TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- läskigt
läskigt

det e en delphin så det e ju egentligen inte läskigt 
och så har jag för mig att den redan varit uppe här
den e stor o mörk o hotfull... 
hehe najs bild 
meeen snälla.. nästa gång posta på klotterplanket eller den där freaktråden där sånt här hör hemma 
| quote: |
| Originally posted by staz den e stor o mörk o hotfull... |

Det är väll inte ngn delfin, kolla bara fenan och storleken.. delfiner blir inte så stora,, lika långa som en vuxen man är vanligast <--- lärt mig från national geographic channel :P
| Originally posted by MojjMojj Det är väll inte ngn delfin, kolla bara fenan och storleken.. delfiner blir inte så stora,, lika långa som en vuxen man är vanligast <--- lärt mig från national geographic channel :P |
| Originally posted by dbl mjo.. det e en delfin... ingen haj iallafall... nått ofarligt djur e det iallafall.. så om det inte e en delfin så vet jag inte va det kan vara |
delfiner kan bli väldigt stora iofs.. det skulle kunna vara en delfin.. tycker mig nästan se en trubbig avlång nos.. men vet ej.
fenan ser väldigt sharky ut
jag är ingen expert men jag är oxo ganska så säker på att det är en delfin, nosen och formen på fenan tycker jag avslöjar att det är en delfin
Det finns en till bild i serien tagen efter denna bilden där man klart och tydligt ser att det är en delfin!
detta e inte den enda bilden som aendy sa...
missade att säga det.. heh