TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trevlig allhelgona på er!

Posted by Glorie on Oct-31-2003 08:41:

Trevlig allhelgona på er!

Hoppas ni får det bra i helgen och att ni inte blir bortrövade av något elakt spöke Själv har vi ett tema med vita kläder nämligen Lite Sensation White-influerat allt, men det vet ju inte mina kompisar Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet. Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.

hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

ha'de!

Posted by GyLLe on Oct-31-2003 11:19:

tjo..

ja, ha en trevlig allhelgona Helg på er...

quote:
Nävars, är eg. lite skeptisk till hela Halloween-firandet.Den egentliga anledningen till helgen är ju faktiskt att man ska komma i håg alla oersättliga människor som ligger på kyrkogården.

Vet inte när det togs upp... men var det inte snack om att flytta Halloween för att det inte "passade" med en sådan helg samtidigt som man ska bry sej om dom bortgångna...??

Posted by dbl on Oct-31-2003 11:27:

hehehe.. fräckt med bytet av loggan

o tack detsamma

Posted by NooN on Oct-31-2003 13:23:

Tack detsamma!
Halloween är amerikanskt tjafs. Det räcker med att vi har fått Alla Hjärtans Dag från dom...

Posted by St_Andrew on Oct-31-2003 13:42:

King Re: Trevlig allhelgona på er!

ha det så trevligt, tänk på dom döda och festa sönder er lagom på kvällen (så hinner man med allt, haloween + allahelgona helgen )

quote:
Originally posted by Glorie

hehe, bilden ^ hette: wtf_u_looking_at_this_for1.gif

o här har du förklaringen till det (skratta ihäl mig när jag läste det )

Posted by ScuL on Oct-31-2003 16:06:

här händer ingenting så ved jag vet. det e en typiskt amerikanskt fest tror jag.. ha en bra kväll iaf hehe.. jag har det inte eftersom jag har satans värsta huvudvärk nu,

Posted by cviper on Oct-31-2003 16:33:

Detsamma!

Hade nog inte ens upptäckt utbytta loggan om inte för den här tråden

Posted by MojjMojj on Oct-31-2003 16:57:

King

Festa kungligt mina vänner

Posted by dj_hysterix on Oct-31-2003 17:23:

BU!

Posted by benni on Oct-31-2003 20:19:

quote:
Originally posted by dj_hysterix

BU!

LOL

Nån lilla flickor ringde på dörren och frågade om godis... jag såg Nej... och stängde dörren... lol!

quote:
Halloween är amerikanskt tjafs..

tycker jag med!!

Posted by SteveTranz4ever on Oct-31-2003 20:27:

BUUUUUUH !
Jag är ett spöke...

Posted by Kongo_kim on Oct-31-2003 20:32:

quote:
Originally posted by Hybrid
LOL

Nån lilla flickor ringde på dörren och frågade om godis... jag såg Nej... och stängde dörren... lol!

tycker jag med!!

Jävla surgubbe dom kommer ägga ditt hus nästa år

Posted by GyLLe on Oct-31-2003 20:41:

steve... jag tror inte nån här blir så rädd för dej!!! För vi vet att du är en sån snäll å go pöjk som inte vill någon illa

Posted by benni on Oct-31-2003 20:45:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jävla surgubbe dom kommer ägga ditt hus nästa år

å men jag såg sanningen ju!

hehe

Posted by Glorie on Nov-01-2003 10:06:

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Vet inte när det togs upp... men var det inte snack om att flytta Halloween för att det inte "passade" med en sådan helg samtidigt som man ska bry sej om dom bortgångna...??

den diskussionen har jag inte hört, men tycker det låter som en ypperlig idé. Är ju bara att flytta Halloween en vecka tidigare eller senare.

Posted by NooN on Nov-01-2003 10:41:

Kommer det några ungar till mitt hus så ska jag spinna igång den värsta hardstyle och gabbermusiken jag kan hitta, klä ut mig till motorsågsmannen och gå bersärkargång med farsans häcktrimmer!

Posted by robstar on Nov-01-2003 11:39:

quote:
Originally posted by NooN
Kommer det några ungar till mitt hus så ska jag spinna igång den värsta hardstyle och gabbermusiken jag kan hitta, klä ut mig till motorsågsmannen och gå bersärkargång med farsans häcktrimmer!

Haha! Ta bilder! måste se de där asså!

Posted by Nyx on Nov-01-2003 11:43:

ha en härlig halloween...

Posted by Pjox on Nov-01-2003 11:53:

Jag förstår inte ricktigt varför det snackas om att flytta halloween. Alla helgona är ju idag, den 1 nov (vet inte om det alltid är första november eller om det är första lördagen i november eller så?) Men Halloween va ju igår, den 31a oktober. Är ju inte samma sak, inte samma dag, varför tjafsa?

Posted by MojjMojj on Nov-01-2003 13:56:

quote:
Originally posted by Pjox
Jag förstår inte ricktigt varför det snackas om att flytta halloween. Alla helgona är ju idag, den 1 nov (vet inte om det alltid är första november eller om det är första lördagen i november eller så?) Men Halloween va ju igår, den 31a oktober. Är ju inte samma sak, inte samma dag, varför tjafsa?

Varför bry sig så mkt? Så länge man har en TILL anledning att festa så är jag på

Posted by Pjox on Nov-01-2003 14:18:

haha så kan man ju också se det. Men ska bara kolla så jag inte sitter o ljuger, men det är väl så att amrikanerna firar halloween igår?