TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 29 november (??)
Pages (2): [1] 2 »
Nexus - 29 november (??)
Ik post hier maar vast een thread van, maar ik weet neit 100 % zeker of het zo is. Ik hoorde geruchten (dacht van Eye Riz) dat er 29 november weer een Nexus feest was. Dus ik dacht; ik kondig het vroeg genoeg aan, want anders zegt iedereen weer van 'He, heb ik net iets anders'.
Ik hoorde WEL dat Iris gestopt is met Nexus. Alleen weet ik niet of dat is dat ze niet meer helpt organiseren, of niet meer draait, of beide. Zou natuurlijk erg erg jammer zijn.
Maareh..zet maar vast 29 nov in je agenda , met een 'onder voorbehoud'.
Greetz,
SnuggLe
Jaaaaaaaaaaah 

eindelijk weer n Nexus! weer in t gele kasteel Eye? (vorig jaar was t volgens mij t zelfde weekend)
Grtz
WooT
zover ik weet staat de datum en de lokatie nog niet vast, maar ik zal eens vragen als ik een van de mensen zie.
Ik wil nou ook wel 's een keer naar Nexus, dus ben benieuwd naar de datum 
Hmm wat mij vooral is bijgebleven die avond zijn de spare-ribs

ja, ik hoop echt dat er binnenkort weer een Nexus feest komt!
Dan ben ik er zeker bij!
Iris, Roel, Leander.... vertel ons meer!
hmmm, ik weet nog van niks
Heb ook erg veel zin in weer eens een fatsoenlijk feest
Roel zit trouwens in Papua Nieuw Guinea tot eind december, dus die zal er niet bij zijn 
Zo! dat heeft Roel even goed gefixt!
![]()
Ik ga alleen als Iris komt.
Ik ben niet voor niets 1 van de 3 Iris-hooligans!
Ik ben er wel bij als er een Nexus is... gewoon afwachten wat er wordt bekendgemaakt of er een komt
en die spareribs waren lekker

| quote: |
| Originally posted by Optimus Ik ben er wel bij als er een Nexus is... gewoon afwachten wat er wordt bekendgemaakt ![]() en die spareribs waren lekker ![]() |

honkbalknuppel mee?
| Originally posted by Optimus honkbalknuppel mee? |
Kom maar kom maar kom maar kom maar .... 
Ik knuppel je wel neer Tim as soon als je 1 stap door mijn deur in Den Haag zet 
he kinders! doe eens even lief tegen elkaar 
maar misschien weet jolanda al meer, die spreek iris vaker geloof ik.....
anders bel ik johan wel als ik vrijdag optijd terug ben van het server sleutelen in enschede

Originally posted by magrec |
DAn moeten wij maar es wat in utrecht gaan doen 
| Originally posted by magrec DAn moeten wij maar es wat in utrecht gaan doen |
Eh...wat? Gaat het door?
neuh, die aapjes bedoelen iets anders
morgen avond heb ik gepland niet uit te gaan dus dan ga ik eens mensjes bellen in utrecht en ff kijken of er nog iemand een bak koffie kan missen, misschien heb ik dus daarna meer nieuws
waar is iris 
Hmzzz,ik hoop toch niet dat t de 29ste gaat zijn want dan is t Arvie's XL debuutnight en das toch wel iets wat ik wil meemaken...
Elke andere datem GRAAAAG,ik wil wel weer zo'n avond relaxation
nu loopt alleen snuggle MdH kaarten aan te bieden en dat is natuurlijk ook wel interesting .....