TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trevlig allhelgona på er!
Trevlig allhelgona på er!
Hoppas ni får det bra i helgen och att ni inte blir bortrövade av något elakt spöke
Själv har vi ett tema med vita kläder nämligen
Lite Sensation White-influerat allt, men det vet ju inte mina kompisar
Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet. Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.
hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

ha'de!
tjo..
ja, ha en trevlig allhelgona Helg på er...
| quote: |
| Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet.Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården. |
hehehe.. fräckt med bytet av loggan 
o tack detsamma 
Tack detsamma!
Halloween är amerikanskt tjafs. Det räcker med att vi har fått Alla Hjärtans Dag från dom...
Re: Trevlig allhelgona på er!
ha det så trevligt, tänk på dom döda och festa sönder er lagom på kvällen
(så hinner man med allt, haloween + allahelgona helgen
)
Originally posted by Glorie hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif ![]() |
(skratta ihäl mig när jag läste det
)
här händer ingenting så ved jag vet. det e en typiskt amerikanskt fest tror jag.. ha en bra kväll iaf hehe.. jag har det inte eftersom jag har satans värsta huvudvärk nu, 
Detsamma!
Hade nog inte ens upptäckt utbytta loggan om inte för den här tråden 
Festa kungligt mina vänner 

BU! 
Originally posted by dj_hysterix BU! |
| Halloween är amerikanskt tjafs.. |
BUUUUUUH !
Jag är ett spöke...

| Originally posted by Hybrid LOL Nån lilla flickor ringde på dörren och frågade om godis... jag såg Nej... och stängde dörren... lol! tycker jag med!! |
dom kommer ägga ditt hus nästa år
steve... jag tror inte nån här blir så rädd för dej!!! För vi vet att du är en sån snäll å go pöjk som inte vill någon illa

| Originally posted by Kongo_kim Jävla surgubbe dom kommer ägga ditt hus nästa år |

| Originally posted by TrancE_GyLLe Vet inte när det togs upp... men var det inte snack om att flytta Halloween för att det inte "passade" med en sådan helg samtidigt som man ska bry sej om dom bortgångna...?? |
Kommer det några ungar till mitt hus så ska jag spinna igång den värsta hardstyle och gabbermusiken jag kan hitta, klä ut mig till motorsågsmannen och gå bersärkargång med farsans häcktrimmer!

| Originally posted by NooN Kommer det några ungar till mitt hus så ska jag spinna igång den värsta hardstyle och gabbermusiken jag kan hitta, klä ut mig till motorsågsmannen och gå bersärkargång med farsans häcktrimmer! |
ha en härlig halloween...
Jag förstår inte ricktigt varför det snackas om att flytta halloween. Alla helgona är ju idag, den 1 nov (vet inte om det alltid är första november eller om det är första lördagen i november eller så?) Men Halloween va ju igår, den 31a oktober. Är ju inte samma sak, inte samma dag, varför tjafsa?
| Originally posted by Pjox Jag förstår inte ricktigt varför det snackas om att flytta halloween. Alla helgona är ju idag, den 1 nov (vet inte om det alltid är första november eller om det är första lördagen i november eller så?) Men Halloween va ju igår, den 31a oktober. Är ju inte samma sak, inte samma dag, varför tjafsa? |
Så länge man har en TILL anledning att festa så är jag på
haha så kan man ju också se det. Men ska bara kolla så jag inte sitter o ljuger, men det är väl så att amrikanerna firar halloween igår?