TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe mods: Eieregooie en Magik?
Pages (3): [1] 2 3 »
Nieuwe mods: Eieregooie en Magik?
In deze draad kan men zich beschikbaar stellen als nieuwe mod. Eieregooie en Magik54 hebben al aangegeven deze taak op zich te willen nemen.
Na afloop komt er dan een poll, of er moet in deze draad al unaniem blijken dat deze heren het worden.
Dus barst maar los. Ei en Magik hebben mijn stem iig.
Re: Nieuwe mods: Eieregooie en Magik?
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Dus barst maar los. Ei en Magik hebben mijn stem iig. |
Magik54 om precies te zijn 
Ik ben het er ook mee eens.. Hebben we bovendien een nachtelijke moddereter
Kan die Sjinees 's nachts ook een beetje in de gaten gehouden worden..
Ik vind Eieregooie en Magik54 ook goede kandidaten..
ik denk dat ze zo langzamerhand wel weten hoe het hier aan toe gaat en zullen naar mijn idee ook altijd een goede afweging maken..
hoewel het nou niet echt vaak nodig is geweest hier..
Van mij mogen ze ook mod worden 
Van mij ook zoals ik al in die andere topic liet weten.
mijn stem hebben ze ook
Ik ben het er ook mee eens
Ei moet het zowiezo worden, magik54 ook wel een goeie lijkt mij, maar ik denk dat JP beter zou zijn
ze hebben ook mijn stem 
ik zie geen probleem
Zolang er maar magie tussen de beide mods ontstaat en ze niet met eieren gaan gooien! 

jullie kloten maar aan
Het kan me geen fuk schelen wie moderator word...maar onthoud wel...Optimus en New Wave houden jullie in de gaten...we pakken jullie! keihard!
Ben zeker kandidaat voor mod, aangezien ik toch regelmatig aanwezig ben op het forum ben en eigenlijk met niemand een conflict heb gehad in het verleden, zodat ik objectief kan blijven mbt alle replies en threads van jullie lieve dutch TA'ers.
Even nog een vraagie, Blikkie blijft nog wel aan als mod neem ik aan ?
Mijn steun hebben ze (allebei).. evenals Blik trouwens. 
Ik ben voor 
van mij mogen ze ook mods worden 
ik heb helaas nog geen tijd gehad om het andere topic te lezen dus ik weet niet wat er aan de hand is, ook ben ik hier niet zo heel veel omdat flok gewoon heeeel veel tijd kost, ik vind allees wel goed dus
| Originally posted by New Wave Het kan me geen fuk schelen wie moderator word...maar onthoud wel...Optimus en New Wave houden jullie in de gaten...we pakken jullie! keihard! |
)
ze lijken mij allebei ok als mods. toch blijf ik er bij dat het overdreven is om 3 mods te hebben, er is niet veel te modden en hoe meer mods je hebt hoe meer onenigheid ze krijgen.
Ik ben het er ook wle mee eens,
alleen is het mij nog steeds onduidelijk, of Blik nou wel of geen mod blijft?
| Originally posted by Flippe alleen is het mij nog steeds onduidelijk, of Blik nou wel of geen mod blijft? |
tsss die lijers hebben nooit wat zinnigs te zeggen hier, en dan mogen ze mod worden?
nee hoor, van mij mogen ze, ik denk dat ze vrijwel altijd een neutrale positie hebben ingenomen 
het lijkt nu al beslist