TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Dis SUPER nieuws. Tiesto eindelijk een maand lang weer in verschillende nederlandse clubs. Bij deze 2 ben ik vrijwel zeker te vinden. Eindelijk is de Asta dan de moeite waard voor mij. En Powerzone is lekker dichtbij. 
zeker mooi nieuws, t moet toch te doen zijn er iig 1 mee te pakken 
Zal zeker aanwezig zijn in de Asta.
sjeses, zo langzamerhand heeft de hele dj wereldtop de asta al bezocht dit jaar. Aleen Paul van Dyk en Sasha ontbreken nog.
DIT ALLEMAAL IN MIJN STAD!!!
Pffff...niet normaal wat er allemaal in Den Haag komt 
Denk niet dat ik nog geld over heb om hier naartoe te gaan, maar je weet maar nooit....maybe, maybe not!
Enneh Jimmy, Sasha komt al naar het Paard, ook dichtbij hoor! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Pffff...niet normaal wat er allemaal in Den Haag komt ![]() Denk niet dat ik nog geld over heb om hier naartoe te gaan, maar je weet maar nooit....maybe, maybe not! Enneh Jimmy, Sasha komt al naar het Paard, ook dichtbij hoor! |
En 4-12 weer een Invited@Panama!! Wordt ook weer top natuurlijk.
Eindelijk dan Tiesto in de AstA. Voor degene die al iets langer in de dance scene geintereseerd zijn, Asta wilde Tiesto niet boeken eind jaren negentig. Dit omdat hij niet bekend genoeg zou zijn LOL!! Leuk dat hij er nu wel staat en dat hij geen vervelende gevoelens heeft ten opzichte van asta! TOP!
Ik denk dat PvD niet zo snel in de asta zal staan, dit omdat stef zijn boekingen altijd doet, en stef is nou net degene die exclusiefe rechten voor dance evenementen in het paard heeft!
Zelf ben ik in asta (nieuwe stijl) maar 1 keer geweest, ik had het idee dat het vroeger een stuk groter was. misschien komt dat door de geluids issolatie! Een mooie warme tent! met een lekker geluid.
| Originally posted by Jimmy *valt bijna flauw* |
| Originally posted by Ries'79 Eindelijk dan Tiesto in de AstA. Voor degene die al iets langer in de dance scene geintereseerd zijn, Asta wilde Tiesto niet boeken eind jaren negentig. Dit omdat hij niet bekend genoeg zou zijn LOL!! Leuk dat hij er nu wel staat en dat hij geen vervelende gevoelens heeft ten opzichte van asta! TOP! |
| Originally posted by MaGiK54 Denk dat Tijs geen vervelende gevoelens heeft tov de Asta aangezien de Asta dezelfde eigenaren heeft als de Eau. En in de Eau is Tijs genoeg in 1999, 2000 en 2001 geboekt. Twee keer oud en nieuw, allereerste Tiesto solo, twee keer tijdens het verjaardagsfeessie van de Eau en nog taloze keren dattie in die jaren daar op een reguliere avond heeft gedraaid (wat een mooie tijden waren dat). Dus ik denk dat de gasten van de Asta genoeg keren Tijske hebben geboekt om enige vervelende gevoelens van Tijs tov de Asta weg te nemen. |
de waakzaamheid
VROEGAH!!!
zucht dat waren nog eens de tijden...wat een feesten waren dat in de waak met de tiesto's solo.
overigens is de eau wel de tent waar het solo idee vandaan kwam,de eerste geschiede daar met Jean solo
Vrijdag 19.12.03: DJ Ti�sto & Misja Helsloot @ The Asta
Vvk-adressen: Ticketservice Nederland, Rhythm Import Den HaagMidtown Records Den Haag, Cyber Records Leiden
Prijs : 20,- euro
Open : 22.00 uur tot 05.00 uur
| Originally posted by Ries'79 Alleen was de allereerste solo niet in de eau, hij had al een solo in de waakzaamheid en een 12 uurs set in de hemkade voor de solo in april 2000. |
6 december issie ook nog in de meetriks
Ja en 4 December in Versuz samen met MIKE 
| Originally posted by eieregooie Ja en 4 December in Versuz samen met MIKE |

had graag Tiesto nog een keer live gezien!
| Originally posted by BeeJay 5 december! volgens versuz.be. Als het nou 4 december was geweest, was ik er naar toe geweest. 5 december is het sinterklaas vieren met schoonfamilie ![]() |
| Originally posted by eieregooie Sorry, dat bedoel ik... Sinterklaas kan de boom in wat mij betreft |
Vriendin houdt niet echt van trance
Meer Acda en de Munnik enzow
Kaartje voor de Asta is binnen, via de ticketservices issie � 18,20.
Vrijdag 19 december 2003 presenteert ASTA de nummer 1 DJ van de wereld 'Ti�sto'. Bekroond met deze titel voor het tweede opeenvolgende jaar is Ti�sto zonder meer de meest succesvolle Nederlandse DJ aller tijde. ASTA is meer dan trots om deze 'DJ popster' aan het ASTA publiek te mogen presenteren. Ti�sto wordt deze avond bijgestaan door Montana en Misja Helsloot. Misja Helsloot zal voor de tweede keer zijn opwachting maken in de ASTA. Eerder trad Misja Helsloot op samen met de Engelse formatie 'Chicane'.
De voorverkoop van het evenement is reeds gestart via Ticketservice Nederland, te vinden bij alle grote postkantoren, alsmede 33 GWK stationskantoren en 12 grotere VVV kantoren. Kaarten zijn daarnaast te verkrijgen bij ASTA, Midtown Records en Rhythm Import in Den Haag en Cyber Records in Leiden, deze filialen starten op 21 november met de voorverkoop. Kaarten kosten 15 euro in de voorverkoop. Ook zal er een beperkt aantal VIP tickets worden verkocht voor 60 euro per stuk. Gratis champagne gedurende de gehele nacht en exclusieve toegang tot het VIP balkon van ASTA (+ vip toiletfaciliteiten!) zijn hierbij inbegrepen. Deze kaarten kunnen uitsluitend telefonisch gereserveerd worden bij ASTA op nummer 070 3644 222. De deuren van ASTA openen om 22.00 uur en sluiten naar verwachting de volgende ochtend rond 05.00 uur.
Dus Montana komt ook gezellig mee.
Jezus en December was al zo druk :S
Dag voor IC ook nog eens :S
| Originally posted by Dj Lex Jezus en December was al zo druk :S Dag voor IC ook nog eens :S |
dus voor de 19de maar weer kaarten gaan halen Lex?
| Originally posted by Partyhardy! ja lijkt mij eigenlijk wel een �rg goed plan! dus voor de 19de maar weer kaarten gaan halen Lex? |

| originally posted by Dj Lex Tsja zal wel moeten he Dit is toch wel een erg lekker feestje op het eerste gezicht. Misja Montana en Tiesto |

)