TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Public domain - the puritan download it here
Public domain - the puritan download it here
http://members.chello.nl/y.g.overwe...The_Puritan.mp3
Nou public domain is dus NIET de goeie weg ingeslage want dis een OUD nummer... thx ta's 
je moet er een ~ bij doen !!
| quote: |
| Originally posted by M5 je moet er een ~ bij doen !! |
brrrr!!
dit is zeker wel stoer!!!
Dis wel HC he 
zeker wel!!
dit is gewoon RAMMEN!!
Is dit wel nieuw, ik denk het eigenlijk niet, Op Audiogalaxy krijg ik veel results. Ik denk dat dit een oud nummer is want Public Domain was vroeger al hardcore. Wel stoer nummer btw.
Dit nummer is inderdaad al oud.
Ik heb hem op cd: Thunderdome 15 
MC Rage - Fuck Macarena staat ook op die cd
dan weet je ongeveer hoe oud ie is 
Ow dan gaat ik even iemand van zon fxp board de kanker in ramme...
zo terug
Hehe, Henkie hooligan
tis wel een lekker beuknummere, maar ja, nu moeten wij t doen met "Bass in the place, London!!" 


Maar is deze al oud.
Ik heb veel gehoord en deze nog nooit.
Maar uehu beuken 



| quote: |
| Originally posted by raoel uehu |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance watte???? |
GVD, tis gewoon weer ouderwets hakkuh... Dit is echt een Gabber plaat (opbouw enzo...)
Ja het is ook een gabberplaat... paar jaar geleden had je ook al een Public Domain. Zijn niet hetzelfde als de Public Domain die we nu kennen overigens. The Puritan van Public Domain staat trouwens ook op de Thunderdome '97 cd... 't is al een vrij oud nummertje dus! 
Ah, tis een Thunderdome-song...
Dan ga ik em ff downloaden...
nah, was ik toch al van plan 
| quote: |
| Originally posted by Jukx Ja het is ook een gabberplaat... paar jaar geleden had je ook al een Public Domain. Zijn niet hetzelfde als de Public Domain die we nu kennen overigens. The Puritan van Public Domain staat trouwens ook op de Thunderdome '97 cd... 't is al een vrij oud nummertje dus! |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Even voor de goede orde: Public Domain - The Puritan --> oud en Nederlands Public Domain - Operation Blad --> nieuw en Engels Gewoon even voor de duidelijkheid. |


gheghe inderdaad een lekker plaatje maar niet my fav.....mag wel iets harder, vind hem nog een beetje te slow for real Gabber.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.