TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Fokused siten...
Nya Fokused siten...
Hej alla glada!
Fokused.net!
�ntligen har vi v�r nya site uppe - dock inte helt klar. Vi vill testk�ra denna version och sakta men s�kert sl�ppa alla nya (och visa gamla delar) Det g�ller �ven alla bilder i foto sektionen!
Vad tycker ni om designen? �r det n�got som vi har missat som ni g�rna vill att vi ska ta med?
Ge oss g�rna feeback i g�stboken, eller varf�r inte h�r 
Mvh,
Fokused crew.
ps. snart �r det Halloween...
ds.
designen ser bra ut, men jag e la inte s�d�r j����tte mycket f�r den gula f�rgen... men det e ju jag det. hehe
jag h�ller nog med lite..jag hade dock inte riktigt hunnit tr�ttna p� den gamla siten som jag tyckte var mycket clean...det �r denna ox� 
snygg sida! N�gra tankar bara. Det f�rsta jag s�g n�r jag kom in p� sidan var "www.clubstockholm.se, bes�k oss nu". K�nns som om jag borde ha sett "fokused" f�rst. Vit text p� gul bakgrund ger inte s� j�ttebra kontrast (t�nker fr�mst p� f�rstasidan under weekender, another twisted halloween & fokused). Hade lite problem med att l�sa texten (jag �r lat, vill inte anstr�nga mina stackars �gon
)
bara mina 5 cent 
H�ller med ovan.. lite sv�rl�st. Dels det gul/vita, men �ven menyerna till v�nster, lite tunnt gr�tt. Lite kn�ppt f�r �gonen.
va moget att utel�mna URL:en
| quote: |
| Originally posted by Glorie va moget att utel�mna URL:en |
Bra designe, k�nns n�got fr�share men jag gillade mera den gamla f�rgen. 
| Originally posted by Glorie va moget att utel�mna URL:en |
| Originally posted by dbl finns ju under "website" d�r nere vid profile o resten |
Jag gillar siten... visst finns det n�n l�nk som inte funkar �n men s� �r det... alltid lite barnsjukdomar i b�rjan 
Tycker den gula f�rgen k�nns som en frisk sommardrink 
Hmm... fanns saker jag gilla och saker jag gilla mindre.. k�nns v�ldigt "inte klar" �n och lite tom kanske..
fast jag �r ju en riktig design"whore" :P
s� j�vla glad...fr�n o me idag slipper jag skolan p� 13-14 veckor (har apu)..
Gillar inte alls
Nej usch och fy. Denna gillar jag inte alls. Den f�rra var mycket snyggare. Den h�ra k�nns ful och n�stan lite oproffsig. mer som en sida n�gon ton�rning emd lite ut�kade kunskaper i ett hemsideprogram gjort dock med total avsaknad f�r design.
N�got jag d�remot vill ber�ma �r Halloweenflygaren som var riktigt snygg, bland de absolut b�sta, om inte den! Men fortfarande har jag inte sett skymten av n�got medlemskort

Re: Gillar inte alls
| Originally posted by AC. Nej usch och fy. Denna gillar jag inte alls. Den f�rra var mycket snyggare. Den h�ra k�nns ful och n�stan lite oproffsig. mer som en sida n�gon ton�rning emd lite ut�kade kunskaper i ett hemsideprogram gjort dock med total avsaknad f�r design. N�got jag d�remot vill ber�ma �r Halloweenflygaren som var riktigt snygg, bland de absolut b�sta, om inte den! Men fortfarande har jag inte sett skymten av n�got medlemskort |