TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Snart är väl ALL mat skadlig
Snart är väl ALL mat skadlig
"En bra frukost kan t ex vara ekologiska ägg och bovetegröt med havremjölk." enligt nån dietist som chattade på aftonbladet. Vem i helvete äter det??? Får man inte ens dricka vanlig hederlig mjölk längre? Varför inte sätta in ersättningsmjölk till alla bäbisar? 
Skulle det vara normalt så äter jag fan inte det minsta normalt.
Jag är så jävla trött på alla "experters" varningar om att det ena och det andra är farligt.

Re: Snart är väl ALL mat skadlig
| quote: |
| Originally posted by reveal "En bra frukost kan t ex vara ekologiska ägg och bovetegröt med havremjölk." enligt nån dietist som chattade på aftonbladet. Vem i helvete äter det??? Får man inte ens dricka vanlig hederlig mjölk längre? Varför inte sätta in ersättningsmjölk till alla bäbisar? ![]() Skulle det vara normalt så äter jag fan inte det minsta normalt. Jag är så jävla trött på alla "experters" varningar om att det ena och det andra är farligt. |
Re: Re: Snart är väl ALL mat skadlig
heheheeh 
nja, jag är i bra form och tränar mkt, och dessutom har jag ALDRIG brytt mig om vad jag äter, gör det inte nu heller 
jag menade mest allmänt, det är inte bara på aftonbladet som sådana här "larmrapporter" kommer, är ju överallt...
men visst
aftonbladet ska man ta med ett par kilo salt
edit: när irish lirade nån remix på Pink i ett set blev jag lite arg 
man kan faktiskt inte äta något nu förtiden för man får nämligen cancer av precis allt verkar det som.
Men hörrninini, det är ju självklart att vi kommer få cancer bara för att vi vet att det KAN vara cancerframkallande. Vi kanske inte har fått det för men nu ere ju självklart. Det man inte vet tar man inte skada av men när man vet det borde man ju ta skada?
Experterna säger att Trance addict kommer bli första platsen där utomjordiskt liv tar kontakt med jorden
| quote: |
| Originally posted by JayBee Experterna säger att Trance addict kommer bli första platsen där utomjordiskt liv tar kontakt med jorden |
Livsmedelsverket rockar!! De var de första som sa: "man får cancer av allt efter en viss mängd". Vilket inte är sant, finns fett mkt grejer som ger en andra sjukdomar istället
I'll keep eating the shit, as long as I keep on training the shit of..
Peace! 
Hörde ett roligt resonemang om akrylamid i chips ett tag sen... man hörde ju att det var cancer-framkallande, men tydligen visade det sig att man måste äta tiotals chipspåsar dagligen under en längre tidsperiod för att få tillräkligt av det i sig att det ska blir farligt. Resonemanget var ungefär, att om man kan äta så mycket chips per dag under en så lång tid måste det ju vara nyttigt. (Det var också någon som hade räknat på det tydligen). 
| quote: |
| Originally posted by dbl man kan faktiskt inte äta något nu förtiden för man får nämligen cancer av precis allt verkar det som. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.