TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation "Een te hoog Spring Nichten Gehalte"


Posted by Kartikeya on Jul-08-2001 17:57:

Drunk Sensation "Een te hoog Spring Nichten Gehalte"

NOu ik was dus gister op Sensation en het was niet eens zo'n slechte party als je eerste 4 uur ervan af trekt maareh volgens mij kan ID&T volgend jaar veeel meer kaarten verkopen(50000) als ze

-niet zo jammerlijk cd's gaan draaien

-een betere line-up neer zetten

-de string gays verbieden (ook bekend van shockers)

-die "jumpin gays" gewoon verbieden en eruit pleuren; want dan kan iedereen gewoon normaal dansen en springt er niet om de seconde zo'n ophol geslagen skater met zo'n vaag hoedje op je poten.....


maar het was verder wel een cool feest

Moest er ff uit
Laterz,
K A R T


Posted by -=WVG=- on Jul-08-2001 17:59:

haha, het gaat alweeeer over Springnichten...
"Main subject" dezer tijden
Oh en "de slechtheid van Sensation" scoort ook hoog


Posted by HiGH_NrG on Jul-08-2001 18:13:

Kartikeya je begint een beetje te herhalen ben ik bang...er gaan al 2 threads over de zogenaamde: 'springnichten'. Maar ff voor de duidelijkheid: IEDEREEN ZIJN EIGEN DANSSTIJL!

::::::::CASE CLOSED::::::::::


Posted by Robvef on Jul-08-2001 19:51:

Springnichten --> niets van gemerkt!!!


Posted by Henkie_henk on Jul-08-2001 20:33:

We hebbe wel genoeg threads over dat feest hoor..

post je kritiek maar in een van de andere sensation threads..

*closed*



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.