TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance atlantic ..22-07..
Trance atlantic ..22-07..
Free outdoor dancefestival
Atlantisstrand Almere
Armin van Buuren
Spider
Jose
Bas en Ram
G spot live
Time: 14:00 to 24:00
Address: Atlantisstrand Almere
www.trance-atlantic.nl
Gewoon wat info over feessie 
Misschien gaat ik ook nog lekker beuke op bas en ram (werd me aangerade door echte kenners )
moet je zeker doen henkie!!! bas & ram....oelalaaa!!!
Yeah Baby!
Is lekker bij mij om de hoek
Vorige edities waren errug Vet!
Ikke ga me lekkeur vermakuh!
ey man!
sta je echt met je voetjes in het zand?? en is er zon "chill man" sfeertje? dan week hoek me moe klede 
LekkahLekkahLekkah!
De Sfeer is Goed vind ik Zelf. Iedereen weet dat er alleen maar Trance wordt gedraaid, dus de POTTEKIJKERS blijven weg. Het is wel gratis, dus er loopt wel van alles rond, maar daar heb ik VETTE schijt aan. Als we geluk hebben dan schijnt de zon, dus trek maar wat zomers aan

En ja, je loopt met je voetjes in het zand... En als het echt warm is kun je lekker zwemmen en/of waterskieen wat dat is er ook
Ja of in het water spatteren!
Of in het water "spelen"
(@) lekker zout..
volleyballen
Zandkasteeltjes bouwe!
Damn ik MOET haast wel gaan!
Hey bedankt voor t replye.. lijkt me tof..
Spider? is dat spider willem?? k d8 dat ik em nie zo goe vond.. 
OMG! ZOMERS: Blauw shirtje met geborduurde stiksel bloemetjes!
Ben ik gay of nie! Doe je wel schoenen aan?
Ja, ik zou wel gewoon schoenen aantrekken, want ik bedenk me net dat er een hondenstrand naast zit, en ik denk niet dat je het lekker vind om met je blote voeten in een versgelegde hoop SCHIJT te staan van zo'n kutkeffer
j/k
Van de honden(poep) heb je geen last, maar trek toch maar schoenen aan... lijkt mij prettugur.
Ik ga ook...
Mini TA meeting?
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Of in het water "spelen" (@) lekker zout.. |




(duh)







ja dat is spider willem en bas&ram zijn ook zeker wel vet draaien behoorlijk vaak in de fun!. Alleen volgens mij kan je het zand wel vergeten want dat zit naast dat terrein het feest word bij de half pipe gegeven en achter dat heuveltje ligt gras als je een stukje terug loopt kom je wel bij het zand uit alleen volgens mij is het geluid daar niet zo goed als op dat terrein zelf
Ja, maar de heuvel zelf bestaat toch uit zand? Daar zit ik meestal met mijn vrienden... En volgens mij zit ik dan helemaal onder het zand als ik weer opsta... Kan het mis hebben, Kben meestal beetje ver heen
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Whahahaaaaa Dat gebruik je nu ook overal he ![]() BTW Het werkt alleen maar op MSN ![]() ![]() ![]() (duh) |
iemand heeft trouwes wel irc smileys van msn
goe he! die wil ik oooook! (@)!!!| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis [edit] Oh ja Het ijsselmeer is zoet water ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/edit] |

(als ik ga ;-)
ik weet zeker dat op de plek waar dat gegeven word geen zand ligt want die discussie heb ik donderdag (toen het 30 graden was) ook me vriendin gehad toen we daar op het strand lagen en zijn tot de conclussie gekomen dat ze het beter bij het zand hadde kunnen doen inplaats van bij het gras
Oke, zijn we eruit?
Waar het podium staat, daar is GRASS:P. Als je 10 meter verderop loopt dan loop je op het zand.
Zoals ik al zei, Ik vind de sfeer top, vooral als de zon schijnt
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.