TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Xtralarge New Years Special 03-01-2004
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
[Gig updates] - Dance Ministry / Xtralarge [Gig Updates]
zaterdag 3 januari 2004
22:00 - 05:30
Kingdom the Venue
Amsterdam
Xtralarge: New Year Special
Lineup:
Astrid
DjRV
Mark van Bekkum
Onne
Precision
Echt super gaaf voor je man!
en nog wel in mijn favoriete club van Nederland! super!
wij doen ons best om er natuurlijk bij te zijn! en dan vooraan wel te verstaan!
woeiii! 
Gefeliciteerd man, hartstikke gaaf voor je!
Kan er helaas niet bij zijn (29ste Nexus, maar anders Enschede ivm een voetbaltoernooi)... maar wel heel veel succes!!!
Hey Ruben,
supergoed man. succes die avond in XL.
Gefeliciteerd! Ik zal het even noteren in het agendaatje 
SUPERTOF voor je man!!!
gaat idd in de agenda 
das toch allemaal oud nieuws man 
Dj RV?
Dat was toch die nepdj van partyflock...hoe heette die ook alweer?
Dj Cosmic ofzo?

volgens mij is het de geheime minnaar van ibo! 
Congratz met je gig in de XL ruben.
top top top Ruben!! Ik zal erbij zijn op de 29e hoogstswaarschijnlijk, om je te supporten!
En de eerste, die weet ik nog niet, waar ligt Bredevoort? 
Bredevoort ligt vlakbij Groenlo .. ver weg dus 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dj RV? Dat was toch die nepdj van partyflock...hoe heette die ook alweer? Dj Cosmic ofzo? |
Bredevoort bij Groenlo... hmmmz, nog nooit van gehoord eigelijk
. Maar dat je in de XL staat is nog beter nieuws! Kan dan helaas niet (familyparty
) maar desondanks succes. 7 nov. kom ik misschien nog wel langs (met switch ofzo), eerst eens kijken hoever dat knaken gat hier vandaan is
en kolkie? kom je nog? :P
FUK FUK FUKKERDEFUK, gewoon FINAAL vergeten !!
//gaat zich diep schamen
je bent ook echt een leeghoofd he SL3T!!
He JUNK, moet jij zo nodig zeggen
, je zit zelf ook thuis man, HO3R!

soms moet je verstanding zijn en gewoon een avondje in de maand thuis blijven en gewoon lekker thuis drugsen 
en RV!
Hoe ging die gister?
Soort generale voor het echte werk! 
Tracklistje is altijd welkom!

Toffe foto van Piet en Ruben!

| quote: |
| Originally posted by tijs08 en RV! Hoe ging die gister? Soort generale voor het echte werk! ![]() Tracklistje is altijd welkom! |
hoe laat begint Ruubje met draaien zaterdag?
Laat Gielen maar eens zien hoe het moet 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.