TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema 21-07
Extrema 21-07
http://www.extrema.nl/festival_flash_site.html
address: auquabest eindhoven
Als je wil gaan moe je snel zijn.. t gerucht gaat dat het echt heel snel gaat...
Ik zou o.a. gaan voor lucien en tiesto en mason..
lol lijkt me grappig..
Check it out...
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up. |
Kaarten zijn gelukkig al binnen!
Love Parade all the wahay!!
Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet!
Dancevalley?????????
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Love Parade all the wahay!! Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! Dancevalley????????? |
De vraag is allen "hoe"... we komen dan net terug van 8 dagen Ibiza, dus als je twee doorgewinterde Zombies ziet lopen dan zijn wij dat dus! 
Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten?
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik zal f iets bedenken....voor wanneer moeten jullie t weten? |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Het liefst VOOR Ibiza (vertrek 26 juli), als je het vergeet mailen we je nog wel ff voor die tijd. Qua tijd van de meeting is het begin van de middag waarschijnlijk het beste (tussen 12 en 14 ofzo), maar WAAR??? |
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up. |
/me is aanwezig.
Een paar likjes M en dan met je wazige kop overdag door het publiek wandelen. Hehehe 


Wil ik niet missen gek!!!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus idd...waaaaaar.....ik moet ff een tent uitzoeken ofzo |
ok..dan maak ik ff een nieuwe thread
Dancevalley Meeting: 13.30 bij het Smirnoff meetingpunt 
Zo goed? 
| quote: |
| Originally posted by Robvef He man, dat klinkt echt goed die line-up. Ben dan net 1,5 week terug van Mallorca. Misschien ga ik dan wel. In ieder geval ga ik 11 augustus naar de Heineken FFWD. |
Ik ga echt zeker!!! All The Way, FREQUENCE!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.