TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- This is awesome
This is awesome
http://www.space.com/scienceastrono...orm_031023.html
verker som om jag tjatar lite om space fenomen, men hooa! Det �r verkligtn coolt, ---kommunikationsst�rningar och allt m�jligt, hmm och �gonskydd, va! Hoppas det blir Norrsken nu och inte bara massa problem. Finns en bild p� solen p� det d�r moj�nget som kommer hit idag.
Sj�lv tycker jag allt som har med rymden � g�ra �r otroligt fascinerande... Hoppas det blir molnfritt i natt s� ska jag ta och kolla in eventuellt norrsken... 
ps. Officiellt �r detta min 3000 post
99% No Spam
95% On Topic
Re: This is awesome
| quote: |
| Originally posted by Dragonfly http://www.space.com/scienceastrono...orm_031023.html verker som om jag tjatar lite om space fenomen, men hooa! Det �r verkligtn coolt, ---kommunikationsst�rningar och allt m�jligt, hmm och �gonskydd, va! Hoppas det blir Norrsken nu och inte bara massa problem. Finns en bild p� solen p� det d�r moj�nget som kommer hit idag. |
Jag �r inte helt s�kert. De s�ger att det finns fr�n Holland/S�dra-England till ungef�r Norr-Spanien/Italien och allt imellan. Ocks� i de norrliga Amerikanska staterna. Hoppas f�r er att Sverige �r ocks� med men s�kert �r jag inte 
va ballt namn....SOLAR STORM

fr�ckt.... rymd saker e hel balla... �lskar med ry.... ehm... jag menar �lskar rymden 
| Originally posted by dj_hysterix va ballt namn....SOLAR STORM |
allt som har med rymden (ok, n�stan allt) �r intressant och h�ftigt
hade jag haft r�d hade jag l�tt �kt p� en s�n d�ra rymdturistresa 
| Originally posted by SteveTranz4ever ps. Officiellt �r detta min 3000 post 99% No spam |
| Originally posted by ScuL Jag �r inte helt s�kert. De s�ger att det finns fr�n Holland/S�dra-England till ungef�r Norr-Spanien/Italien och allt imellan. Ocks� i de norrliga Amerikanska staterna. Hoppas f�r er att Sverige �r ocks� med men s�kert �r jag inte |
Men det st�r l�ngst ner:
| Originally posted by cviper Hahaha, t�nkte precis p� samma sak! Och inte bara "solar storm", utan "strong solar storm"... respekt Skall v�ll st�lla mig ikv�ll och kolla om man kan se n�t h�r "nere" i gbg. Ett bra sk�l att slippa plugga hela natten till morgondagens tenta. |
startrek
| Originally posted by sipowitz Lugnt, rymden �r space :-) Jag hann inte kolla n�got p� l�nken, men �r detta n�got vi kommer kunna se h�r i Sverige (och helst s�dra sverige) eller �r det som vanligt bara de p� andra st�llen f�runnat? jag ska fira med att kolla ett avsnitt av enterprise bara f�r det ;-) |
I jymden kan ingen h�ra dig fisa..