TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jouw favourite feestmuziek
Jouw favourite feestmuziek
Als je op een feest bent, welke muziek hoor je dan het liefst? Op welke muziek kan je het beste uit je je spreekwoordelijke dak gaan?
Ik vind hardtrance de best muziek voor op een feest, dikke bassen en toch ook mooie melodien.
Ik heb gekozen voor hardtrance. Maar tis een vrij brede noemer.
Categorie alle Hennes & Cold, het stevige Duitse werk, maar ook van de energie rijke nummers alla Nu-NRG.
Ik ga gewoon meer uit mun dak bij de wat stevigere trance. Of er moet veel "energie" in de melodie zitten. Voor mij vallen die laatste vaak dan toch onder hardtrance.
Bekend voorbeeld:
Shokk - Isnt It All A Little Strange (Krazy Nut Mix)
Maar ook
Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Mix)
Terwijl dat dat eigenlijk toch meer trance is.
Ik heb een hele brede smaak.
Want ook een avondje Hardstyle (feestje of in de Zino) of beukende techno kan ik zwaar waarderen.
Techno. Maar dat was vast geen verrassing.
Vooral om de energie die erin zit.. geen ellenlange breakdowns (alhoewel een goed geplaatste break en opbouw het natuurlijk wel helemaal gaaf maakt..).
Moet trouwens zeggen dat progressive nog steeds een goede tweede is (maar ja, je kan maar op ��n stijl stemmen he
)
Jammer dat er geen 2 keuzemogelijkheden zijn..
trance is heerlijk, maar ik vind Hardtrance ook wel lekker op zo'n feest..
(bv cosmic gate als laatste is natuurlijk top, lekker afstampen!)
rustige & uplifting trance. omdat er niks mooier is dan een geweldige breakdown gevolgd door een supervette melodielijn. jammer dat er toch vrij veel troep gedraaid wordt.
ik heb het liefst zoals markus schulz het draait, lekkere G&D nummertjes in het begin, daarna superuplifting als above & beyond en masters & nickson.
Trance, maar af en toe een hardtrancer � la Derb - Derb of Arome - Handsup (DJ Scot Project Remix) mag zeker
Progressive cq house (van digweed tot tenaglia/morillo)
Techno goede 2e samen met breakbeat.
trance, techno of wat stevige club / house kan ik allemaal wel waarderen.....ik ga dus ook niet stemmen want ik heb geen favoriete style 
Ik heb op progressive gestemd. Ook omdat dat nogal een brede stijl is
Onder Trance versta ik meer AvB/Tiesto stijl van tegenwoordig en daarvoor ga ik niet meer naar een feest. Ik hoef op een feest ook niet stampend uit me dak.
Holden, Kleinenberg, Deep Dish, Digweed, Sasha, Gabriel & Dresden (ik vind het geen trance a la avb) etc etc. Maar of die stijlen nu allemaal onder progressive vallen, dat komt er denk ik het dichtst in de buurt.
| quote: |
| Originally posted by basd Techno. Maar dat was vast geen verrassing. Vooral om de energie die erin zit.. geen ellenlange breakdowns (alhoewel een goed geplaatste break en opbouw het natuurlijk wel helemaal gaaf maakt..). Moet trouwens zeggen dat progressive nog steeds een goede tweede is (maar ja, je kan maar op ��n stijl stemmen he ) |
Ik heb gestemd voor trance, maar het liefst zie ik een opbouw van progressive naar trance toe op een feest.
anders namelijk: UK hardhouse. E�n van de 4 mensen van de NLTA die ervan houden
Moeilijk moeilijk,
Ik ga uit me dak op Cass & Slide - Perception, James Talk - Eggs Are Cute, Accadia - Into the Dawn (James Holden remix), en ook zeker op Delerium - Silence (Tiesto Mix),Armin - Communication maar ook op nummers zoals Mauro Picotto - Hong Kong en op de meeste nummers van S.H.O.K.K., Scot Project, Hennes & Cold, Kai Tracid.
Maar als het echt ��N Style moet zijn, dan: Trance (vind dat Progressive trance en hardtrance daar eigenlijk wel bij horen).
Op het feest zou ik het liefst van Progressive Tot Hardtrance aan het einde horen.
Ik stem dan toch anders want waar ik graag naar luister kan je weer net geen progressive noemen en ook weer geen techno, oftwel: GROOVES heerlijke ass-shaking meuk met een beat en een melodie.
Voorbeelden eh, Johan Cyber, Robin Albers, Jamie Anderson, Berry van Gardingen, etc.
Progressive is weer zo'n brede term vind ik net als dat je zegt dat je house lekker vind. Progressive heb je in de vorm van ontzettend diepe graftombe troep waar totaal geen sfeer in zit tot lekkere stevige stampwerk wat dan weer net geen techno is (Star - Rock Rose, Chab - Matica, etc.)
| quote: |
| Originally posted by Optimus anders namelijk: UK hardhouse. E�n van de 4 mensen van de NLTA die ervan houden |
Uiteraard Trance!
geniale muziek!
en daar word ik echt blij van op een feest! 
Ik heb gekozen voor trance, omdat daar voor mij toch de meeste energie in zit. Maar het liefst hoor ik allerlei stijlen door elkaar. De hele avond trance is saai, net zoals de hele avond techno of progressive dat is. Een combinatie is voor mij altijd nog het best.
Progressive opbouwend naar trance
Trance natuurlijk! De enigste kippenvellenmuziek die er is. Hier kan ik geen genoeg van krijgen
En met hardtrance is natuurlijk ook niks mis mee, maar dat valt natuurlijk onder trance 
En af en toe wat progressive, techno, UK hardhouse, hardstyle, club ala Roog of whatever is soms ook wel ff leuk, maar niet uren lang...
heb een brede voorkeur , enige waar ik me nie echt op kan vermaken is club and uk
Anders namelijk :
Tech-Trance
Lekkere marco V stampers !
Ik zie het liefst wel een lekkere opbouw van progressive naar trance, trance naar techtrance en aan het einde effe lekker genieten van een stukkie Techno ! 
Toch nog steeds trance met techno op een goede 2e plaats.
Sowieso 70s and 80s! Echt topmuziek!
oldschool hardcore
Wienerslagemuzik!!