TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Lund

Posted by reveal on Oct-13-2003 18:09:

Talking Above & Beyond i Lund

fr�n http://www.anjunabeats.co.uk/index3.html

December 5th \\ Above & Beyond, Lund, Sweden

om det �r "the lab"-g�nget som ordnar, d� �r jag seri�st j�vla skeptisk, men man kan ju alltid hoppas

Posted by Funfrock on Oct-13-2003 21:11:

Ja det �r dem som anordnar det. F�r hoppas dem har mer tur den h�r g�ngen. Men dem borde ha l�rt sig av sina misstag plus att det h�r inte �r ett s�nt j�tte event.

Dem har f�tt upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com

Posted by Smekbar on Oct-14-2003 05:23:

hade varit kul om det blev n�got, men jag �r j�vligt tveksam till att l�gga ut pengar p� n�got som de anordnar... men men, f�r v�l hoppas p� det b�sta...

Posted by JayBee on Oct-14-2003 05:26:

h�ller verkligen med. de har f�rst�rt sitt rykte och f�rlorat v�rat f�rtroende. inte nog med att jag inte har f�rttroende men dessutom s� �r det l�ngt hemifr�n. jag l�gger inte ner pengar p� n�got som �r os�kert och l�ngt bort.

Posted by eXton on Oct-16-2003 10:41:

quote:
Originally posted by Funfrock
Ja det �r dem som anordnar det. F�r hoppas dem har mer tur den h�r g�ngen. Men dem borde ha l�rt sig av sina misstag plus att det h�r inte �r ett s�nt j�tte event.

Dem har f�tt upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com

F�rvisso har dom l�rt sig kanske men Above & Beyond l�r knappast vara billiga. Inte f�r att jag har n�n koll men jag skulle l�tt tippa p� minst 10000kr + resa och hotell. S� jag betvivlar starkt p� att de kommer g� runt om de ska ha det i Basilikas lokal. Det kommer 200 pers till v�r klubb AmnesiA och den har k�rt i mer �n 2 �r, s� de l�r f� jobba f�r att fylla Basilika som rymmer s�kert mer �n dubbelt s� m�nga. Dock har de ju f�rdelen att folk inte beh�ver vara studenter s�klart vilket borde leda massor av folk fr�n Malm�, s� man kan ju fr�ga sig varf�r de inte letar upp en lokal i Malm� ist�llet dock.

Hoppas de ger tillbaka pengarna f�r The Lab biljetten, annars l�r de nog banga ur eftersom ingen som inte har f�tt det l�r k�pa n�gon biljett i f�rv�g till detta!

Posted by JayBee on Oct-16-2003 13:26:

men finns det inte en m�jlighet att de kanske g�r samma sak hela tiden? annordnar feta festen och tar betalt i f�rv�g och l�gger upp namnen p� v�rst feta DJ's och sen s� f�rsvinner de mystiskt i sista minuten och avbokar DJ'n och ger inte tillbaka n�gra pengar?

Posted by Funfrock on Oct-16-2003 14:02:

tror vilket fall som helst att det inte kommer vara s�rskilt m�nga som k�per f�rk�p den h�r g�ngen. Dels fr�n tidigare erfarenheter och dels f�r att det inte �r s�rskilt stor risk f�r att det blir uts�lt.

Posted by reveal on Oct-16-2003 14:14:

H�ller med Funfrock.
Jag kommer iaf inte att k�pa biljett i f�rv�g f�r n�got arrangemang som dessa killar ordnar...

F�r �rvigt ska de dra Lange till Lund i b�rjan av november, fina planer de har iaf

Posted by reveal on Oct-21-2003 16:06:

kollade p� b�de Langes och Above & Beyonds respektive hemsidor, och st�r "Nation of Amsterdam, Lund" med p� b�gges schema

Posted by staz on Oct-21-2003 18:06:

ja trodde du de snackade skit eller?
nog var det oturligt att the lab skulle st�llas in, skulle dock inte s�ga ett ord illa om loungelab f�r�n jag visste hela sanningen, med tanke p� sveriges idiotiska system.
kan ju h�lla med om att det �r f�rst�eligt att folk reagerar med att inte vilja k�pa f�rk�p och att loungelab borde g� ut med hela storyn.. men m�nga verkar ta f�r givet att loungelab skulle beg�t n�t stort misstag eller s�, vilket jag tvivlar p�..

Posted by reveal on Oct-21-2003 19:14:

quote:
Originally posted by staz
ja trodde du de snackade skit eller?

vad menar du med det?