TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- net terug...........IK WIL TRANCE!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Blik on Jul-11-2001 17:30:

net terug...........IK WIL TRANCE!!!!!!!!!!!!

kom op mensen, wat zijn de nieuwe vette tranceliedjes........is dat liedje van trancefool al geID-ed........???

gimme gimme gimme.........

Salou was trouwens zeer vet, vooral de Pacha was errug toppie


Posted by basvh on Jul-11-2001 17:39:

heej blik, goeie vakantie gehad jungen?? zal wel in salou. Liepen er lekker wijven rond?


Posted by MetzZ_!! on Jul-11-2001 17:40:

En wat is het eerst dat je doet als je terug bent van vakantie...

Juist ja... TA opzoeken


Posted by Blik on Jul-11-2001 17:51:

Ja man, de Pacha was echt supervet, in 7 nachten ben ik er 3 keer geweest, eerst bij de Holland Party, toen op de DJ Party en als laatst op de schuimparty, schuimparty was echt vies, wat een teringzooi word alles daarvan zeg, das echt niet normaal

over de wijven........dat viel tegen, er waren wel lekkere wijven maar die waren meestal te oud voor zo'n 16 jarige (zondag 17 jarige) knul als ik, en dan komt er ook nog es bij dat er 5 jongens waren voor 1 meisje..........


Posted by -=WVG=- on Jul-11-2001 17:53:

Jah, ik het al een beetje gehoord van ADK jah...

Weinig vrouwen hehe

Ach ja, als je maar plezier hebt gehad he...Ik hoor de rest nog wel !


Posted by basvh on Jul-11-2001 17:56:

heej blik je hebt trouwens een stel spectaculiare en verhitte discussie gemist, precies in de tijd dat jij weg was. dus voortaan mag je niet meer op vakantie, anders loopt het dadelijk weer uit de hand


Posted by Henkie_henk on Jul-11-2001 17:57:

Kom maar op irc blik paas ik je wel at

#taforum Nick/channel is temporarily unavailable

hehe


Posted by michiel on Jul-11-2001 18:00:

maar........nog wel een wijf/wijven gecheckt of niet??
pacha is een strakke tent he
vond je van snoopy's??

later

michiel


Posted by Blik on Jul-11-2001 18:01:

quote:
Originally posted by basvh
heej blik je hebt trouwens een stel spectaculiare en verhitte discussie gemist, precies in de tijd dat jij weg was. dus voortaan mag je niet meer op vakantie, anders loopt het dadelijk weer uit de hand


ja kutzooi, ik heb er al een paar gelezen, meestal was het onderwerp sensation wat dus achteraf niks aan bleek te zijn


Posted by Henkie_henk on Jul-11-2001 18:05:

gelukkig was allmighty henkie er.. *close* *close* lol..

nways.. contact me ff blik.. w8 ik start dat neuk msn wel ff op.. (wat ook 4 miljoen keer down was)


Posted by Blik on Jul-11-2001 18:07:

quote:
Originally posted by michiel
maar........nog wel een wijf/wijven gecheckt of niet??
pacha is een strakke tent he
vond je van snoopy's??

later

michiel


nee, geen wijven dus

zijn niet naar de Snoopy's geweest, hadden gehoord dat er maar een kutsfeertje was en we vonden de Flashback eigenlijk ook wel vet, draaiden ze ook goede Trance

De Swing, caf�tje van GoGotours, is ook wel lachen, maar dat is meer iets voor brabanders aangezien ze daar alleen feestmuziek draaien, netzoals in de prins van Oranje, misschien kom ik nog op TV, in een geel blousje zingend "Viva Espanja"

LOL


Posted by Muppet on Jul-11-2001 18:07:

He blik,

is ie terug meteen weer ta(verslaafd neeeeeeee(maar dat zijn we allemaal))

Zijn een paar coole threads geweest(leuk ruzie)EN ER IS EEN SPORTFORUM(zal je al gezien hebben maar pech moest ff zeggen)

Check maar ff thread TA-PARTY(ff feest promoten he)

Greetz Muppet


Posted by Blik on Jul-11-2001 18:09:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
gelukkig was allmighty henkie er.. *close* *close* lol..

nways.. contact me ff blik.. w8 ik start dat neuk msn wel ff op.. (wat ook 4 miljoen keer down was)


ik contact je morgen wel fftjes, vandaag niet meer zoveel tijd, dalijk naar bedje toe, laatste 3 dagen maar 9 a 10 uur slaap gehad, das echt niet gezond


Posted by moogwai on Jul-11-2001 18:44:

Ik ben 2x in Pacha, 2x Snoopy's en 2x in Flashback geweest....
Pacha is verreweg de mooiste en beste, coolste... etc Disco van Salou.... Snoopy's en Flashback waren ook gaaf (alleen geluid van Flashback was zeer matig vond ik)... maar voor de rest is er volgens mij NIKS anders wat de moeite waard is in Salou (behalve de Hollandse Kroegen dan )... als je het vergelijkt met Lloret is valt Salou echt tegen als het om de disco's gaan.

In Snoopy's was er een sexy party... Behalve dat het te druk was.. stonden er 5 van die Homo's een half uur te strippen... en daarna kwamen er twee wijven... en strippen ho maar niet eens de bikini uit

Ik weet niet of het aan de periode ligt (vorig jaar eind augustus,, nu begin juli).... maar in Salou waren er dus veel meer vrouwen als in Lloret.. We waren met een groep van 13 man en 2 vrouwen... (waarvan 8 vrijgezellen)... Maar 1 vriend van mij heeft een "serieuze" relatie gehad en verder hebben er nog een paar een wijf gecheckt...

De vakantie was voor de rest echt gaaf... echt super om met z'n vijftienen te gaan uit eten.. en dan allemaal APART betalen natuurlijk .. die spanjaarden werden helemaal gek van ons.
En Blik.. nog bij de Shoarma tent onder ons appartement geweest ?.... die Turken werden ook helemaal gek van ons

De Beachparty was eigenlijk zwaar kloten... maar de Jetksi's vergoeden veel en ook de laaste banananrit was echt gaaf.. vergelijken met de eerste keer..


Posted by Blik on Jul-11-2001 20:35:

quote:
Originally posted by moogwai


De vakantie was voor de rest echt gaaf... echt super om met z'n vijftienen te gaan uit eten.. en dan allemaal APART betalen natuurlijk .. die spanjaarden werden helemaal gek van ons.
En Blik.. nog bij de Shoarma tent onder ons appartement geweest ?.... die Turken werden ook helemaal gek van ons

De Beachparty was eigenlijk zwaar kloten... maar de Jetksi's vergoeden veel en ook de laaste banananrit was echt gaaf.. vergelijken met de eerste keer..



beachparty was echt klote, jetski was inderdaad tof, totdat de jetski tegen mijn been aankwam.........
was ook nog best brak van de DJ Party in de pacha van de dag ervoor, hadden 3 uurtjes geslapen.......


Posted by DjRV on Jul-11-2001 20:41:

flashback weet ik nog van vorig jaar,onwijs chille tent was dat
pacha draaide mark van dale toen ik er was en dat is niet echt mijn thinggie . Wel onwijs mooie tent btw.Blik:ben jij nog toevallig bij mooi sikke geweest?nederlands bruin cafe?vraag me af of die gasten nog leven


Posted by Blik on Jul-11-2001 20:59:

quote:
Originally posted by DjRV
Wel onwijs mooie tent btw.Blik:ben jij nog toevallig bij mooi sikke geweest?nederlands bruin cafe?vraag me af of die gasten nog leven


nee, ben alleen naar de populaire dingen geweest, waar veel Nedelanders naartoe gaan, waren nog naar 1 caf� geweest, de Why Not, wat een zeikerds zeg daar, moesten al onze clubkaarten op nummers gelijk leggen, want we gingen alleen naar binnen voor een gratis biertje.........ik zei daar iets van, dat ik het maar een beetje stom vond, net alsof hij ons niet vertrouwde, begon die gast te zeiken dat we dan maar weg moesten gaan........had die dus niet moeten zeggen, dat was alleen een speciale reden om alleen ff dat biertje lekker gratis weg te zuipen en weer weg te gaan..........wat een lul zeg

TIP: ga daar alleen naartoe voor je gratis biertje mensen


Posted by Remy D on Jul-11-2001 21:07:

KarateKid

Als je maar lol heb gehad dat is het belangrijkst.

En wijven zijn hier genoeg dus... Maar in iedergeval welkom terug.


Posted by Miss Proximus on Jul-12-2001 10:36:

Waren dit al 2 weken dan? jeeeeeeeetje wat vliegt de tijd!!Hopelijk komt iedereen zo snel terug al jij Blik!

Maar jah...gelukkig heb je t leuk gehad, en kun je volgend schooljaar weer een frisse start maken! Welcome back d00d


Posted by Blik on Jul-12-2001 10:57:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Waren dit al 2 weken dan? jeeeeeeeetje wat vliegt de tijd!!Hopelijk komt iedereen zo snel terug al jij Blik!

Maar jah...gelukkig heb je t leuk gehad, en kun je volgend schooljaar weer een frisse start maken! Welcome back d00d



post #3000!!!!!!

het was maar 10 daagjes hoor.......best jammer dat ik al de rellen heb gemist, dan had ik ook een keertje iets kunnen doen als mod hierro

(rellen doen me trouwens denken aan de rellen in Den Bosch)

Maar nu heb ik nog steeds geen nieuwe Trance!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Henkie_henk on Jul-12-2001 17:05:

je hebt me ook nie gecontact


Posted by Blik on Jul-12-2001 17:09:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
je hebt me ook nie gecontact



ja sorry helemaal gelijk heb je

nou, vertel maar waar je bent dan, dan kom ik ernaartoe


Posted by Henkie_henk on Jul-12-2001 17:31:

Ow hier post ik nix meer...

i trust no one..

Contact me maar op msn .. [email protected]


Posted by Blik on Jul-12-2001 17:36:

ehh, het was toch [email protected]


Posted by Henkie_henk on Jul-12-2001 19:15:

ja die heb k ook nog maar die gebruik ik nie meer.. de problemen met msn ware sneller opgelost bij me hotmail adres dan bij me yahoo aders


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.