TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paul Oakenfold - Hypnotised
Paul Oakenfold - Hypnotised
Discuss! 
n����ed�.... vad tycker ni om l�ten, videon etc? 
Kowalski 12" mixen �r ju klart b�st
tycker jag, videon e grymt cool me. N�n som vet om det �r under kinesiska muren han st�r och dj'ar? Verkar ju som det och d� �r det ju genast 16 ggr coolare. 
Och varf�r �r det s� popul�rt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? F�r att de �r tunna och sp�da eller?
En av de stora fr�gorna 
Jag tycker Reator mixen �r b�ttre.
Ja han DJ:ar vid Kinesika muren
Sj�lv t�nder jag inte p� asiater.
Re: Paul Oakenfold - Hypnotised
| quote: |
| Originally posted by Glorie Och varf�r �r det s� popul�rt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? F�r att de �r tunna och sp�da eller? En av de stora fr�gorna |
japanska brudar �r skitsnygga (f�rutom ganguro's, vissa ser ut som �verk�rda katter)
bilder p� ganguros's: http://www.livemusicstudio.com/mac/pages/ganguro.html
men, videon �r tr�kig, dom borde ha gjort en hel "live" video ist�llet, l�ten �r ok, ingen southern sun men ja k�r till
L�ten �r sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor �r v�l ok, men inget speciellt, el. Indiskor �r ju Asiater, ska ju gifta mig med en s�n n�sta �r.. 
| Originally posted by chjo ska ju gifta mig med en s�n n�sta �r.. |
va skojigt! Hur ung �r du?
Som vanligt skulle det vara kul att se br�llopsbilden
precis som den gode Nordlight f�regick med gott exempel
f�r er som minns | quote: |
| Originally posted by Smekbar tror det har att g�ra med att de �r s� satans snygga =) min �sikt vad g�ller s�dant �r iaf att det finns inget som �r s� vackert som en riktigt vacker japansk tjej... |
| Originally posted by chjo L�ten �r sjysst, videon har jag inte sett. Asiatiskor �r v�l ok, men inget speciellt, el. Indiskor �r ju Asiater, ska ju gifta mig med en s�n n�sta �r.. |

L�ten e ju helt klart sk�n... antar att den blir st�mplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt p� MTV...
Regis�ren till videon har ju helt klart blivit inspererad av mig

jo den e ball. tror jag k�per den imorn p� 12a
Jag diggar den ox� ganska h�rt! 
lite poppich men va fan den e soft!
| Originally posted by St_Andrew lite poppich men va fan den e soft! |
poppich, det ska ja b�rja s�ga nu 
| Originally posted by Steve L�ten e ju helt klart sk�n... antar att den blir st�mplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt p� MTV... |
Deepsky's reaktor remix �r l�tt den b�sta. Deras remix p� Madonna - Hollywood var ocks� dunderfin. Deepsky �r tvekl�st ett av USA's starkaste kort p� trancehimlen.
Ang�ende asiatiskor s� tycker jag ocks� om dem. Vet inte vad det �r med dem men de ser alltid s� s�ta ut 
Kanske �r de snea �gonen men n�got �r det! 
Hellre �n sexig asiatisk �n en sexig blond i min mening.

| Originally posted by RebeL9 Deepsky's reaktor remix �r l�tt den b�sta. |
senast var det Satoshie Tomie (kan inte stavningen) av Deleriums After all, som ni tyckte var b�ttre..�n de tv� jag gillade mer. hehe. jag minns allt.| quote: |
Deras remix p� Madonna - Hollywood var ocks� dunderfin. |
Hellre �n sexig asiatisk �n en sexig blond i min mening. |
Re: Paul Oakenfold - Hypnotised
| Originally posted by Glorie Och varf�r �r det s� popul�rt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? F�r att de �r tunna och sp�da eller? En av de stora fr�gorna |
Re: Re: Paul Oakenfold - Hypnotised
| Originally posted by SteveTranz4ever Faller man s� faller man s� de e skit samma hur dom ser ut |
appr�p� snygga tjejer, tycker inget g�r upp emot svenskar 
fast smaken e v�l som baken 

(hehe,
)