TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema 21-07


Posted by Henkie_henk on Jul-10-2001 17:24:

Extrema 21-07

http://www.extrema.nl/festival_flash_site.html


address: auquabest eindhoven

Als je wil gaan moe je snel zijn.. t gerucht gaat dat het echt heel snel gaat...

Ik zou o.a. gaan voor lucien en tiesto en mason..

lol lijkt me grappig..


Check it out...


Posted by rellivisit on Jul-10-2001 17:36:

Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.


Posted by Bouma-Bros on Jul-10-2001 17:45:

quote:
Originally posted by rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.


Wij zijn heeeeeeeeeeeeel vaag dus we zijn van de partij de 21e! Kaarten zijn gelukkig al binnen!

S&S


Posted by Miss Proximus on Jul-10-2001 17:52:

Love Parade all the wahay!! Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! Dancevalley?????????


Posted by Bouma-Bros on Jul-10-2001 18:03:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Love Parade all the wahay!! Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! Dancevalley?????????


Yep... Dance Valley zijn we er ook 100%! De vraag is allen "hoe"... we komen dan net terug van 8 dagen Ibiza, dus als je twee doorgewinterde Zombies ziet lopen dan zijn wij dat dus!

Wordt er niet iets van een meeting voor DV georganiseerd?? Weet jij anders een geschikte plek/tijd?


Posted by Miss Proximus on Jul-10-2001 18:07:

Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?


Posted by Bouma-Bros on Jul-10-2001 18:15:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?


Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR???


Posted by Miss Proximus on Jul-10-2001 18:41:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR???


idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo


Posted by Robvef on Jul-10-2001 19:56:

quote:
Originally posted by rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.


He man, dat klinkt echt goed die line-up.
Ben dan net 1,5 week terug van Mallorca. Misschien ga ik
dan wel. In ieder geval ga ik 11 augustus naar de Heineken FFWD.


Posted by Corrado_NL on Jul-11-2001 00:18:

/me is aanwezig.

Een paar likjes M en dan met je wazige kop overdag door het publiek wandelen. Hehehe

Wil ik niet missen gek!!!


Posted by pipi on Jul-11-2001 07:11:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo



Het Smirnoff Meetingpoint is een goede meetingplek, vorig jaar was er ook een meetingpoint van Smirnoff en deze zijn herkenbaar aan een grote ballon van Smirnoff en bijna niet te missen...(2 S&S zo'n zelfde ballon was toen ook aanwezig tijdens Extrema 2000)


Posted by Miss Proximus on Jul-11-2001 13:10:

ok..dan maak ik ff een nieuwe thread Dancevalley Meeting: 13.30 bij het Smirnoff meetingpunt

Zo goed?


Posted by rellivisit on Jul-11-2001 16:45:

quote:
Originally posted by Robvef


He man, dat klinkt echt goed die line-up.
Ben dan net 1,5 week terug van Mallorca. Misschien ga ik
dan wel. In ieder geval ga ik 11 augustus naar de Heineken FFWD.


En remember op mallorca, bcm the place to be. Wel ff flyers kijken, soms is het groovy night. Dat is zwaar bagger. En hoezo misschien!!!!! Ik ga echt zeker!!! All The Way, FREQUENCE!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.