TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Remix på Tiesto - In my memory


Posted by staz on Oct-28-2003 01:32:

Remix på Tiesto - In my memory

den är på Sensation white 2002 Cd'n, den kallas bara tiesto - in my memory på tracklisten..
den går mycket snabbare än orginalet och är mera drag i.. nästan lite åt hardtrance hållet förutom nån lugn break.


Posted by Kamelen on Oct-28-2003 07:36:

Jag har inte hört sensation..men antar att du menar Airwave rmx..kolla ialf om det är den...


Posted by RebeL9 on Oct-28-2003 10:56:

är nog Airwaves remix. den är helt fantastisk


Posted by Kongo_kim on Oct-28-2003 12:43:

Jag kommer ihåg jag gjorde en top 50 på 2002

då var V-Ones remix etta fast då hade jag inte hört Airwaves.
Nu vete katten vilken som är bäst, båda är helt fantastiska.


Posted by staz on Oct-28-2003 18:31:

kanske borde sagt att det inte är fade sanctuary, g&d, original, v-one, eller airwave remixen.. det är nån skum remix jag aldrig hört.. på Sensatin white 2002 CD'n som sagt..


Posted by staz on Nov-04-2003 23:13:

Har nu luskat ut att det var ett uppspeedat urklippt parti ur Airwaves instrumental... aLl i can say is.. *shIver*



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.