TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dopning
Dopning
Tycker det skulle vara intressant att h�ra fr�n er vad ni tycker om dopning, speciellt fr�n er som anser att man b�r f� ta vilka substanser som helst.
Jag tycker att dopning �r n�got av det mest osportsliga som finns, och h�r inte hemma n�gonstans.
h�ller med.. ytterst osportsligt.
bara loosers som h�ller p� med s�nt
stabila grejer det d�r mina v�nner, jag �ter dopning 5 g�nger om dagen och 3 g�nger om natten. snart �r jag lika grym som @rnold schw@rzenegg3r.
hmm.. sj�lva preparaten borde v�l inte va f�rbjudna tycker jag... upp till var och en vad dom vill stoppa i sig...
men det �r helt r�tt att st�nga ute brukare fr�n t�vlingar eftersom det �r osportsligt att t�vla om man brukat prestationsf�rh�jande preparat...
jag sj�lv skulle vilja se ett olympiskt spel i dopning, eller ah, vm i dopning 
typ som dem har "special olympics" 
t�nkt p� det r�tt l�nge, fan va coolt det skulle vara!
lite som med f1 med m�nniskokroppar.. f�r se vilken tillverkare som �r b�st 
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,377425,00.html
| quote: |
| Originally posted by lonne http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,377425,00.html |
| Originally posted by Dioxys jag sj�lv skulle vilja se ett olympiskt spel i dopning, eller ah, vm i dopning ![]() typ som dem har "special olympics" ![]() t�nkt p� det r�tt l�nge, fan va coolt det skulle vara! lite som med f1 med m�nniskokroppar.. f�r se vilken tillverkare som �r b�st |

Man kan ikke gj�re anabole steroider lovlig. Spiser man nok kan man bli sinnsykt agressiv og det g�r utover andre igjen. Her snakker vi om ukontrollerte greier. Hva er problemet? De som vil ha tak i det f�r tak i det. Selvf�lgelig er det alltid en eller annen dust som overdriver og mister kontrollen... Personlig bruker jeg n� noe som heter dianabol, ca. 50 mg om dagen.
Det er greit at det er usportslig i konkurranse sammenheng, men hvis man ikke har lyst til � tilbringe halve livet sitt p� treningstudio f�r man f�r litt muskler s� m� man f� lov til � spise det man vil.
De som tror at folk i toppidretten er dopingfrie m� tro igjen. De er profesjonelle p� � skjule at de har brukt doping... 90% av alle langrennsl�pere, syklister osv som er med i ol (os), vm o.l. er dopet p� epo o.l. Tro meg eller ikke...
| Originally posted by tjockis h�ller med dig totalt! om dom trycker i kossor en massa preparat som vi sen f�r i oss genom k�ttet (typ belgian blue)... s� tycker jag att m�nnsiskor helt klart borde f� stoppa i sig preparaten p� en g�ng utan att beh�va �ta kossa ![]() plus att det skulle vara s� j�vla kul att kolla p� helt sjukt starka och snabba m�nniskor. inf�r superh�rda kontroller p� alla t�vlingar och anordna ett anabola-OS skulle utan tvekan f� h�gst tittarsiffror. m�nniskor som exploderar av anstr�ngning i direkts�nd teve kan v�l ingen s�ga nej till att se? |
kolossala m�ngder m�nniskor dopar sig.
anledningen till att dom plockar ett par stycken d� och d� �r ju f�r att man ska tro att dom har koll p� allt..
ungef�r som n�r dom plockar vissa utvalda regeringsm�n f�r skandaler med horor och kreditkort osv...
n�gra m�ste stryka med f�r att allm�nheten ska tro att det inte f�rekommer n�got fusk.
| Originally posted by tjockis h�ller med dig totalt! om dom trycker i kossor en massa preparat som vi sen f�r i oss genom k�ttet (typ belgian blue)... s� tycker jag att m�nnsiskor helt klart borde f� stoppa i sig preparaten p� en g�ng utan att beh�va �ta kossa ![]() plus att det skulle vara s� j�vla kul att kolla p� helt sjukt starka och snabba m�nniskor. inf�r superh�rda kontroller p� alla t�vlingar och anordna ett anabola-OS skulle utan tvekan f� h�gst tittarsiffror. m�nniskor som exploderar av anstr�ngning i direkts�nd teve kan v�l ingen s�ga nej till att se? |
ett os f�r dopade... enligt min mening e det en ganska korkad id�. id�n med sport �r ju att man ska sporta och inte knarka. jag skulle iaf inte tycka det var minsta kul o kolla p� ett os d�r jag visste att alla fuskade och i stj�lva verket inte alls var bra...
Sen �r det ju farligt med doping ox�. Finns ju redan ett antal personer som d�tt av det...
OBS! Uppgr�vd tr�d 
Helt j�vla r�tt:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,407667,00.html
Tycker att doping �r helt �t helvete i t�vlingsammanhang.
| Originally posted by reveal OBS! Uppgr�vd tr�d ![]() Helt j�vla r�tt: http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,407667,00.html |