TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skorstens senaste
Skorstens senaste
Vad s�ger ni om Ferrys nya album "Right of Way"?
01. Ferry Corsten - Sublime
02. Ferry Corsten - Whatever
03. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
04. Ferry Corsten - Right Of Way
05. Ferry Corsten - Kyoto
06. Ferry Corsten - Holding On
07. Ferry Corsten - Sweet Sorrow
08. Ferry Corsten - Hearts Connected
09. Ferry Corsten - Punk
10. Ferry Corsten - It's Time
11. Ferry Corsten - Show Your Style
12. Ferry Corsten - Star Traveller
13. Ferry Corsten - Skindeep
14. Ferry Corsten - In My Dreams
ej lyssnat men tycker inte om right of way. likas� rock your body rock
kan han inte h�lla sig till saker i stil med hans remix p� sweetest dreams & return to atlantis & annat melodiskt godis.
enda bra album som kommit fr�n corsten �r f�rsta system f-albumet....det var full�ngd � otroligt bra!
nu verkar han bara va ute efter pengar 
Ingen direkt fan av Corstens senaste produktioner, men d�rimot har han ju spelar riktigt bra de senaste spelningarna jag h�rt, s� f�r min del kan han n�ja sig med att DJ'a..
| quote: |
| Originally posted by RobertLidstroem enda bra album som kommit fr�n corsten �r f�rsta system f-albumet....det var full�ngd � otroligt bra! nu verkar han bara va ute efter pengar |
Hallo? Om han noengang var ute etter penger, s� var det n�r han slengte 12 gamle System F l�ter (inkludert en fuckings radio edit av Out Of The Blue som p� den tiden var ihjelspilt allerede) og ga ut Out Of The Blue albumet, for ikke � snakke om cheese-festen som "Together" var. Hadde Ferry bare v�rt ute etter penger s� hadde han ikke endret soundet sitt p� den m�ten han har gjort n�, men tvertimot bare fortsatt med enda et album fylt av den samme uplifting trance formelen som han har solgt tonnevis p� allerede. Hvis han bare ville tjene penger, hvorfor ville han da endre p� formelen som han har tjent masse cash p� de siste 7-8 �rene?
Sublimel�ten som han gjort med Thrillseekers �r riktigt vacker.
e f�rv�nad �ver � se vad folk s�ger om ferry...
i min mening s� e ferry den enda just nu som kommer med n�got nyskapande som inte l�ter som alla andras verk...
rock your body �r klockren, lite i samma stil som punk fast mycket mer extrem, helt enkelt klockren 
ska f�rs�ka f� tag p� albumet s� fort jag kan f�r � utv�rdera resten 
jag gillar rock your body och diggar punk.. men nja. bara f�r att lyssna i bilen lr n�t. kan inte t�nka mig att festa riktigt p� det.
hur som helst, n�r han spinnade rock your body p� mysteryland 2003 reagerade publiken fett h�ftigt 
jag h�ller med vizzay, va snackar ni om? ferry e s� j�vla fet ju!
men ska iaf tanka hem det h�r o se vad det e f�r n�ge innan jag funderar p� att k�pa det...
nu har ja lyssnat lite l�tt p� albumet
f�rsta l�ten e r�tt fin
den som spelas vid 26 minuter �r ox� fin
hihi
den som spelas vid 38 minuter �r ju OX� fiiin... ahhhhhh... k�rlek.
den som �r vid 53 l�ter ju helt skev
hennes vocals gillar jag inte alls.. L�ter kack.. "spending my time... sm�r sm�r sm�r"
mitten av nittitalet?
Solid Base eller n�t 
N�r jag h�r SHow your style, vill jag krypa ur skinnet...! Huuhh
p� tal om Skorsten!!! Hahhahaha... Stefan m�ste f� en guldstj�rna f�r det namnet, ja fnissar fortfarande 
har bara lyssnat lite l�tt p� det hittills... l�ter riktigt bra imo... �r annars mest f�r psytrance o techno men Corstens senaste grejer har fan vatt sk�na...
| quote: |
| Originally posted by Glorie N�r jag h�r SHow your style, vill jag krypa ur skinnet...! Huuhh |
Inget album jag har l�ngtat efter. Gillar gamla Corsten b�ttre.
Men Punk �r ball.
sublime e s��� bra!!! �lskar den 
Holding On �r nog en av de b�sta l�tar jag n�nsin h�rt... helt underbar...
tycker riktigt mycket om det h�r albumet faktiskt... blir nog ett skivink�p
mitt f�rsta p� 2 �r =)
ehh mina k�nslor f�r ferry �r delade.. vissa l�tar tycker jag �r mindre bra som tex: Rock Your Body Rock, Show Your Style, Whatever..
men s� finns det l�tar som �r klockrena som tex: Sublime, Kyoto, Holding On...
hhmmm s� �verlag s� tycker jag detta album �r bra s� det f�r 7/10 po�ng av mej