TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Mario_GX on Oct-27-2003 21:57:

Trance Energy - 31/01/04

Hur m�nga ska till Trance Energy den 31 januari 2004. Hade varit skoj ifall en samling m�nniskor �kte ner dit. Sj�lv s� har jag ett tio-tal n�ra v�nner som ska ta t�get upp till g�teborg och ta flyger ner till amsterdam. s� vitt ja vet kostar flyget (tur & retur) bara 1100 KR,, ni f�r r�tta mig om jag har fel. Men �r det fler �n de jag k�nner som ska dit?

//Dj M

Posted by Glorie on Oct-27-2003 22:35:

hmmm... 1100 fr�n GBG. DET var det billigaste jag h�rt talats om e det utan skatt d� eller?

va ja vet s� �re v�l en del h�rifr�n som ska �ka med bussen som tranceclubber anordnar.. V�l d�r nere kommer det vara om�jligt (tror jag) att hitta r�tt p� andra fellow TA's eftersom det �r s���� stort.

men vi kan ju g�ra ett f�rs�k eller n�t skadar ju inte

Posted by Mario_GX on Oct-27-2003 22:38:

quote:
Originally posted by Glorie
hmmm... 1100 fr�n GBG. DET var det billigaste jag h�rt talats om e det utan skatt d� eller?

va ja vet s� �re v�l en del h�rifr�n som ska �ka med bussen som tranceclubber anordnar.. V�l d�r nere kommer det vara om�jligt (tror jag) att hitta r�tt p� andra fellow TA's eftersom det �r s���� stort.

men vi kan ju g�ra ett f�rs�k eller n�t skadar ju inte

afan den bussen har ja inte h�rt talas om. fr�n vilka platser �ker den ifr�n och va kostar det? eller har dom n�gon hemsida om det?

Posted by St_Andrew on Oct-27-2003 22:48:

Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) f�r isf borde man lungt kunna f� ner det under 1000!

Posted by Glorie on Oct-27-2003 23:08:

quote:
Originally posted by Mario_GX
afan den bussen har ja inte h�rt talas om. fr�n vilka platser �ker den ifr�n och va kostar det? eller har dom n�gon hemsida om det?

I'll keep u updated. Se till att h�nga kvar h�r. hehe
Hemsida H�r f�rresten. obs. ingen info om resan �n.

bussen stannade f�rra �ret p� dessa st�lleN:
Link�ping, J�nk�ping och Malm� (om ja inte minns fel)

kostar runt tusenlappen f�r resan, sen tillkommer biljetten

Posted by staz on Oct-28-2003 01:27:

�hm 31 januari �r det v�l �nd� inte?
n�n g�ng i februari har jag f�r mig.
Tjugof�rsta s� vitt jag vet.

Posted by Vizay on Oct-28-2003 02:02:

nope dom har �ndrat till 31:a januari precis nu i dagarna s� du va n�stan r�tt ute

har alltid varit melan 20:e-30:e februari so far men de blev visst �ndrig p� det av n�n anledning

jag kommer iaf ner om jag f�r tag p� biljett

Posted by Mario_GX on Oct-28-2003 09:52:

quote:

man tackar s�g till s� fort du f�r reda p� n�got nytt

Posted by ScuL on Oct-28-2003 11:40:

1100 �r f�r billigt..! vilken linja?
s� vitt jag vet g�r det inte att skaffa biljett under 2000, kanske ungef�r 1600 'im sonderangebot' / rea.. vad heter det ..

quote:
Originally posted by St_Andrew
Billigt! ryanair kanske flyger till amsterdam annars? scul du borde veta? =) f�r isf borde man lungt kunna f� ner det under 1000!

ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyv�rr..
annars gick jag oftare d�ruppe den enda flyg de h�r till sverige �r fr�n Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyk�ping).
men Charleroi e typ 27 mil fr�n Utrecht..

f�r �vrigt:

det st�r att Trance Energy 2004 �r flyttad till den 31. januari under f�rbeh�ll

ass� det e inte s�kert, ann�.
om jag borde boka flygplanet s� skulle jag v�nta med det!

Posted by St_Andrew on Oct-28-2003 11:43:

quote:
Originally posted by ScuL
ryanair flygar inte mellan amsterdam och sverige tyv�rr..
annars gick jag oftare d�ruppe den enda flyg de h�r till sverige �r fr�n Bryssel (Chareloi) till Stockholm-Skavsta (Nyk�ping).
men Charleroi e typ 27 mil fr�n Utrecht..

Men man kan ju flyga �ver london ox�, g�r det att flyga standsted - trance energy d�?

Posted by ScuL on Oct-28-2003 11:48:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Men man kan ju flyga �ver london ox�, g�r det att flyga standsted - trance energy d�?

japp men jag vet inte om du har f�rs�kt det. jag k�nner n�gra m�nniskor som har provat det. och det finns faktiskt v�ldigt lite tid mellan flykterna n�r man �r i stansted.
allts� chansen �r stor att man hinner inte och beh�ver stanna kvar i london. jag vet inte om du har n�nsin f�rs�kt att bo p� hotel i england men d� �r du fan pank.

iaf. jag kollade n�gra reseoperatorer p� n�tet och fick det h�r:
G�teborg-Landvetter (GOT), Amsterdam-Schiphol (AMS)
KLM: US$ 312.40
SAS: US$ 340.26

hmm..

Posted by St_Andrew on Oct-28-2003 11:57:

quote:
japp men jag vet inte om du har f�rs�kt det. jag k�nner n�gra m�nniskor som har provat det. och det finns faktiskt v�ldigt lite tid mellan flykterna n�r man �r i stansted.
allts� chansen �r stor att man hinner inte och beh�ver stanna kvar i london. jag vet inte om du har n�nsin f�rs�kt att bo p� hotel i england men d� �r du fan pank.

Jo jag fl�g fr�n v�ster�s till london och sedan vidare till pisa n�r vi �kte dit med skolan, funkade bra! d� fl�g vi f�r 1000kr allt som allt tur o retur alla resor inkl alla skatter. det e billigt

Posted by Mario_GX on Oct-28-2003 12:58:

kollade upp priser me flyg, billigaste flygbolaget va v�l 1400kr, �nd� billigt men d� m�ste man ta sig fr�n amsterdam och till festen, o ja har absolut ingen aning om var festen ligger men det va n�gon som snackade om n�gon buss som skulle dit kanske vore b�st att ta den �nd�..

Posted by ScuL on Oct-28-2003 13:20:

quote:
kollade upp priser me flyg, billigaste flygbolaget va v�l 1400kr, �nd� billigt men d� m�ste man ta sig fr�n amsterdam och till festen, o ja har absolut ingen aning om var festen ligger men det va n�gon som snackade om n�gon buss som skulle dit kanske vore b�st att ta den �nd�..

vilket? vart?
---
t�get:
amsterdam-schiphol - utrecht
� 6,80 (T&R).

Posted by dbl on Oct-28-2003 13:21:

fixar jag biljett s� tar jag bara mitt privata jet... inget mer med det... o sen tar jag min helikopter bort till festen

Posted by quilly on Oct-28-2003 14:04:

Trance Energy lockar lite, men kommer ev. satsa p� Innercity ist, �r en mer komplett fest i min smak.

Posted by Mario_GX on Oct-28-2003 15:18:

quote:
vilket? vart?
---
t�get:
amsterdam-schiphol - utrecht
� 6,80 (T&R).

PRIS: 1.465 SEK
BOLAG: KLM - Royal Dutch Airlines
FR�N/TILL: Gothenburg (GOT) Amsterdam (AMS)

detta �r vuxenpris...

Posted by ScuL on Oct-28-2003 15:24:

quote:
PRIS: 1.465 SEK
BOLAG: KLM - Royal Dutch Airlines
FR�N/TILL: Gothenburg (GOT) Amsterdam (AMS)

detta �r vuxenpris...

p� klm.nl:
1 vuxen, tarif: economy/base.
(GOT)-(AMS).
� 269,00 (utan skatte)
� 44,21 (lufthavnskatte)
========
� 313,21

.. ge mig l�nken, jag �r nyfiken.

Posted by Mario_GX on Oct-28-2003 15:28:

quote:
p� klm.nl:
1 vuxen, tarif: economy/base.
(GOT)-(AMS).
� 269,00 (utan skatte)
� 44,21 (lufthavnskatte)
========
� 313,21

.. ge mig l�nken, jag �r nyfiken.

den visar bara huvudl�nken hela tiden..s� du f�r knappa in informationen sj�lv http://www.ticket.se/

Posted by ScuL on Oct-28-2003 15:52:

mm. det st�r:

quote:

Alla priser avser HELA reses�llskapet och �r exkl. skatt och avbest�llnings- skydd. Skatten varierar beroende p� destination och visas f�r dig innan du bokar.

ass� 1465 SEK = 161 � + 44,42 � (skatt) = � 205 det e billigt, men n�r man tar bilen med tre lr fyra personer s� tror jag att det �r �ven billigare iaf TC-bussen verkar vara billigast.

Posted by Mario_GX on Nov-01-2003 11:45:

n�gon som vet om det kommer n�gon tranceclubber buss till trance energy detta �ret? och is�fall har de n�gon hemsida d�r man kan l�sa information om n�r det g�r, var den stannar och vad det kommer kosta?

Posted by Glorie on Nov-01-2003 12:18:

Smiling Frog

mario.....nu f�rst�r jag mig inte p� dig. det �r ju tranceclubber-bussen vi snackat om tidigare i tr�den?

alla fr�gorna du st�llde har jag ju redan besvarat.

Posted by Mario_GX on Nov-01-2003 12:21:

quote:
mario.....nu f�rst�r jag mig inte p� dig. det �r ju tranceclubber-bussen vi snackat om tidigare i tr�den?

alla fr�gorna du st�llde har jag ju redan besvarat.

som jag ser det s� har de bara ber�ttat om priserna ang�ende flygbiljetterna det ja vill helst veta �r var man kan boka dessa biljetter s� att man har en s�ker plats dit

ps. ber om urs�kt om jag �r lite jobbig

Posted by St_Andrew on Nov-01-2003 12:25:

quote:

Posted by SteveTranz4ever on Nov-04-2003 22:13:

!!! http://www.tranceclubber.com/webshop.asp?PID=9 !!!

Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »