TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Feesten met Oud&Nieuw.....
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SnuggLe on Oct-30-2003 14:55:

Feesten met Oud&Nieuw.....

De kert-artikelen staan al in de winkel, nog voordat het sinterklaas is. Nou, dan kan ik ook wel komen met een thread over Oud&Nieuw.

Wat gaat iedereen doen met Oud&Nieuw?

Welke feesten zijn er? Welke feesten hopen jullie dat er komen?
Maybe kunnen we wel een TA feest bouwen ergens

Ik las al elders op het forum dat Qontact met oud & nieuw waarschijnlijk niet doorgaat, maar dat er dan een Qlubtempo is.

Verder zijn er: Multigroove, Hellraiser, I Hate Trance, Raving Nightmare, wat in de oude Eau, etc etc.....

Ik weet nog niet wat ik doe...ik hoop op iets leuks in Den Haag.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Blik on Oct-30-2003 14:59:

eerst zuipen met m'n vrienden tot 01:00 - 01:30, daarna duiken we de kroeg om vervolgens zatter dan ooit weer thuis te komen en de volgende ochtend wakker worden met een enorme kater

zo ziet mijn oud en nieuw er de laatste jaren in ieder geval uit

Posted by Bouma-Bros on Oct-30-2003 14:59:

Dikke kans dat wij met Oud & Nieuw naar dat feest in Breda gaan van Black Hole. Lucien Foort, Dazzle en de rest van Black Hole (behalve Tiesto want die draait in Sydney), moet een leuk feestje worden!

Posted by basd on Oct-30-2003 15:01:

http://www.djguide.nl/party.p?id=11288

Naam Fusion, the Inside Edition
Datum 31-12-2003
Locatie Celebration Studios
Prijs 35,00
Straat Wijndaelerweg 3
Plaats Den Haag NL
Tijd van 23:00
Tijd tot 08:30
Website http://www.clubfusion.nl
Line-up: Tom Harding, JP, Spider, The Freak, Cor Fijneman, Jose, Yesse en meer.

Veel plezier

Posted by Opti on Oct-30-2003 15:05:

in Den Haag is er in de oude Eau een Club Fusion. Trance/Hardtrance/Hardhouse. Wel leuke line up, maar mocht er een Awak komen, dan ga ik daar naartoe dit jaar, denk ik. Jammer dat er geen Qontact is, vorig jaar was O&N daar erg lekker

Posted by Opti on Oct-30-2003 15:07:

quote:
Originally posted by basd
http://www.djguide.nl/party.p?id=11288

Naam Fusion, the Inside Edition
Datum 31-12-2003
Locatie Celebration Studios
Prijs 35,00
Straat Wijndaelerweg 3
Plaats Den Haag NL
Tijd van 23:00
Tijd tot 08:30
Website http://www.clubfusion.nl
Line-up: Tom Harding, JP, Spider, The Freak, Cor Fijneman, Jose, Yesse en meer.

Veel plezier

kut, je was me voor En het heet geen Inside voorlopig, want dr is een andere organisatie die er een stokje voor heeft gestoken

Posted by basd on Oct-30-2003 15:09:

quote:
Originally posted by Optimus
in Den Haag is er in de oude Eau een Club Fusion. Trance/Hardtrance/Hardhouse. Wel leuke line up, maar mocht er een Awak komen, dan ga ik daar naartoe dit jaar, denk ik.

Dat hangt dus af van de gemeente A'dam, of die toestemming geven voor meer herrie

Posted by basvh on Oct-30-2003 15:15:

ik zit eigenlijk ook nog op een kwaliteits feestje te wachten met oud en nieuw. Extrema geeft dan een feestje maar line up nog niet bekend

Posted by Chicane on Oct-30-2003 15:53:

Zoals de planning er nu naar uit ziet zit ik met oud en nieuw in Griekenland

Posted by jp on Oct-30-2003 16:09:

Lekker met vrienden bij iemand thuis zuipen en snuiven en dan om 24:00hr effe naar buiten om de mensen in de straat gelukkig nieuwjaar te wensen en effe naar de pijlen kijken heeft ook wel wat

Posted by total woot on Oct-30-2003 16:11:

Zoal t er nu uitziet ga ik samen met 2 vrienden (TA-Artist, TA-Shabbaman) en een vriendin, een feestje geven in groningen...

Tenzij er natuurlijk een gigantisch geil feest voorbijkomt elders in t land

Grtz

Posted by MaGiK54 on Oct-30-2003 16:13:

Ben benieuwd wat er in de Asta georganiseerd wordt.

Maar grote kans dat ik gezellig thuis blijf. Met Oud en nieuw vind ik nooit echt gezellig om te stappen, overal te druk, iedereen is de wegkwijt, dus daardoor vaak een agressieve sfeer. Taxi's zijn nooit te krijgen, zowel heen als terug naar huis. Hoop ellende dus, daardoor de laatste paar jaar lekker thuis gebleven en dat beviel me uitstekend.

Maaaaaar als er ergens een leuk feest georganiseerd wordt dan ben ik wellicht wel van de partij.

Posted by Duke2003 on Oct-30-2003 16:15:

Re: Feesten met Oud&Nieuw.....

quote:
Originally posted by SnuggLe

Verder zijn er: Multigroove, Hellraiser, I Hate Trance, Raving Nightmare, wat in de oude Eau, etc etc.....

hahaha i hate trance klinkt wel ok is dat n hardcore iets ofzo?

Posted by Freezel on Oct-30-2003 16:19:

We gaan gewoon bij iemand thuis zitten, ouders zijn daar toch weg zoals altijd met Oud en Nieuw. Veel drinken inslaan dag van te voren, net als wat vuurwerk. Op de dag zelf draaitafels naar beneden en muziek aan tot de vroege uurtjes

Doe ik al jaren zo en het bevalt eigenlijk prima zo

Posted by SnuggLe on Oct-30-2003 16:35:

quote:
Originally posted by total woot
Zoal t er nu uitziet ga ik samen met 2 vrienden (TA-Artist, TA-Shabbaman) en een vriendin, een feestje geven in groningen...

Is dat een uitnodiging Wouter?

Posted by franzelare on Oct-30-2003 16:38:

denk dat ik het gewoon met vrienden vier zoals elk jaar.

of heel misschien awak.....

Posted by raoel on Oct-30-2003 18:34:

Ik doe waarschijnlijk hetzelfde als Blik.

Waar? dat is nog niet bekend, maar waarschijnlijk een kroeg in ��n van de dorpen in de buurt.
De afgelopen 2 jaar goed zat geworden, net als de rest van de groep, en dat zal dit jaar niet anders zijn denk.
Bevalt prima op deze manier. Lekker veel bekenden zien, oude klasgenoten, allemaal leuk.

Alleen die kRater 's morgens
Maar ja, da overleef ik ook wel.

Wel typisch dat 2 brabanders zeggen dat ze het op een zuipen zetten, de rest weet het nog niet, doet niks of gaat naar een feest.
Voor mij wordt het iig een lang brabantse nacht.

Posted by basvh on Oct-30-2003 18:58:

quote:
Originally posted by raoel
Wel typisch dat 2 brabanders zeggen dat ze het op een zuipen zetten, de rest weet het nog niet, doet niks of gaat naar een feest.

Ik doe ook meestal beetje in het dorp hangen beetje heel erg zuipen. Heb dat nu eigenlijk wel gezien. Dus ga liever naar een feest. Maar dec is al impulz en innercity. Dus denk dniet dat ik veel geld over houd.

Posted by New Wave on Oct-30-2003 19:06:

Ondanks het feit dat ik op nieuwjaarsdag gewoon moet werken ga ik heel misschien naar Awakenings........als het door gaat tenminste.
de line up moet ook zwaar vernieuwend zijn.
Ik ben benieuwd wat monumental gaat doen.

Posted by arj1o1 on Oct-30-2003 19:29:

Re: Re: Feesten met Oud&Nieuw.....

quote:
Originally posted by Duke2003
hahaha i hate trance klinkt wel ok is dat n hardcore iets ofzo?

TERROR

Posted by Opti on Oct-30-2003 19:35:

Re: Re: Re: Feesten met Oud&Nieuw.....

quote:
Originally posted by arj1o1
TERROR

Nee, is gewoon hardcore. Ze hebben wel speciale terror editions.

Posted by arj1o1 on Oct-30-2003 19:42:

Re: Re: Re: Re: Feesten met Oud&Nieuw.....

quote:
Originally posted by Optimus
Nee, is gewoon hardcore. Ze hebben wel speciale terror editions.

gaaf. terror dat snap ik niet volgens mij als je al gaat hakkuh ben je na een uur doodop zonder pillen dus duidelijk iedereen aan de pil

Posted by Remy D on Oct-30-2003 22:02:

Qlubtempo all the way

Posted by moogwai on Oct-30-2003 22:22:

quote:

Same here.. je moet toch iets he

Posted by basd on Oct-31-2003 07:32:

quote:

Nou ja bij mij wordt het zeer waarschijnlijk ook gewoon kansloos bier drinken hoor, is ook al een paar jaar zo

Pages (2): [1] 2 »