TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jaaaa!!

Posted by sipowitz on Nov-04-2003 19:24:

Jaaaa!!

Yeaaahooowww!!

ville bara skryta lite om att...

V�ra (min och Steve's) innercity biljetter kom idag!! =)))

Fruktansv�rt h�rligt december kommer bli..

Lucia - Mondaybar Cruise
N�n vecka senare... Holland...

N�gon h�rifr�n som ocks� funderar p� att dra ner till innercity eller har best�mt sig...? Vi har bokat flyg men �nnu inte betalt biljetten iochmed att vi t�nkte kolla om vi kan f� ihop 2 pers till att �ka med. D� kan vi f� ner priset p� en bilresa duktigt billigt.

Posted by mindshooter on Nov-04-2003 19:51:

Trancemobilen har f�tt ett busy �r
Kul att ni ska ner grabbar...jag stannar hemma denna g�ng...its all �but the dum dum duradumdum

Posted by reveal on Nov-04-2003 19:53:

quote:
Originally posted by mindshooter

vad jag vet s� �r det inte den som ska ner, eller?

Posted by sipowitz on Nov-04-2003 20:11:

quote:
Originally posted by mindshooter
Kul att ni ska ner grabbar...jag stannar hemma denna g�ng...its all �but the dum dum duradumdum

N� denna g�ngen blir det inte trancemobilen..

Jag har tillbringat tv� dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur.

Ryanair hade kanske kunnat bli billigare med mellanlandning i london om det hade varit en annan helg... men vissa ressiter jag varit inne p� har t.o.m. varnat f�r just denna helgen om man vill �ka billigt iochmed att det oftast �r fullbokat d� hehe

Posted by Glorie on Nov-04-2003 20:22:

quote:
Originally posted by sipowitz
Jag har tillbringat tv� dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur.

inklusive skatt eller exklusive skatt? f�r om det �r inklusive skatt, �r det sjukt billigt och jag m�ste f� adressen

Posted by swe_Trancer on Nov-04-2003 20:30:

g�tt! visa holl�ndarna hur vi svenskar festar

Posted by ScuL on Nov-04-2003 21:13:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
g�tt! visa holl�ndarna hur vi svenskar festar

det tar jag som ett hot

Posted by swe_Trancer on Nov-04-2003 21:39:

quote:
Originally posted by ScuL
det tar jag som ett hot

mohah...menm jag l�ste n�nstans att holl�ndare e s� bortsk�mda n�r de g�ller festa o dom ler aldrig.

Posted by Glorie on Nov-04-2003 21:41:

HappyHappy

quote:
Originally posted by swe_Trancer
mohah...menm jag l�ste n�nstans att holl�ndare e s� bortsk�mda n�r de g�ller festa o dom ler aldrig.

hehe det d�r f�r jag tyv�rr dementera med att de inte ler

Posted by SteveTranz4ever on Nov-04-2003 21:45:

Ha haaa... ja de va en ren gl�dje att se biljetterna innanf�r d�rren n�r jag kom hem idag
Har nu tom. scanat in och lagt i min sig.

Som n�mdes tidigare s� blir det inte min trancemobil, faktum �r att jag vet inte var Mr.Bitch har t�nkt sig f�r bil isf. men de l�ser man v�l isf.
1300 med flyg e fan inte d�ligt de heller (fan s� man br�nner st�lars) och de e inkl skatt...

swe_Trancer: Sj�lvklart ska vi visa �TERIGEN hur det skall festas... inte bara dansa vid klimax, inga droger... he he n� men �rligt Holl�ndarna kan festa men inte lika bra, dock s� �r dom s� m�nga fler vilket g�r det hela s� otroligt m�ktigt... B�sta festen f�r mig �r fortfarande Trance Energy 2002-02-15 sen att det var mer drag p� folket vid Fokused Scandinavian Tour 2003 �r en annan femma...

Fan s� kul de ska bli ! Undrar om man ska haka p� �rets tema... Rio de Janeiro.... lite latino karneval...

Kanske e jag som h�ller i kameran d�

Posted by sipowitz on Nov-05-2003 07:46:

Obs viktigt!

N�n som vet hur dags id-t's grejor brukar st�nga... d.v.s. hur dags kan man f�rv�nta att innercity �r slut (inklusive extranummer... p� te k�rde cosmic ju 5 extranummer hehe;-)

Posted by staz on Nov-05-2003 17:13:

inte senare �n �n timme efter annonserat st�ngnigsdags iaf.. f�rmodligen n�rmare annonserad tid �n s�..
musiken tystnar nog till 7.15 senast om 7 �r annonserat.. och sen tar det den tid det tar att f� ut allt folk.

Posted by sipowitz on Nov-05-2003 18:34:

G�tt Steve, filma du s� "fixar" jag lite... se bild nedan..

[COLOR=yellow]Fan s� kul de ska bli ! Undrar om man ska haka p� �rets tema... Rio de Janeiro.... lite latino karneval...

Posted by SteveTranz4ever on Nov-07-2003 15:56:

Fick just bekr�ftelse p� att flygbiljetten �r betald s� om ett par dagar har jag den i handen

Posted by Glorie on Nov-07-2003 16:36:

jag provar att posta igen, f�r sist fick jag ju INGET svar

quote:
Originally posted by sipowitz
Jag har tillbringat tv� dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur

quote:
Originally posted by Glorie
inklusive skatt eller exklusive skatt? f�r om det �r inklusive skatt, �r det sjukt billigt och jag m�ste >>>f� adressen<<<

Jag undrar fortfarande om ovanst�ende. Jag kollar p� alla mina supersajter.. det absolut billigaste jag kan hitta �r 1390 F�RE flygskatten =/

Vilket bolag �ker ni med?