TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by Enrico on Oct-12-2003 13:13:

[28-11-2003] Armin van Buuren @ Asta Den haag

Joepie, Armin van Buuren komt weer gezellig voor ons draaien op vrijdag 28 november.

Het zal vast wel weer cool worden, net als vorige keer

Bron: www.arminvanbuuren.nl

Posted by Opti on Oct-12-2003 13:15:

ik ben erbij

Posted by TranceFool on Oct-12-2003 13:30:

Mooie gelegenheid om eindelijk eens naar de Asta te gaan, lijkt me leuk om hierheen te gaan

Posted by franzelare on Oct-12-2003 13:31:

dat duurt nog rete lang man!!

maar I (L) armin op het moment dus ik denk dat ik wel ff kom buurten

Posted by Opti on Oct-12-2003 13:34:

He Frans, vanwaar die plotselinge liefde voor trance?

Posted by franzelare on Oct-12-2003 13:39:

heb altijd veel trance geluisterd! de cd's van iris zijn hier allemaal helemaal op gedraaid!

ben nu het gebeuq enzo ff helemaal zat, en goede hardcore feesten zijn er ook bijna niet meer te vinden af en toe nog een goed terrorfeest maar meer ook niet.
dus voor mij de laatste tijd weer lekker trance en techno.

ik vind armin weer helemaal top sinds ultrashock waar hij een superset neerzette!! en 3 weken erna in antwerpen was hij ook weer top! (en ja san heeft me meegesleept naar die feesten, denk dat je daar op doelt )

Posted by MaGiK54 on Oct-12-2003 16:05:

Had deze avond al gespot op de site van Armin en helaaaaaaaaaas moet ik dit feessie ook missen. Ga me vakantie annuleren, geen Cox en Armin in de Asta en geen Tiesto @ Panama

En als dit een solo of Armada-avond gaat worden dan ga ik helemaal agressief worden

Posted by ambs on Oct-12-2003 18:17:

Ik ben ook aanwezig!!! maar "in spirit"! bah, echt kut dat ik al deze armin feestjes mis! Amerika is denk ik niks voor mij!

Posted by kolkiewolkie on Oct-12-2003 18:33:

OE OE OE, dit ziet eruit alsof het echt in het ultieme feestweekend zou passen!

donderdags jeff mills
vrijdags armin
zaterdags nexus (toch?)

echterrrr ik voorspel tentamens. Ik heb nog niet gekeken maar ik w��t gewoon dat zulke geilerij al-tijd verziekt wordt door tentamens.

Posted by SnuggLe on Oct-13-2003 07:27:

Maybe ben ik er ook wel, als er zoveel mensen komen. Lijkt me gezellig
Dan zaterdag maybe Nexus, en zondag voetbaltoernooi

Posted by M_Peror on Oct-13-2003 08:32:

Ik ben er beslist bij, en met een beetje mazzel Engeltje deze keer ook weer!

Posted by Magic83 on Oct-13-2003 09:00:

present.

ook voor mij eindelijk een goede gelegenheid om eens naar de asta te gaan, wat ik al een tijdje van plan was

Posted by kolkiewolkie on Oct-13-2003 15:16:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
OE OE OE, dit ziet eruit alsof het echt in het ultieme feestweekend zou passen!

donderdags jeff mills
vrijdags armin
zaterdags nexus (toch?)

echterrrr ik voorspel tentamens. Ik heb nog niet gekeken maar ik w��t gewoon dat zulke geilerij al-tijd verziekt wordt door tentamens.

ik zou geen slecht figuur slaan als waarzegger

*streept Jeff Mills en Carl Cox een week eerder door*
*zoekt betonnen muur op*
*ramt met kop stevig tegen muur*

Ik begin toch serieus te twijfelen of die studie niet teveel van m'n priveleven begint te vragen .

Posted by MaGiK54 on Oct-13-2003 15:50:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik zou geen slecht figuur slaan als waarzegger

*streept Jeff Mills en Carl Cox een week eerder door*
*zoekt betonnen muur op*
*ramt met kop stevig tegen muur*

Ik begin toch serieus te twijfelen of die studie niet teveel van m'n priveleven begint te vragen .

Wat geen Cox, das op een zaterdag, zondag bijkomen en maandag je tentamen goed doen (en voor Cox leren natuurlijk)

Posted by kolkiewolkie on Oct-13-2003 16:05:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat geen Cox, das op een zaterdag, zondag bijkomen en maandag je tentamen goed doen (en voor Cox leren natuurlijk)

maandag �n dinsdag . Geen dagen/weken ervoor vrij, kortom zelfs als ik nu al begin ken ik het dan nog niet . Plus dat ik altijd minimaal een dag of 2 gaar ben . En ik w��t wat ik mis (da's nog het ergste!)(heb beide heren al eerder gezien dit jaar - en wil meer). Maargoed, met een beetje doorzettingsvermogen moet het feestje van deze draad er nog wel inzitten .

Posted by Three 'O Three on Oct-13-2003 22:07:

Jezus, t lijkt wel of je altijd tentamens hebt! Wat voor klotestudie doe jij nou weer? Af en toe feesten is ook belangrijk!

Posted by Opti on Oct-13-2003 22:16:

Kolkie deed toch bestuurskunde?

Mwhehe, nee hij deed werktuigbouwkunde geloof ik En ik weet niet eens wanneerik (her)tentamens heb, ik zie wel.... leren op een vrijdag/zaterdag doe ik toch nooit

Posted by ambs on Oct-13-2003 23:49:

quote:
Originally posted by Optimus
leren op een vrijdag/zaterdag doe ik toch nooit

Inderdaad!! ik ook niet!! maarrrrr ik volg nu ook eventjes geen studie enz maar wanneer ik dat wel doe, leer ik nooit in het weekend

Posted by MaGiK54 on Oct-21-2003 17:21:

quote:
Had deze avond al gespot op de site van Armin en helaaaaaaaaaas moet ik dit feessie ook missen. Ga me vakantie annuleren, geen Cox en Armin in de Asta en geen Tiesto @ Panama

En als dit een solo of Armada-avond gaat worden dan ga ik helemaal agressief worden

Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee

(bron www.asta.nl)

Posted by Opti on Oct-21-2003 18:06:

quote:
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee

(bron www.asta.nl)

hahahahahaaaaaaaaaaa Moet je nog steeds wachten op je biertje van me

Posted by MaGiK54 on Oct-21-2003 18:14:

quote:
Originally posted by Optimus
hahahahahaaaaaaaaaaa Moet je nog steeds wachten op je biertje van me

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Posted by M_Peror on Oct-21-2003 21:34:

SOLO!? Woei! Nu ga ik hier zeker bij zijn!!!

Tralalalala... (/me is happy)

Posted by eieregooie on Oct-22-2003 04:18:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Vetjes! Ga ik eindelijk ook maar eens in die Asta kijken

Posted by SnuggLe on Oct-22-2003 08:10:

quote:

(bron www.asta.nl)

Tsja, Johan Gielen heeft binnenkort ook weer een Solo in de Asta....weet de precieze datum niet meer :S

Posted by MaGiK54 on Oct-22-2003 08:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, Johan Gielen heeft binnenkort ook weer een Solo in de Asta....weet de precieze datum niet meer :S

07.11.03 is de datum

Pages (17): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »