TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Public domain - the puritan download it here


Posted by Henkie_henk on Jul-08-2001 11:27:

Public domain - the puritan download it here

http://members.chello.nl/y.g.overwe...The_Puritan.mp3


Nou public domain is dus NIET de goeie weg ingeslage want dis een OUD nummer... thx ta's


Posted by M5 on Jul-08-2001 11:28:

je moet er een ~ bij doen !!


Posted by Henkie_henk on Jul-08-2001 11:30:

quote:
Originally posted by M5
je moet er een ~ bij doen !!


lol


Posted by M5 on Jul-08-2001 11:31:

brrrr!!

dit is zeker wel stoer!!!


Posted by Henkie_henk on Jul-08-2001 11:33:

Dis wel HC he


Posted by M5 on Jul-08-2001 11:34:

zeker wel!!

dit is gewoon RAMMEN!!


Posted by TranceFool on Jul-08-2001 11:34:

Is dit wel nieuw, ik denk het eigenlijk niet, Op Audiogalaxy krijg ik veel results. Ik denk dat dit een oud nummer is want Public Domain was vroeger al hardcore. Wel stoer nummer btw.


Posted by MH on Jul-08-2001 11:41:

Talking

Dit nummer is inderdaad al oud.
Ik heb hem op cd: Thunderdome 15

MC Rage - Fuck Macarena staat ook op die cd
dan weet je ongeveer hoe oud ie is


Posted by Henkie_henk on Jul-08-2001 11:44:

Ow dan gaat ik even iemand van zon fxp board de kanker in ramme...

zo terug


Posted by TranceFool on Jul-08-2001 12:04:

Hehe, Henkie hooligan


Posted by Opti on Jul-08-2001 12:08:

tis wel een lekker beuknummere, maar ja, nu moeten wij t doen met "Bass in the place, London!!"


Posted by raoel on Jul-08-2001 12:15:

Maar is deze al oud.
Ik heb veel gehoord en deze nog nooit.

Maar uehu beuken


Posted by Opti on Jul-08-2001 12:25:

quote:
Originally posted by raoel
uehu



watte????


Posted by TranceFool on Jul-08-2001 12:31:

quote:
Originally posted by Optimus Trance



watte????

epilepsie


Posted by eXos on Jul-08-2001 14:46:

GVD, tis gewoon weer ouderwets hakkuh... Dit is echt een Gabber plaat (opbouw enzo...)


Posted by Jukx on Jul-08-2001 17:39:

Ja het is ook een gabberplaat... paar jaar geleden had je ook al een Public Domain. Zijn niet hetzelfde als de Public Domain die we nu kennen overigens. The Puritan van Public Domain staat trouwens ook op de Thunderdome '97 cd... 't is al een vrij oud nummertje dus!


Posted by -=WVG=- on Jul-08-2001 19:50:

Ah, tis een Thunderdome-song...
Dan ga ik em ff downloaden...
nah, was ik toch al van plan


Posted by Robvef on Jul-08-2001 19:58:

quote:
Originally posted by Jukx
Ja het is ook een gabberplaat... paar jaar geleden had je ook al een Public Domain. Zijn niet hetzelfde als de Public Domain die we nu kennen overigens. The Puritan van Public Domain staat trouwens ook op de Thunderdome '97 cd... 't is al een vrij oud nummertje dus!


Even voor de goede orde:

Public Domain - The Puritan --> oud en Nederlands
Public Domain - Operation Blad --> nieuw en Engels

Gewoon even voor de duidelijkheid.


Posted by Opti on Jul-08-2001 20:01:

quote:
Originally posted by Robvef


Even voor de goede orde:

Public Domain - The Puritan --> oud en Nederlands
Public Domain - Operation Blad --> nieuw en Engels

Gewoon even voor de duidelijkheid.


ja meester


Posted by New Wave on Jul-09-2001 13:28:

gheghe inderdaad een lekker plaatje maar niet my fav.....mag wel iets harder, vind hem nog een beetje te slow for real Gabber.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.