TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by TimeportE on Nov-02-2003 14:43:

Check die Films!!! - Part III

gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot ), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed

Posted by Cosmic on Nov-02-2003 16:16:

Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE!

Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf.

Posted by Flipper01 on Nov-02-2003 16:23:

Ik heb gisteravond Bad Boys II gezien. Hij was wel aardig, maar niet super. De actiescenes waren te overdreven, met name de achtervolging waarin met auto's en een boot wordt gesmeten. Alsof de Ferrari van Will Smith niet snel genoeg is om een lompe vrachtwagen in te halen
Bad Boys I was top, daar hadden ze het bij moeten laten!

Posted by arj1o1 on Nov-02-2003 16:24:

Re: Check die Films!!! - Part III

quote:
Originally posted by TimeportE
gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot ), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed

vond ikk toch tegenvallen taxi3,

vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig

Posted by TimeportE on Nov-02-2003 21:24:

Re: Re: Check die Films!!! - Part III

quote:
Originally posted by arj1o1
vond ikk toch tegenvallen taxi3,

vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig

vita et bela is idd super mooi..

btw taxi kan niet aan taxi 1 en 2 komen maar hij blijft vermakelijk!

Posted by Flippe on Nov-02-2003 21:39:

Laatst Johnny Englisch gekeken!
Best een aardige film, als je van die soort humor houdt

Posted by Opti on Nov-03-2003 02:42:

quote:
Originally posted by Cosmic
Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE!

Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf.

Fingding Nemo is idd top! Paar maandjes geleden gekeken en net weer gekeken, echt leuke film! EN om ff terug te komen op Dumb & Dumberer, ja het enige leuke stukje was dat met Bob Saget die uit zijn dak ging op de wc Leuk stukkie

Posted by Joost008 on Nov-03-2003 09:59:

Heb gister City Of God gezien echt een TOPfilm, 1 van de betere die ik de laatste weken gezien heb, zelfs 1 van de betere allertijden!!!
Gaat over het opgroeien van een aantal jongeren in de Ghetto. Echt een aanrader!!!

Posted by basvh on Nov-03-2003 10:15:

ik heb ice age gekeken. Echt toffe film. Heb me kapot gelachen. Vooral in die grot met die UFO en de evolutie in het ijs. En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.

Van de week ff de indiana jones dvdv triliogie halen. TUTUTUT TUUUTUUUUUUU

Posted by TimeportE on Nov-03-2003 12:18:

quote:
Originally posted by basvh
En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.

im seth, looord of the flame

Posted by arj1o1 on Nov-04-2003 06:57:

quote:
Originally posted by basvh
ik heb ice age gekeken. Echt toffe film. Heb me kapot gelachen. Vooral in die grot met die UFO en de evolutie in het ijs. En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.

ice age

Posted by basd on Nov-12-2003 08:16:

Gisteren naar de sneak hier..

Michel Vaillant

Gebaseerd op de welbekende stripboeken, nu een film over deze raceheld. Zoals te verwachten bij zo'n soort verfilming: standaard verhaal, en ja het loopt goed af (alsof je dat niet van te voren aan ziet komen). Toch zitten er genoeg dingen in die de film toch wel de moeite waard maken om een keer op een kansloze zondag te gaan kijken:

+ vette auto's
+ nog veel meer vette auto's
+ Diane Kruger
+ scenes met vette auto's die hard rijden
+ af en toe aardige grappen

Helaas dus ook minpunten:

- ontzettend standaard verhaal
- voorspelbaar einde (niet helemaal, maar in grote lijnen wel)
- originele versie zou er worden vertoond, ik er dus heen (want dan ondertitelen ze tenminste, normaal synchroniseren ze alles na in het Frans hier), en jawel, de originele versie werd vertoond. Helaas is het een Franse film Toch heb ik het heel aardig kunnen volgen, maar sommige grappen werden toch wat lastiger..

Posted by Ding Chavez on Nov-12-2003 09:10:

Daar kijk ik ook naar uit, een deel is opgenomen tijdens de afgelopen Le Mans race. Dat slechte verhaal moeten we dan maar ff door de vingers zien

Posted by basd on Nov-12-2003 09:28:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daar kijk ik ook naar uit, een deel is opgenomen tijdens de afgelopen Le Mans race. Dat slechte verhaal moeten we dan maar ff door de vingers zien

Dat was ik inderdaad vergeten te vermelden.. Het speelt zich zelfs grotendeels af tijdens Le Mans (op het circuit en achter de schermen).

Oh ja, mooiste moment van de film:

Het moment dat de race-auto's, die in de gesaboteerde truck zaten die op weg was naar het circuit, net op tijd eruit worden gehaald en gewoon over de openbare weg naar het circuit gaan om nog op tijd binnen te zijn voor het einde van de kwalificatie.. En dan speciaal het moment dat ze een extreem lelijke 2CV inhalen, ziet er gewoon echt te lollig uit

Posted by Jappio on Nov-12-2003 09:57:

quote:
Originally posted by Optimus
Fingding Nemo is idd top! Paar maandjes geleden gekeken en net weer gekeken, echt leuke film!

Ik heb m maandag in de sneak gezien echt dikke lachkick! "First one who touches the butt" heerlijke woordspelingen weer en die turtles waren ook echt sweet

Posted by basd on Nov-12-2003 10:00:

Vanavond waarschijnlijk naar Elephant: http://www.imdb.com/title/tt0363589/

Ben benieuwd.. Film geinspireerd door het Columbine-drama.

Posted by Punt on Nov-12-2003 12:09:

Vorige week Freddy vs Jason gezien. Kijkt lekker weg.

Posted by Fkwebeman on Nov-12-2003 12:37:

Gisteren ff A bridge to far gekeken..

blijft een goede film!

'You didn't forget to tell me something?'

'euh.. no?'

'That the Germans tried to take Nijmegen bridge in 1940.... and got slaughtered'

'slik'

Posted by arj1o1 on Nov-12-2003 15:51:

g abinnekort ff friday en friday afternext kijken wist helemaal niet dat ze bestonden had een jaar geleden next friday gezien megavette negerfilm

Posted by basd on Nov-12-2003 16:08:

quote:
Originally posted by arj1o1
g abinnekort ff friday en friday afternext kijken wist helemaal niet dat ze bestonden had een jaar geleden next friday gezien megavette negerfilm

Absoluut.. Wist trouwens ook niet dat er een derde deel was, dat Friday het eerste deel was wist ik wel (maar die heb ik ook nog niet gezien).

Posted by magrec on Nov-12-2003 16:24:

Ik heb net requiem for a dream gezien uiteindelijk erg mooie indrukwekkende film. Het begint erg traag maar als eenmaal de hoofdpersonen de drugs/medicijnen niet meer kunnen weerstaan en de macht over hun leven verliezen wordt het telkens ingrijpender en dalen ze steeds verder weg erg depressief met mooie depressieve muziek. Deze komt hoog in mijn favo lijst.

http://www.imdb.com/title/tt0180093/

Posted by arj1o1 on Nov-12-2003 16:33:

quote:
Originally posted by basd
Absoluut.. Wist trouwens ook niet dat er een derde deel was, dat Friday het eerste deel was wist ik wel (maar die heb ik ook nog niet gezien).

ik wist het ook niet miste ook niks in next friday dus...

Posted by basd on Nov-13-2003 07:33:

Gisteren dus

Elephant

gezien. Of ik het nou echt een film vond of gewoon een serie beelden achter elkaar weet ik niet, een echt verhaal zit er namelijk niet in. Je ziet een dag uit het leven van een aantal highschool-gangers in Amerika, en de volgende dag lopen twee leerlingen volledig bewapend binnen en knallen heel veel mensen af.. Zoals gezegd is de film gebaseerd op de gebeurtenissen in Columbine.

Vond het toch wel aardig om naar te kijken, maar wel beetje vreemd dus.. Film krijgt een 7.6 ofzo op imdb, maar of ie voor mij dat ook waard is.. Ik ben er nog niet uit.

Posted by Miss Proximus on Nov-15-2003 04:28:

ZEKER gaan zien: Confidence met Edward Bruns, Dustin Hoffman, Andy Garcia en Rachel Weisz

topfilm, gaat over een grote con, zit heel lekker inelkaar..helemaal cool!

welke ik ook heel vet vond was the Italian job, maardie heeft iedereen vast al lang gezien, aangezien die al een tijdje uit is in NL

en dan nog Basic (of Basic en Lethal), ingewikkelde film met Samuel L. Jackson, John Travolta en wie nog meer...ik vond m een beetje t�. teveel uit het scipt geknipt ofzo, waardoor sommige verhalllijnen doodlopen.

Once upon a time in mexico is alleen maar in het spaans dus die sla ik voorlopig over

Identity, een engige film Heel erg goed gemaakt!!!

American pie 3 heelmaal geweldig

na ja, matrix 3 vermeld ik verder niet...

verlangslijstje: The Runaway Jury, Alien vs Predator!!!!, The last Samurai, en een Braziliaanse film waarvan ik de titel niet meer weet

wee!

Posted by arj1o1 on Nov-15-2003 07:57:

gisteren memento voor de 2e keer gezien blijft een topfilm

vanavond bride of chuckey op yorin, altijd lachuh hoe slecht ie ook is

Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »