TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Check die Films!!! - Part III
gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden..
laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot
), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt
veel goed 
Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE!
Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf.
Ik heb gisteravond Bad Boys II gezien. Hij was wel aardig, maar niet super. De actiescenes waren te overdreven, met name de achtervolging waarin met auto's en een boot wordt gesmeten. Alsof de Ferrari van Will Smith niet snel genoeg is om een lompe vrachtwagen in te halen
Bad Boys I was top, daar hadden ze het bij moeten laten!
Re: Check die Films!!! - Part III
| quote: |
| Originally posted by TimeportE gezien het feit dat ik mezelf beetje de prive mod van dit onderwerp vind maak ik maar een deel 3 om alles beetje overzichtelijk te houden.. laatste tijd minder tijd gehad om veel films te kijken, echter toch taxi 3 bekeken (in zwart wit! videorecorder was kapot ), erg leuke film maar vond einde weer beetje raar en minder leuk, maar begin met stallone maakt veel goed |
Re: Re: Check die Films!!! - Part III
| Originally posted by arj1o1 vond ikk toch tegenvallen taxi3, vanmiddag weer la vita e bella gezien prachtig |
Laatst Johnny Englisch gekeken!
Best een aardige film, als je van die soort humor houdt 
| Originally posted by Cosmic Vanmiddag Finding Nemo gezien, echt zo'n zondagmiddag film. Ik hoorde een boel positieve dingen over deze film, en hij viel me niet tegen. Alhoewel de verhaallijn heeeel dun is, heb ik me toch wel vermaakt. Vooral de manier waarop alles gemaakt is was zeer mooi. En er zaten grappige elementen in, zoals Bubbles en natuurlijk de meeuwen: MINE! MINE! MINE! Een van de beste animatie films gemaakt. Dus als je eff niets te doen hebt is dit een leuk tijdverdrijf. |
EN om ff terug te komen op Dumb & Dumberer, ja het enige leuke stukje was dat met Bob Saget die uit zijn dak ging op de wc
Leuk stukkie
Heb gister City Of God gezien echt een TOPfilm, 1 van de betere die ik de laatste weken gezien heb, zelfs 1 van de betere allertijden!!!
Gaat over het opgroeien van een aantal jongeren in de Ghetto. Echt een aanrader!!!
ik heb ice age gekeken. Echt toffe film. Heb me kapot gelachen. Vooral in die grot met die UFO en de evolutie in het ijs. En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal.
Van de week ff de indiana jones dvdv triliogie halen. TUTUTUT TUUUTUUUUUUU 
| Originally posted by basvh En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal. |

| Originally posted by basvh ik heb ice age gekeken. Echt toffe film. Heb me kapot gelachen. Vooral in die grot met die UFO en de evolutie in het ijs. En dat beestje die dan vuur uitvind. Prachtig allemaal. |
Gisteren naar de sneak hier..
Michel Vaillant
Gebaseerd op de welbekende stripboeken, nu een film over deze raceheld. Zoals te verwachten bij zo'n soort verfilming: standaard verhaal, en ja het loopt goed af (alsof je dat niet van te voren aan ziet komen). Toch zitten er genoeg dingen in die de film toch wel de moeite waard maken om een keer op een kansloze zondag te gaan kijken:
+ vette auto's
+ nog veel meer vette auto's
+ Diane Kruger 
+ scenes met vette auto's die hard rijden
+ af en toe aardige grappen
Helaas dus ook minpunten:
- ontzettend standaard verhaal
- voorspelbaar einde (niet helemaal, maar in grote lijnen wel)
- originele versie zou er worden vertoond, ik er dus heen (want dan ondertitelen ze tenminste, normaal synchroniseren ze alles na in het Frans hier), en jawel, de originele versie werd vertoond. Helaas is het een Franse film
Toch heb ik het heel aardig kunnen volgen, maar sommige grappen werden toch wat lastiger..
Daar kijk ik ook naar uit, een deel is opgenomen tijdens de afgelopen Le Mans race. Dat slechte verhaal moeten we dan maar ff door de vingers zien 
| Originally posted by Ding Chavez Daar kijk ik ook naar uit, een deel is opgenomen tijdens de afgelopen Le Mans race. Dat slechte verhaal moeten we dan maar ff door de vingers zien |
| Originally posted by Optimus Fingding Nemo is idd top! Paar maandjes geleden gekeken en net weer gekeken, echt leuke film! |
echt dikke lachkick! "First one who touches the butt" heerlijke woordspelingen weer
en die turtles waren ook echt sweet
Vanavond waarschijnlijk naar Elephant: http://www.imdb.com/title/tt0363589/
Ben benieuwd.. Film geinspireerd door het Columbine-drama.
Vorige week Freddy vs Jason gezien.
Kijkt lekker weg.
Gisteren ff A bridge to far gekeken..
blijft een goede film!
'You didn't forget to tell me something?'
'euh.. no?'
'That the Germans tried to take Nijmegen bridge in 1940.... and got slaughtered'
'slik' 
g abinnekort ff friday en friday afternext kijken wist helemaal niet dat ze bestonden had een jaar geleden next friday gezien megavette negerfilm
| Originally posted by arj1o1 g abinnekort ff friday en friday afternext kijken wist helemaal niet dat ze bestonden had een jaar geleden next friday gezien megavette negerfilm |
Ik heb net requiem for a dream gezien uiteindelijk erg mooie indrukwekkende film. Het begint erg traag maar als eenmaal de hoofdpersonen de drugs/medicijnen niet meer kunnen weerstaan en de macht over hun leven verliezen wordt het telkens ingrijpender en dalen ze steeds verder weg erg depressief met mooie depressieve muziek. Deze komt hoog in mijn favo lijst.
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
| Originally posted by basd Absoluut.. Wist trouwens ook niet dat er een derde deel was, dat Friday het eerste deel was wist ik wel (maar die heb ik ook nog niet gezien). |
Gisteren dus
Elephant
gezien. Of ik het nou echt een film vond of gewoon een serie beelden achter elkaar weet ik niet, een echt verhaal zit er namelijk niet in. Je ziet een dag uit het leven van een aantal highschool-gangers in Amerika, en de volgende dag lopen twee leerlingen volledig bewapend binnen en knallen heel veel mensen af.. Zoals gezegd is de film gebaseerd op de gebeurtenissen in Columbine.
Vond het toch wel aardig om naar te kijken, maar wel beetje vreemd dus.. Film krijgt een 7.6 ofzo op imdb, maar of ie voor mij dat ook waard is.. Ik ben er nog niet uit.
ZEKER gaan zien: Confidence met Edward Bruns, Dustin Hoffman, Andy Garcia en Rachel Weisz
topfilm, gaat over een grote con, zit heel lekker inelkaar..helemaal cool!
welke ik ook heel vet vond was the Italian job, maardie heeft iedereen vast al lang gezien, aangezien die al een tijdje uit is in NL 
en dan nog Basic (of Basic en Lethal), ingewikkelde film met Samuel L. Jackson, John Travolta en wie nog meer...ik vond m een beetje t�. teveel uit het scipt geknipt ofzo, waardoor sommige verhalllijnen doodlopen.
Once upon a time in mexico is alleen maar in het spaans dus die sla ik voorlopig over 
Identity, een engige film
Heel erg goed gemaakt!!!
American pie 3 heelmaal geweldig 
na ja, matrix 3 vermeld ik verder niet...
verlangslijstje: The Runaway Jury, Alien vs Predator!!!!, The last Samurai, en een Braziliaanse film waarvan ik de titel niet meer weet 
wee!
gisteren memento voor de 2e keer gezien blijft een topfilm
vanavond bride of chuckey op yorin, altijd lachuh
hoe slecht ie ook is