TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
So far zijn pipi de Bouma Bros en ik op deze tijd/plaats gekomen:
13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint
Iemand nog een andere suggestie???
Misschien moeten we allemaal een blauwe pil op onze shirtjes spelden? 
Re: Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!
Tot de 4e....
Greetz, Pipi
Nou, ik ben ook van de party (...als ik het niet te wappie ben en het vergeet net zoals op QLIMAX...LOL)
wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken?
| quote: |
| Originally posted by JdDark wanneer, 4 augustus of 4 september? prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken? |

Re: Re: Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
| Originally posted by pipi Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij. Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza! Tot de 4e.... Greetz, Pipi |

Das weer rap geregeld mevrouw Proximus!
Wij zijn van de partij om 13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint; kunnen we direct wat van dat goedje naar binnen jetsen!
Sido & Sander
Re: Re: Re: Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
| Originally posted by M5 huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien?? ![]() had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet |
JAH ik ben der, ik post zo rond de 1e van augustus wel ff een foto zodat je me kunt herkennen.
Kmoet nogwel kaartjes kopen.
grtz magrec *die maar niet zegt wie die hoopt dat daar niet aanwezig zijn*
count me in!! I'll be there... hopelijk vergeet ik t niet

Woooeeii.. ik zit dan in Spanje.. had ik net me andere vakantie zo gepland dat ik naar dv kon.. ach ja.. ik kon wel korter gaan naar Spanje.. maarja.. krijg ik vast spijt van met al die vakantieliefdes

Have fun iedereen!
Jeetje Henkie..ik denk dat t score niet echt gaat lukken als jij de hele vakantie met je tong uit je bek en een tentstok in je broek gaat rondrennen 
| Originally posted by Miss Proximus Jeetje Henkie..ik denk dat t score niet echt gaat lukken als jij de hele vakantie met je tong uit je bek en een tentstok in je broek gaat rondrennen |
Ha ik ben er wel. Sta ik al helemaal stijf!!! 
Als we nou ff een telefoonboom opstellen dan kunne we elkaar sms-en 
ik ben der bij!

| Originally posted by Miss Proximus Als we nou ff een telefoonboom opstellen dan kunne we elkaar sms-en |
Aaah
eindelijk ingescanned
Complete Line-Up (met Tent/Podium):
http://www.glaniskanis2.f2s.com/images/dv1.jpg
Plattegrond DV-Terrein (met Tenten/Podia + Namen):
http://www.glaniskanis2.f2s.com/images/dv2.jpg
Beetje groot maar toch handig om te weten 
Ennuh we meeten dus bij de Smirnoff Meeting Point (vlak bij de VIP Tent (toch??))
Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by Glaniskanis Ennuh we meeten dus bij de Smirnoff Meeting Point (vlak bij de VIP Tent (toch??)) Greetz, Glaniskanis |
En ik probeer er ook te zijn...haha
Vergeten jullie lieve kleine timmetje niet
?
hoeveel kaarten zijn er nog want ik heb hem nog nie :-(?
Haha, J. Olsman / Glaniskanis,
Alles goed?
Wat ga je volgend jaar doen?
`k zie je denk ik wel op DV.
IT`S COMING........................................
| Originally posted by New Wave Vergeten jullie lieve kleine timmetje niet ?hoeveel kaarten zijn er nog want ik heb hem nog nie :-(? |
Hier is ook t plattegrondje 
Smirnoff Meeting Point, 13.30
(jajajajaaaaaaa..dat weten we nu wel...maar toch zet ik t er nog weer ff neer, en t is niet de laatste x haha)
Ik ben ook van de partij en zal zeker proberen naar het meeting point te komen, tenzij ik helemaal uit me pannetje aan het gaan ben 
Btw, er komen zeker geen tijden bij die line-up?? Zou wel handig zijn, maar ff dancevalley.nl in de gaten houden dan.
Tot 4 augustus!!!
GreetZ DC