TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- net terug...........IK WIL TRANCE!!!!!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
net terug...........IK WIL TRANCE!!!!!!!!!!!!
kom op mensen, wat zijn de nieuwe vette tranceliedjes........is dat liedje van trancefool al geID-ed........???
gimme gimme gimme.........
Salou was trouwens zeer vet, vooral de Pacha was errug toppie
heej blik, goeie vakantie gehad jungen?? zal wel in salou. Liepen er lekker wijven rond?
En wat is het eerst dat je doet als je terug bent van vakantie...
Juist ja... TA opzoeken 
Ja man, de Pacha was echt supervet, in 7 nachten ben ik er 3 keer geweest, eerst bij de Holland Party, toen op de DJ Party en als laatst op de schuimparty, schuimparty was echt vies, wat een teringzooi word alles daarvan zeg, das echt niet normaal
over de wijven........dat viel tegen, er waren wel lekkere wijven maar die waren meestal te oud voor zo'n 16 jarige (zondag 17 jarige
) knul als ik, en dan komt er ook nog es bij dat er 5 jongens waren voor 1 meisje..........




Jah, ik het al een beetje gehoord van ADK jah...
Weinig vrouwen hehe 
Ach ja, als je maar plezier hebt gehad he...Ik hoor de rest nog wel !
heej blik je hebt trouwens een stel spectaculiare en verhitte discussie gemist, precies in de tijd dat jij weg was. dus voortaan mag je niet meer op vakantie, anders loopt het dadelijk weer uit de hand

Kom maar op irc blik
paas ik je wel at 
#taforum Nick/channel is temporarily unavailable
hehe
maar........nog wel een wijf/wijven gecheckt of niet??
pacha is een strakke tent he
vond je van snoopy's??
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by basvh heej blik je hebt trouwens een stel spectaculiare en verhitte discussie gemist, precies in de tijd dat jij weg was. dus voortaan mag je niet meer op vakantie, anders loopt het dadelijk weer uit de hand |
gelukkig was allmighty henkie er.. *close* *close* lol..
nways.. contact me ff blik.. w8 ik start dat neuk msn wel ff op.. (wat ook 4 miljoen keer down was)
| quote: |
| Originally posted by michiel maar........nog wel een wijf/wijven gecheckt of niet?? pacha is een strakke tent he vond je van snoopy's?? later michiel |



He blik,
is ie terug meteen weer ta(verslaafd neeeeeeee(maar dat zijn we allemaal))
Zijn een paar coole threads geweest(leuk ruzie)EN ER IS EEN SPORTFORUM(zal je al gezien hebben maar pech moest ff zeggen)
Check maar ff thread TA-PARTY(ff feest promoten he)
Greetz Muppet
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk gelukkig was allmighty henkie er.. *close* *close* lol.. nways.. contact me ff blik.. w8 ik start dat neuk msn wel ff op.. (wat ook 4 miljoen keer down was) |
Ik ben 2x in Pacha, 2x Snoopy's en 2x in Flashback geweest....
Pacha is verreweg de mooiste en beste, coolste... etc Disco van Salou.... Snoopy's en Flashback waren ook gaaf (alleen geluid van Flashback was zeer matig vond ik)... maar voor de rest is er volgens mij NIKS anders wat de moeite waard is in Salou (behalve de Hollandse Kroegen dan
)... als je het vergelijkt met Lloret is valt Salou echt tegen als het om de disco's gaan.
In Snoopy's was er een sexy party... Behalve dat het te druk was.. stonden er 5 van die Homo's een half uur te strippen...
en daarna kwamen er twee wijven... en strippen ho maar niet eens de bikini uit

Ik weet niet of het aan de periode ligt (vorig jaar eind augustus,, nu begin juli).... maar in Salou waren er dus veel meer vrouwen als in Lloret.. We waren met een groep van 13 man en 2 vrouwen... (waarvan 8 vrijgezellen)... Maar 1 vriend van mij heeft een "serieuze" relatie gehad en verder hebben er nog een paar een wijf gecheckt...
De vakantie was voor de rest echt gaaf... echt super om met z'n vijftienen te gaan uit eten.. en dan allemaal APART betalen natuurlijk
.. die spanjaarden werden helemaal gek van ons.
En Blik.. nog bij de Shoarma tent onder ons appartement geweest ?.... die Turken werden ook helemaal gek van ons 
De Beachparty was eigenlijk zwaar kloten... maar de Jetksi's vergoeden veel en ook de laaste banananrit was echt gaaf.. vergelijken met de eerste keer..
| quote: |
| Originally posted by moogwai De vakantie was voor de rest echt gaaf... echt super om met z'n vijftienen te gaan uit eten.. en dan allemaal APART betalen natuurlijk .. die spanjaarden werden helemaal gek van ons.En Blik.. nog bij de Shoarma tent onder ons appartement geweest ?.... die Turken werden ook helemaal gek van ons ![]() De Beachparty was eigenlijk zwaar kloten... maar de Jetksi's vergoeden veel en ook de laaste banananrit was echt gaaf.. vergelijken met de eerste keer.. |


flashback weet ik nog van vorig jaar,onwijs chille tent was dat
pacha draaide mark van dale toen ik er was en dat is niet echt mijn thinggie
. Wel onwijs mooie tent btw.Blik:ben jij nog toevallig bij mooi sikke geweest?nederlands bruin cafe?vraag me af of die gasten nog leven
| quote: |
| Originally posted by DjRV Wel onwijs mooie tent btw.Blik:ben jij nog toevallig bij mooi sikke geweest?nederlands bruin cafe?vraag me af of die gasten nog leven |
Als je maar lol heb gehad dat is het belangrijkst. 

En wijven zijn hier genoeg dus... Maar in iedergeval welkom terug.
Waren dit al 2 weken dan? jeeeeeeeetje wat vliegt de tijd!!Hopelijk komt iedereen zo snel terug al jij Blik! 
Maar jah...gelukkig heb je t leuk gehad, en kun je volgend schooljaar weer een frisse start maken!
Welcome back d00d
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Waren dit al 2 weken dan? jeeeeeeeetje wat vliegt de tijd!!Hopelijk komt iedereen zo snel terug al jij Blik! ![]() Maar jah...gelukkig heb je t leuk gehad, en kun je volgend schooljaar weer een frisse start maken! Welcome back d00d |

)
je hebt me ook nie gecontact 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk je hebt me ook nie gecontact |
Ow hier post ik nix meer...
i trust no one.. 
Contact me maar op msn .. [email protected]
ehh, het was toch [email protected]

ja die heb k ook nog maar die gebruik ik nie meer.. de problemen met msn ware sneller opgelost bij me hotmail adres dan bij me yahoo aders 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.