahaha
DJ JEAN als main act
zijn eerste plaat was zzooooooooooooooooo gaaaaaaaar.....slecht man

VOLGENS MIJ IS EEN GAY PARTY NOG LEUKER

EN IK HOU NI VAN HOMOS

jezus man en die jean kan geen eens van zn eerste plaat afblijven

Ik ging kijken en ik d8 nou ziet er wel leuk uit met such is life ff

maar toen gooide jean zijn plaat in en ik dag NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

jezus ik moest het er ff uitgooien


FLAME ME MAAR LOL



Oke als het zo lachwekkend is moet ik ook ff gaan kijken.
Wil ook nog ff wat te lachen hebben deze avond


Posted by Rudy on Jul-07-2001 22:33:

Dit is inderdaad errug lachwekkend! Die Jean, hahahahahhah! Met zijn "lift me up" wat een commercieele kutplaat!

Dit is gewoon extreem zielig! Die mensen gaan niet eens uit hun dak!


Posted by Rudy on Jul-07-2001 22:39:

Shame / Disagreement

En ik zag net GVD nog twee van die ranzige kut nichten met elkaar gaan! Dit is gewoon echt een GAY PARTIE!!!!!!!!!!!!!


BAHABAHABHABHABHABHABHABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*puke*


Posted by M5 on Jul-08-2001 11:43:

/me kan niet wachten om wat ervan terug te zien/horen en zijn oordeel te vellen over FEEST VAN HET JAAR!!!


Posted by Dj Lex on Jul-08-2001 16:28:

quote:
Originally posted by Rudy
En ik zag net GVD nog twee van die ranzige kut nichten met elkaar gaan! Dit is gewoon echt een GAY PARTIE!!!!!!!!!!!!!


BAHABAHABHABHABHABHABHABAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*puke*


Haha ja dat was goor. Ik zag het ook. Eerst zie je gewoon die gast. Ik dacht al hmmmmm. Die gast deed een beetje raar. Toen ging hij opeens zijn vriend zoenen. Tja beetje ranzig. En die Jean was trouwens weer lekker aan het kloten. Heb haast zijn hele set nou gehoord, maar hij maakt echt veel fouten


Posted by -=WVG=- on Jul-08-2001 16:31:

Ik heb maar een heel klein stukske gezien, maar ik heb nix gemist hoor ik al


Posted by Blik on Jul-11-2001 17:42:

ok, dit is ongeveer de enige thread over Sensation die nog open is, waar kan ik rank1 en marco v downen, daarin ben ik nog wel geinteresseerd, heb al gehoord dat het helemaal kut was dus dat hoeven jullie niet te herhalen.......


Posted by Nastra Azzurro on Jul-11-2001 17:48:

op mIRC bij de Channel #trancemp3



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.