TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- XL 25-10-2003 amsterdam
Pages (2): [1] 2 »

Posted by sanderheijnen2 on Oct-23-2003 12:20:

Exclamation XL 25-10-2003 amsterdam

weet iemand hoe hoe laat armin begint met draaien. Toch niet meteen om 10 uur hoop ik?

bedankt!

Posted by Ferry 0 on Oct-23-2003 13:18:

Nee dat zowiezo niet want dan draait Perry

Posted by Passiva on Oct-23-2003 15:01:

Ferry, maak er dan meteen Locust/Perry O'Neil van. Hij draait in ieder geval van 22:00 - 23:30. Als ik meer te weten kom zal ik dat hier posten.

Posted by Partyhardy! on Oct-23-2003 19:05:

quote:
Originally posted by Passiva
Locust/Perry O'Neil

Geniale producer! ben benieuwd of hij ook goed kan draaien!

Posted by total woot on Oct-23-2003 19:41:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Geniale producer! ben benieuwd of hij ook goed kan draaien!

IDD als ie zo draait als hij produceert....

Posted by Partyhardy! on Oct-23-2003 20:24:

Armin zei net in zijn show dat hij ook nog even bij Ferry langs gaat!

Posted by franzelare on Oct-23-2003 22:39:

ik ben er gewoon optijd

en ik heb niet geregeld voor ferry dus denk dat ik niet door ga daar heen...... maar zeg nooit nooit

Posted by Freezel on Oct-24-2003 10:15:

22.00-23.00 Perry O'Neil
23.00-00.30 Signum
00.30-02.00 M.I.K.E.
02.00-04.00 Armin van Buuren
04.00-06.00 Lange B2B Pulser

Kwam ik tegen op het ID$T-forum

Posted by X4216354 on Oct-25-2003 13:16:

Hey my dutch friends,

we will leave Hamburg at 7 PM and hope to arrive in Amsterdam at 11.

We are:

- NetX + Girlfriend
- TranceRulez + Girlfriend and a friend

...hope so see you there... this will be an awesome event IMHO...

Posted by jp on Oct-25-2003 15:21:

Stefan, I hope you can use GPS

Jan van Galenstraat 2 (Next to Amsterdam Food Center)

Route: Amsterdam (West)Ring A10, Ausfahrt S105 nach rechts und dann 3km gerade aus

Posted by Opti on Oct-25-2003 15:22:

Sad k*&!!

Ik ben er vanavond niet bij bas is pas net van zijn werk, bekaf en heeft teveel pijn aan zijn voeten. En tis of met zijn twe�n of niet gaan. Helaas....

Posted by franzelare on Oct-25-2003 16:12:

TIN IS EEN KUT SJINEES!

moet hij thuis weer hitjes luisteren en gaan rukken
wel jammer dat jullie niet komen hoor! zou voor het eerst in tijden zijn dat ik weer een zooi TA mensen bij elkaar zag!

Posted by Opti on Oct-25-2003 16:31:

het resultaat van mijn afwezigheid op XL

Posted by SnuggLe on Oct-25-2003 20:14:

quote:
Originally posted by Optimus
het resultaat van mijn afwezigheid op XL

LOL LOL LOL @ Frans

quote:
Originally posted by franzelare
TIN IS EEN KUT SJINEES!

moet hij thuis weer hitjes luisteren en gaan rukken
wel jammer dat jullie niet komen hoor! zou voor het eerst in tijden zijn dat ik weer een zooi TA mensen bij elkaar zag!

Frans, kom je nog ff pre-en binnenkort in Den Haag dan?

Posted by Opti on Oct-26-2003 12:34:

Unhappy

hoe was het?

Posted by Cosmic on Oct-26-2003 12:46:

Gaaf! Goede muziek, goede dj's, goede sfeer.
Hoogtepunt was wel dat Armin beautiful things draaide en tussendoor Binary Finary erin gooide, en toen weer terug naar beautiful things. Verder ook nog ATCR, Cern - The message (wat een wereldplaat is dat) gehoord.
MIKE vond ik persoonlijk wat tegenvallen, Signum en Pulser draaiden ook goed. Ook nog Loops&things V-remix voorbij horen komen, toppertje.
Blijft toch wel me favoriete club de XL

Posted by franzelare on Oct-26-2003 14:22:

ik was helaas wat laat binnen (iets voor 1 uur) omdat mijn kaartlezer een beetje de weg kwijt was en omdat er zo fucking weinig parkeerplek was

armin zelf draaide echt super! heerlijk weer, vond hem beter als op 16years illusions in antwerpen laatst.

Nu moet ik weer tot donderdag wachten totdat ik hem weer hoor draaien

Posted by jp on Oct-26-2003 14:23:

Bij de deur hadden de heren van de security ons bijkans half uitgekleed, wat het veiligheidsgevoel zeker ten goede kwam.

Pulsar was toch wel het lekkerst. En AvB draaide Time of our lives
Jammer dat zijn eerste half uur nogal aan de saaie kant was.

Ik heb met verbazing naar het partygangers lopen kijken. Ik heb nog nooit zo'n bende lesbiennes, GHB junks, omgebouwde opblaastieten en aftandse jong bejaarden bij elkaar gezien. En nog wat zeer smakelijke dames ook. Zeer geslaagd dus

Posted by franzelare on Oct-26-2003 14:27:

quote:
Originally posted by jploveparade
Bij de deur hadden de heren van de security ons bijkans half uitgekleed, wat het veiligheidsgevoel zeker ten goede kwam.

nou zal dan wel aan mij hebben gelegen maar ze klopte ff op me zakken en ik mocht doorlopen... nouja kan ook zijn omdat dat de vip ingang was

quote:
Ik heb met verbazing naar het partygangers lopen kijken. Ik heb nog nooit zo'n bende lesbiennes, GHB junks, omgebouwde opblaastieten en aftandse jong bejaarden bij elkaar gezien. En nog wat zeer smakelijke dames ook. Zeer geslaagd dus

acht dan moet je maar eens naar de lex gaan, dan valt dit best mee

Posted by jp on Oct-26-2003 14:41:

quote:
Originally posted by franzelare
nouja kan ook zijn omdat dat de vip ingang was

acht dan moet je maar eens naar de lex gaan, dan valt dit best mee

We stonden op de betaalde gastenlijst

Toen ik in de Lexion kwam, bestonden deze types nog niet

Posted by SnuggLe on Oct-26-2003 16:21:

quote:

Whahahah, geweldig! Is het zo erg daar?

Anja, Ruben, vertel!

Posted by Donna on Oct-26-2003 18:15:

hehe ach snuggie,t was gewoon zoals t altijd is,misschien dat jp een beetje in zn luierfase vertoefd atm

Was een heerlijk sfeertje,ik ben ook niet echt gefouilleerd,snap de hele wat "agressief" overkomende post van jp niet echt,lijkt wel offie ergens wat pissed over is terwijl t toch echt een heeeerlijk feest was.
Ikzelf vond mike wel zalig draaien,en signum was ook whoopie.
Die perryfellow mag van mij ook regelmatig mn oortjes komen plezieren,sja weinig schrikbarends te melden

Je frustraties over wat dan ook moet je niet op een feest afreageren jp,koop een boksbal orso

Posted by jp on Oct-26-2003 18:23:

Welke frustratie?

We hebben ons uitstekend vermaakt, juist vanwege het publiek. Misschien moest je eens tussen de regels door lezen...

Trouwens, er staat toch 'zeer geslaagd dus'?

Posted by Donna on Oct-26-2003 19:21:

het zal wel jp,ik vind t prima,misschien ben ik inmiddels zo bejaard dat ik niet meer tussen de regels doorlees maar de dingen gewoon oppak zoals men ze geeft
Dus met andere woorden,je zegt maar wat je bedoeld,zo niet dan hebben we een misverstand,very simple.

Dus als je niet verkeerd begrepen wilt worden,zeg gewoon wat je bedoeld ofzo,scheelt veel vraagtekens bij de kijkers thuis.

Posted by jp on Oct-26-2003 21:10:

Jip en Janneke taal?

Ok hier komt ie dan:

Hoi we zijn gisteren naar een feestje gegaan. Er waren mensen die hele mooie muziek lieten horen. Een stoere meneer bij de deur zag dat ik jeuk had en ging me overal kriebelen. Het was heel gezellig. Er waren allemaal mensen met spierballen en ook zag ik twee meisjes elkaar kusjes geven *giegel*. Er waren veel mensen met grote ogen, misschien om beter te kunnen zien in het donker. Iedereen was vrolijk en we gingen samen dansen. Toen het al h����l ver na bedtijd was, gingen we naar huis toe. We zeiden allemaal doei doei tegen elkaar en gingen slapen.

Pages (2): [1] 2 »