TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Posted by magrec on Oct-28-2003 15:10:

Euh snuggle inzake post:

quote:

Het is best...jullie mogen mod worden.

Op alles wat je hier zegt wordt je meteen afgezeken, ik wordt er helemaal gek van. Je wordt hier door 100 man gepakt op woorden die je vroeger hebt gezegd, en niets is goed. Als mod doe je 1 dingetje verkeerd en je wordt afgemaakt. Sommige mensen kunnen alleen hier andere mensen afzeiken, terwijl ze verder niets posten. Gaat dan iemand de fout in , of zegt iemand iets dat ze niet aanstaat, dan *PLOP* , dan posten ze ineens wel!! D'r is ook een middenweg in constructief bezig zijn en discussieren/'zeiken'.

Ik post hier nu gewoon totaal niet meer met plezier, en daar wordt ik gek van. Ik vind het best....

om niet in te gaan op die discussie in dat andere topic.
Meen je dit serieus of is dit een emotionele opmerking die te snel is geplaatst?

Posted by SnuggLe on Oct-28-2003 15:22:

Nee, ik stop echt met mijn moderator zijn.
Ik wordt er echt gek van, vooral van mensen die alleen inspringen als er wat verkeerd is, maar nooit iets constructiefs posten. Zie bv de post meteen nadat ik het bovenstaande poste in dei andere thread.
Als er geen geflame/gezeur is, is het heel heel erg rustig op het forum. Nooit iemand opgevallen?
En omdat ik de laatste tijd weinig goed kan doen in de ogen van veel hier, vind ik het een mooi moment om te stoppen. Laat andere mensen maar zien dat ze het beter kunnen.

Het posten vind ik gewoon niet meer leuk. Was vandaag op het punt dat ik maar niet op de reply knop wilde drukken, omdat ik 'bang' was voor WEER meer gezeik en WEER meer gezeur en geflame en gedoe. Nu ik dat punt heb bereikt vind ik het best. Ik lees wel mee, maar post (voorlopig?) even niet meer.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Chicane on Oct-28-2003 15:24:

VERKIEZINGSTIJD!!!

Posted by magrec on Oct-28-2003 15:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, ik stop echt met mijn moderator zijn.
Ik wordt er echt gek van, vooral van mensen die alleen inspringen als er wat verkeerd is, maar nooit iets constructiefs posten. Zie bv de post meteen nadat ik het bovenstaande poste in dei andere thread.
Als er geen geflame/gezeur is, is het heel heel erg rustig op het forum. Nooit iemand opgevallen?
En omdat ik de laatste tijd weinig goed kan doen in de ogen van veel hier, vind ik het een mooi moment om te stoppen. Laat andere mensen maar zien dat ze het beter kunnen.

Het posten vind ik gewoon niet meer leuk. Was vandaag op het punt dat ik maar niet op de reply knop wilde drukken, omdat ik 'bang' was voor WEER meer gezeik en WEER meer gezeur en geflame en gedoe. Nu ik dat punt heb bereikt vind ik het best. Ik lees wel mee, maar post (voorlopig?) even niet meer.

Greetz,
SnuggLe

Ah dat is jammer, hoewel ik denk dat het allemaal niet zo bedoeld wordt. Maar goed misschien is een nieuwe mod ook wel weer ff nodig voor wat verfrissing. Ben zelf al een tijdje geleden gestopt met flame/rel opmerkingen omdat er toch teveel mensen het persoonlijk aan gingen trekken. Vind wel dat er ruimte moet blijven voor hier en daar een cynische opmerking hoewel het ook weer niet zo gek moet worden als op partyflock maar goed opzoek naar een nieuwe mod dus.

Posted by Asperge on Oct-28-2003 15:37:

Jammer Snuggle, ik vind dat je het best aardig hebt gedaan als moderator. Dat gezeik is er wel veel de laatste tijd ja, maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken. Iig bedankt voor het moderator zijn

Posted by Partyhardy! on Oct-28-2003 16:06:

Ja inderdaad, jammer Snuggle!
Als ik hier iets tegen iemand zeg op het forum is dat bijna nooit persoonlijk bedoelt, je moet wel je mening kunnen verkondigen

Posted by SnuggLe on Oct-28-2003 16:11:

quote:
Originally posted by Asperge
Jammer Snuggle, ik vind dat je het best aardig hebt gedaan als moderator. Dat gezeik is er wel veel de laatste tijd ja, maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken. Iig bedankt voor het moderator zijn

Tis niet alleen dat ik het me persoonlijk aantrek, maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Tis niet het gedoe tegen mij persoonlijk, het is het gezeik in het algemeen. D'r wordt hier meer gezeken/geflamed dan dat er voor de rest iets constructiefs gepost wordt , lijkt het wel. Al is het door een kleine groep, ik heb daar gewoon geen zin in. Lijkt alsof dit neit veel te maken heeft met het moderator zijn (heeeft het misschien ook niet), maar ik vind het tijd dat iemand anders het mag doen. Geen zin meer enzo....tis leuk geweest.

Posted by total woot on Oct-28-2003 16:12:

IDD erg jammer dat t zo loopt bram, maarja als jij niet meer wilt kunnen we je moeilijk dwingen....(alhoewel......)

iig bedankt voor t modden, vond eigenlijk dat je t prima deed, maarja

Grtz
WooT

Posted by arj1o1 on Oct-28-2003 16:24:

ik meld me verkiesbaar (lol net terug van een unsuspension)

het is tijd voor een frisse kijk op het forum

maaruh jammer dat je stopt Snuggle, mijn inziens heb je altijd goed je best gedaan

Posted by Dj Lex on Oct-28-2003 16:37:

Thumbs up

Jammer Bram, toch goed gedaan voor zolang je mod geweest bent

Posted by Teknikol on Oct-28-2003 16:41:

Jammer dat het op deze manier moet. Kheb niets aan te merken gehad op het modden van je. Bedankt.

Posted by Asperge on Oct-28-2003 16:45:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Al is het door een kleine groep, ik heb daar gewoon geen zin in.

Je bent moderator, als die kleine groep het dan hier steeds verstieren dan kun je die toch aanpakken?

Posted by Dj Lex on Oct-28-2003 16:48:

quote:
Originally posted by Asperge
Je bent moderator, als die kleine groep het dan hier steeds verstieren dan kun je die toch aanpakken?

Ja anders maak je er even een dictatorum van hey!

Posted by Jappio on Oct-28-2003 16:52:

jammer bram, ik weet niet of je mijn gemekker er ook bij betrekt, maar dat had ik bij elk willekeurig ander persoon die zo'n reply had gegeven ook gedaan, dus don't take it personal.

Is het niet een goed idee om gewoon een heel nieuw team aan te stellen, hoewel Blik wel goed is als moderator, aangezien die geen eigen mening heeft en toch altijd meelult met de grote stroom

Posted by Blik on Oct-28-2003 16:58:

quote:
Originally posted by Jappio
jammer bram, ik weet niet of je mijn gemekker er ook bij betrekt, maar dat had ik bij elk willekeurig ander persoon die zo'n reply had gegeven ook gedaan, dus don't take it personal.

Is het niet een goed idee om gewoon een heel nieuw team aan te stellen, hoewel Blik wel goed is als moderator, aangezien die geen eigen mening heeft en toch altijd meelult met de grote stroom

als jij je bakkes es houd

nee maar ff serieus, ik snap precies waarom Snuggle ermee wilt stoppen, er is gewoon de laatste tijd alleen maar gezeik, en iedereen doet er aan mee.

we zijn gewoon verwend!!!

1 of 2 nieuwe mods zou wel goed zijn

Posted by Chicane on Oct-28-2003 17:04:

en dan gaat het gezeik wel ineens over als er nieuwe mods worden aangesteld?

Posted by Jappio on Oct-28-2003 17:04:

quote:
Originally posted by Blik
als jij je bakkes es houd

nee maar ff serieus, ik snap precies waarom Snuggle ermee wilt stoppen, er is gewoon de laatste tijd alleen maar gezeik, en iedereen doet er aan mee.

we zijn gewoon verwend!!!

1 of 2 nieuwe mods zou wel goed zijn

hmm jammer ik had wel een flame terug verwacht

wat overigens nog niet wil zeggen dat ik niet meer achter voorgaand standpunt sta

Posted by Muppet on Oct-28-2003 17:04:

jammer dat je stopt, heb geen aanmerkingen gehad op je mod zijn

ach ja, we zullen zien hoe het de volgende verloopt

Greetz Muppet

Posted by Jappio on Oct-28-2003 17:11:

Ik draag overigens dj Lex & three O three voor als nieuwe moderators, zij hebben net als snuggle een bestuurskundige achtergrond en kunnen zo mooi oefenen voor later als ze het in debatten op moeten gaan nemen tegen mevrouw terpstra & co

Posted by Dj Lex on Oct-28-2003 17:14:

quote:
Originally posted by Jappio
Ik draag overigens dj Lex & three O three voor als nieuwe moderators, zij hebben net als snuggle een bestuurskundige achtergrond en kunnen zo mooi oefenen voor later als ze het in debatten op moeten gaan nemen tegen mevrouw terpstra & co

LOL
Denk je dat ik daar zin in heb? Dat zooitje ongeregeld regelen

Posted by Blik on Oct-28-2003 17:20:

quote:
Originally posted by Chicane
en dan gaat het gezeik wel ineens over als er nieuwe mods worden aangesteld?

nee, maar 1 mod is te weinig

Posted by basvh on Oct-28-2003 17:24:

jammer dat je ermee stopt. bedankt voor het modden. Ik hoop dat die briljante reportjes wel blijven komen

Posted by TranceFool on Oct-28-2003 17:28:

Jammer dat je er mee stopt Snuggle maar kan me er wel iets bij voorstellen. Wil nog wel ff zeggen dat je als mod gewoon goed je werk hebt gedaan en hoop niet dat de IC thread de aanleiding was want zo was het iig niet bedoeld

Een nieuwe mod kan misschien ook geen kwaad, alleen wil ik nu wel alvast zeggen dat ik niet op jou (arjo1) ga stemmen

Posted by New Wave on Oct-28-2003 17:38:

BRAM matherfacker we lopen alleen maar te fucken, verder niets!
We menen er niets van, je zou toch denken dat je ons nou wel een beetje zou kennen....
Om voor dit te stoppen is wel gigantische onzin!
Maak der niet zo'n punt van man!komop, pik omhoog!
Dacht dat jij een terugvechter was!!
Laat je niet kennen man!

Posted by Jimmy on Oct-28-2003 17:38:

Wel erg jammer dat het zover heeft moeten komen. Ik kom nu al drie jaar op verschillende fora op internet, maar dit is de eerste keer dat ik zie dat ook de moderator het niet meer trekt om actief te modereren. Kan het wel begrijpen als er om de kleinste dingen geflamed gaan worden, daar wordt je moderatorschap niet leuker op.

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »