TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Trance Energy - 31/01/04
Hur m�nga ska till Trance Energy den 31 januari 2004. Hade varit skoj ifall en samling m�nniskor �kte ner dit. Sj�lv s� har jag ett tio-tal n�ra v�nner som ska ta t�get upp till g�teborg och ta flyger ner till amsterdam. s� vitt ja vet kostar flyget (tur & retur) bara 1100 KR,, ni f�r r�tta mig om jag har fel. Men �r det fler �n de jag k�nner som ska dit?
//Dj M
hmmm... 1100 fr�n GBG. DET var det billigaste jag h�rt talats om
e det utan skatt d� eller?
va ja vet s� �re v�l en del h�rifr�n som ska �ka med bussen som tranceclubber anordnar..
V�l d�r nere kommer det vara om�jligt (tror jag) att hitta r�tt p� andra fellow TA's
eftersom det �r s���� stort.
men vi kan ju g�ra ett f�rs�k eller n�t
skadar ju inte 
| quote: |
| Originally posted by Glorie hmmm... 1100 fr�n GBG. DET var det billigaste jag h�rt talats om e det utan skatt d� eller?va ja vet s� �re v�l en del h�rifr�n som ska �ka med bussen som tranceclubber anordnar.. V�l d�r nere kommer det vara om�jligt (tror jag) att hitta r�tt p� andra fellow TA's eftersom det �r s���� stort.men vi kan ju g�ra ett f�rs�k eller n�t skadar ju inte |
den bussen har ja inte h�rt talas om. fr�n vilka platser �ker den ifr�n och va kostar det? eller har dom n�gon hemsida om det?
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) f�r isf borde man lungt kunna f� ner det under 1000!
| Originally posted by Mario_GX afan den bussen har ja inte h�rt talas om. fr�n vilka platser �ker den ifr�n och va kostar det? eller har dom n�gon hemsida om det? |
I'll keep u updated. Se till att h�nga kvar h�r. hehe
�hm 31 januari �r det v�l �nd� inte?
n�n g�ng i februari har jag f�r mig.
Tjugof�rsta s� vitt jag vet.
nope dom har �ndrat till 31:a januari precis nu i dagarna s� du va n�stan r�tt ute 
har alltid varit melan 20:e-30:e februari so far men de blev visst �ndrig p� det av n�n anledning 
jag kommer iaf ner om jag f�r tag p� biljett 
Originally posted by Glorie I'll keep u updated. Se till att h�nga kvar h�r. heheHemsida H�r f�rresten. obs. ingen info om resan �n. bussen stannade f�rra �ret p� dessa st�lleN: Link�ping, J�nk�ping och Malm� (om ja inte minns fel) kostar runt tusenlappen f�r resan, sen tillkommer biljetten |
s�g till s� fort du f�r reda p� n�got nytt
1100 �r f�r billigt..! vilken linja?
s� vitt jag vet g�r det inte att skaffa biljett under 2000, kanske ungef�r 1600 'im sonderangebot' / rea.. vad heter det .. 
| Originally posted by St_Andrew Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) f�r isf borde man lungt kunna f� ner det under 1000! |
den enda flyg de h�r till sverige �r fr�n Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyk�ping).
| Originally posted by ScuL ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyv�rr.. annars gick jag oftare d�ruppe den enda flyg de h�r till sverige �r fr�n Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyk�ping).men Charleroi e typ 27 mil fr�n Utrecht.. |
| Originally posted by St_Andrew Men man kan ju flyga �ver london ox�, g�r det att flyga standsted - trance energy d�? |
| Originally posted by ScuL japp men jag vet inte om du har f�rs�kt det. jag k�nner n�gra m�nniskor som har provat det. och det finns faktiskt v�ldigt lite tid mellan flykterna n�r man �r i stansted. allts� chansen �r stor att man hinner inte och beh�ver stanna kvar i london. jag vet inte om du har n�nsin f�rs�kt att bo p� hotel i england men d� �r du fan pank. |
kollade upp priser me flyg, billigaste flygbolaget va v�l 1400kr, �nd� billigt men d� m�ste man ta sig fr�n amsterdam och till festen, o ja har absolut ingen aning om var festen ligger
men det va n�gon som snackade om n�gon buss som skulle dit
kanske vore b�st att ta den �nd�..
| Originally posted by Mario_GX kollade upp priser me flyg, billigaste flygbolaget va v�l 1400kr, �nd� billigt men d� m�ste man ta sig fr�n amsterdam och till festen, o ja har absolut ingen aning om var festen ligger men det va n�gon som snackade om n�gon buss som skulle dit kanske vore b�st att ta den �nd�.. |
fixar jag biljett s� tar jag bara mitt privata jet... inget mer med det... o sen tar jag min helikopter bort till festen 
Trance Energy lockar lite, men kommer ev. satsa p� Innercity ist, �r en mer komplett fest i min smak.
| Originally posted by ScuL vilket? vart? --- t�get: amsterdam-schiphol - utrecht � 6,80 (T&R). |
| Originally posted by Mario_GX PRIS: 1.465 SEK BOLAG: KLM - Royal Dutch Airlines FR�N/TILL: Gothenburg (GOT) Amsterdam (AMS) detta �r vuxenpris... |
| Originally posted by ScuL p� klm.nl: 1 vuxen, tarif: economy/base. (GOT)-(AMS). � 269,00 (utan skatte) � 44,21 (lufthavnskatte) ======== � 313,21 .. ge mig l�nken, jag �r nyfiken. |
http://www.ticket.se/
mm. det st�r:
Alla priser avser HELA reses�llskapet och �r exkl. skatt och avbest�llnings- skydd. Skatten varierar beroende p� destination och visas f�r dig innan du bokar. |
iaf TC-bussen verkar vara billigast.
n�gon som vet om det kommer n�gon tranceclubber buss till trance energy detta �ret? och is�fall har de n�gon hemsida d�r man kan l�sa information om n�r det g�r, var den stannar och vad det kommer kosta?
mario.....nu f�rst�r jag mig inte p� dig. det �r ju tranceclubber-bussen vi snackat om tidigare i tr�den?
alla fr�gorna du st�llde har jag ju redan besvarat.
| Originally posted by Glorie mario.....nu f�rst�r jag mig inte p� dig. det �r ju tranceclubber-bussen vi snackat om tidigare i tr�den? alla fr�gorna du st�llde har jag ju redan besvarat. |
det ja vill helst veta �r var man kan boka dessa biljetter s� att man har en s�ker plats dit 
Originally posted by Glorie I'll keep u updated. Se till att h�nga kvar h�r. heheHemsida H�r f�rresten. obs. ingen info om resan �n. bussen stannade f�rra �ret p� dessa st�lleN: Link�ping, J�nk�ping och Malm� (om ja inte minns fel) kostar runt tusenlappen f�r resan, sen tillkommer biljetten |
!!! http://www.tranceclubber.com/webshop.asp?PID=9 !!!