TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zijn de brains van de meeste TA-ers naar de tering geslikt ofzo?!
Pages (3): [1] 2 3 »
zijn de brains van de meeste TA-ers naar de tering geslikt ofzo?!
What de neuk is jullie probleem?!!
En dan zouden wij *flamen* en moeilijk doen?
tis echt niet te geloven,we proberen te zorgen dat die chan open blijft,en nikssss anders dan gezeik,ik snap echt geen ene moer van dit alles,maar zal aan mij liggen......
UHM
Is dit een neiuwe thread ???
of een reply
Ik weet het niet???
Ben je trouwens blond donna???
Er zitten 2 buttons
1 voor post reply en 1 voor new thread
Je moet op de rechtse button klikken om te replyen 










Als dit een nieuwe thread is???
Kun je mij dan ff uitleggen waar dit over gaat.
RELLEN bij TA???
Nog van die spring nichten
Ach...
Ik zeg dat ik geen zin heb in gezeik in de chatroom en dan wordt ik gebanned. Het moet niet gekker worden...
Verder heb ik TO-TAAAL geen zin om hier verder op te reageren dus doe ik dat ook niet...
| quote: |
| Ben je trouwens blond donna??? |
Miss Proxidoos zegt: alle ballen verzameleeeeeeeeeeeeuh
(?)
Daar heb jij ook TO-TAAAAAL de kwaliteiten niet voor om uberhaupt met sense te reageren dus hou jij je er idd maar buiten,anders kan ik weer elk woord gaan uitleggen,dus bedankt dat je niet reageert,k heb liever dat alleen een beetje slimme mensen die snappen waar t over gaat reageren.
zullen er niet veel worden im affraid......
Ja sorry, maar m'n communicatieve vaardigheden zijn niet van een hoog niveau. Ik ga hier niet verder op in...
...Door dat dictatoriale machtsspelletje dat er plaats vond op IRC, hoeft t van mij niet meer zo nodig...
zeg uhm
drop dead
sjees
maar een vraagje hoor.
Maar na zo'n reactie. Geef ik nu al de andere waarmee je de rel hebt gelijk. Ow ja dat mag ik niet he?? Want ik weet niet waar het over gaat.
sorry
Shit wat een lange tenen
Maar zoek het maar lekker uit.
Ik vraag wel niks meer.
| quote: |
| Originally posted by Donna Daar heb jij ook TO-TAAAAAL de kwaliteiten niet voor om uberhaupt met sense te reageren dus hou jij je er idd maar buiten,anders kan ik weer elk woord gaan uitleggen,dus bedankt dat je niet reageert,k heb liever dat alleen een beetje slimme mensen die snappen waar t over gaat reageren. zullen er niet veel worden im affraid...... |
| quote: |
| Miss Proxidoos zegt: alle ballen verzameleeeeeeeeeeeeuh (?) |
illen verzamelen?| quote: |
| !_PeTrUs_! Ja sorry, maar m'n communicatieve vaardigheden zijn niet van een hoog niveau. Ik ga hier niet verder op in... |
Ooit van Quote gehoord? wiepiejoepieyeeeeee 
Alee..lalalala...het bevalt me wel om doos te zijn 




Whoopah 
| quote: |
| Originally posted by Donna nee jij lult liever achter iemands rug,lekker makkelijk dan krijg je ook geen tegenspraak he peter? simpele gast,irc is te direct voor jou,dan kun je niet op een postje reageren,vraag me af hoe jij irl functioneert.... |
Je weet dus van quote af..ok don 
De eerste reply die na deze post komt is een reply met een uitleg waar deze kutzooi weer over gaat..........
anders word die meteen geclosed door dit persoontje hier
MEGA THREAD 











Wel zeker 8 replys in 2/3 minuten ofzo.
MWOP MWOP
Maar mensen
chil ff.
It's about music here.
Ik weet niet wat er precies aan de hand is. wil het ook niet weten.
Blijkbaar ruzie vanuit IRC???
Boeit me niet.
Maar kap daar ff mee
Shake hands
| quote: |
| Originally posted by Blik De eerste reply die na deze post komt is een reply met een uitleg waar deze kutzooi weer over gaat.......... anders word die meteen geclosed door dit persoontje hier |
ach mensjes toch,als jullie er al op gaan letten hoe iemand iets quote kan ik me wel voorstellen hoe breeddenkent jullie zijn
en ja raoel dit gaat nu eens even niet over jou en is dus ook verder niet voor jou bestemt hele dikke punt uit.
2 Josta,zonde meisje,ik had je iets hoger ingeschat,hmm niet meer interessant genoeg om mn tijd aan te besteden dus case closed
WvG: mja jij volgt al snel iets niet denk ik
ik zal t verder ook niet proberen uit te leggen,lukt me niet op jou nivo,dan moet ik weer zo childminded denken...dus lamaar
en last but not least,petrusje,irl had je al wat anders tegen me gezegt??Was je dan ook eerst achter me gaan staan zodat je t achter mn rug kon doen,komop nou toch,daar ben jij veel te zwak voor knul.
Maar je mag t wel ff doen op dv hoor,als t je sfeer niet verpest
mijne iig niet,dus let me know,dan gaan we een fijne *discussie* irl houden,niet te lang hoor want ik heb meer te doen op dv,oja en slik dan niet eerst een pilletje zodat t misschien nog een beetje normaal je bekkie uitkomt
verder nog iets boeiends of is dit alles?
OK Blik..sluiten is niet goed genoeg..DELETEN is de enige optie en een vertaling naar Swampz..aub
Er was onenigheid op IRC omdat Donna, BT (????) en RV als enige geopped waren, en ze ons niet meer wilden oppen..terwijl het ONS kanaaltje was...iedereen met gelijke rechten..dat werd ons ontnomen..dus....onenigheid!
En toen ging donna kwaad weg op een gegeven moment, en toen zijn wij (rest) later ook weggegaan en toen was RV aangetast in z'n OP-status en nu heeft Donna haar priv�problemen meegenomen op TA
korte summary 
ow blik praat alsjeblieftttttt even met glaniskanis die zal je psies weten uit te leggen wat er loos is en was
aangezien wij t niet in deze peeps hun brains gestampt krijgen
en er was serieus niks loos...........alles was chill,all we did was trying to save the chan...
euhm welke prive problemen josta,praat toch is een beetje normaal muts!
muts..doos...ach kan allemaal tegenwoordig....
ik wacht gewoon tot iedereen gezegd heeft wat die moet zeggen totdat duidelijk is wat er precies is gebeurt
EN DAT BETEKENT DAT JULLIE JE STIL HOUDEN ONDERTUSSEN!!!!!!!!!!!!!
sommige mensen leren het ook nooit, eerst al Lex "weggepest", gaan jullie nu beginnen met de rest ofzo???????
Ik vindt het allemaal wel goed...Er zijn fouten gemaakt en die hadden niet mogen gebeuren. Ik wil hier geen a-relaxt sfeertje kweken, dus ik hou het nu voor gezien... Op zo'n Forum kunnen toch veel dingen verkeerd worden begrepen door bep. personen (...hoor ik ook bij!!)
Ik heb geen zin in een uitdehandgelopen conflict die nergens op berust is...
Met heel veel LIEFS
GReeTZ
blik kun je misschien ff in #ddb op irc komen,praat wat handiger,zonder dom geschreeuw tussendoor
| quote: |
| Originally posted by Donna WvG: mja jij volgt al snel iets niet denk ik ik zal t verder ook niet proberen uit te leggen,lukt me niet op jou nivo,dan moet ik weer zo childminded denken...dus lamaar![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.