TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Xtralarge New Years Special 03-01-2004
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by DjRV on Oct-21-2003 10:02:

[Gig updates] - Dance Ministry / Xtralarge [Gig Updates]

zaterdag 3 januari 2004
22:00 - 05:30
Kingdom the Venue
Amsterdam

Xtralarge: New Year Special

Lineup:


Astrid

DjRV

Mark van Bekkum

Onne

Precision


Posted by Partyhardy! on Oct-21-2003 10:14:

Thumbs up

Echt super gaaf voor je man! en nog wel in mijn favoriete club van Nederland! super!
wij doen ons best om er natuurlijk bij te zijn! en dan vooraan wel te verstaan! woeiii!


Posted by SnuggLe on Oct-21-2003 10:19:

Gefeliciteerd man, hartstikke gaaf voor je!
Kan er helaas niet bij zijn (29ste Nexus, maar anders Enschede ivm een voetbaltoernooi)... maar wel heel veel succes!!!


Posted by ahp2002 on Oct-21-2003 10:30:

Hey Ruben,

supergoed man. succes die avond in XL.


Posted by Three 'O Three on Oct-21-2003 11:39:

Gefeliciteerd! Ik zal het even noteren in het agendaatje


Posted by total woot on Oct-21-2003 11:45:

SUPERTOF voor je man!!!

gaat idd in de agenda


Posted by franzelare on Oct-21-2003 15:51:

das toch allemaal oud nieuws man


Posted by New Wave on Oct-21-2003 15:54:

Dj RV?
Dat was toch die nepdj van partyflock...hoe heette die ook alweer?
Dj Cosmic ofzo?











Posted by franzelare on Oct-21-2003 16:23:

volgens mij is het de geheime minnaar van ibo!


Posted by magrec on Oct-21-2003 16:59:

Congratz met je gig in de XL ruben.


Posted by Opti on Oct-21-2003 18:14:

top top top Ruben!! Ik zal erbij zijn op de 29e hoogstswaarschijnlijk, om je te supporten! En de eerste, die weet ik nog niet, waar ligt Bredevoort?


Posted by DjRV on Oct-22-2003 08:16:

Bredevoort ligt vlakbij Groenlo .. ver weg dus


Posted by basd on Oct-22-2003 08:31:

quote:
Originally posted by New Wave
Dj RV?
Dat was toch die nepdj van partyflock...hoe heette die ook alweer?
Dj Cosmic ofzo?

DJ Cosmo..

Mooi verhaal was dat ja, een of andere prutser die zich voordeed als een topDJ en echt de boel behoorlijk heeft geflest, heb het hele verhaal ook op fora gelezen..

Oh ja, succes Ruben


Posted by kolkiewolkie on Oct-22-2003 17:50:

Bredevoort bij Groenlo... hmmmz, nog nooit van gehoord eigelijk . Maar dat je in de XL staat is nog beter nieuws! Kan dan helaas niet (familyparty ) maar desondanks succes. 7 nov. kom ik misschien nog wel langs (met switch ofzo), eerst eens kijken hoever dat knaken gat hier vandaan is


Posted by DjRV on Nov-07-2003 10:31:

en kolkie? kom je nog? :P


Posted by kolkiewolkie on Nov-07-2003 22:00:



FUK FUK FUKKERDEFUK, gewoon FINAAL vergeten !!



//gaat zich diep schamen


Posted by franzelare on Nov-07-2003 22:45:

je bent ook echt een leeghoofd he SL3T!!


Posted by kolkiewolkie on Nov-08-2003 00:10:

He JUNK, moet jij zo nodig zeggen , je zit zelf ook thuis man, HO3R!



Posted by franzelare on Nov-08-2003 08:41:

soms moet je verstanding zijn en gewoon een avondje in de maand thuis blijven en gewoon lekker thuis drugsen


Posted by Donna on Nov-09-2003 01:31:






Posted by tijs08 on Nov-09-2003 01:41:

en RV!

Hoe ging die gister?
Soort generale voor het echte werk!

Tracklistje is altijd welkom!


Posted by Partyhardy! on Nov-09-2003 01:50:

Toffe foto van Piet en Ruben!


Posted by Donna on Nov-09-2003 03:53:

quote:
Originally posted by tijs08
en RV!

Hoe ging die gister?
Soort generale voor het echte werk!

Tracklistje is altijd welkom!



ja was erg vet! laaste uur back 2 back gedraaid met piet,echt vet feest.
maarrrrrrrrrrrrrr enough about meeeeee let's talk aboutttttttt you!
jij moest gister toch ook???


(ff onder donna's inlog)


Posted by Opti on Nov-26-2003 18:13:

hoe laat begint Ruubje met draaien zaterdag?


Posted by jp on Nov-26-2003 18:35:

Laat Gielen maar eens zien hoe het moet


Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.