TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Remix på Tiesto - In my memory
Remix på Tiesto - In my memory
den är på Sensation white 2002 Cd'n, den kallas bara tiesto - in my memory på tracklisten..
den går mycket snabbare än orginalet och är mera drag i.. nästan lite åt hardtrance hållet förutom nån lugn break.
Jag har inte hört sensation..men antar att du menar Airwave rmx..kolla ialf om det är den...
är nog Airwaves remix. den är helt fantastisk
Jag kommer ihåg jag gjorde en top 50 på 2002
då var V-Ones remix etta fast då hade jag inte hört Airwaves.
Nu vete katten vilken som är bäst, båda är helt fantastiska.
kanske borde sagt att det inte är fade sanctuary, g&d, original, v-one, eller airwave remixen.. det är nån skum remix jag aldrig hört.. på Sensatin white 2002 CD'n som sagt..
Har nu luskat ut att det var ett uppspeedat urklippt parti ur Airwaves instrumental... aLl i can say is.. *shIver*
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.