TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vart på ibiza?
vart på ibiza?
dela med dig av vad ni tyckte, upplevde
har inte vart där... MEN VILL DIT! 
satsar på att åka dit nästa sommar
Inte varit där..
Men det är väl "mecca" för alla som gillar elektronisk musik av nåt slag
Alla vill ju dit nån gång i livet...
Synd bara att det är tokfullt med engelsmän, sen så får man ju inte vara direkt fattig för att ha råd med två veckor där.
Re: vart på ibiza?
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer dela med dig av vad ni tyckte, upplevde |
Var på ibiza sommaren 2001. Bodde precis som vegvisaren i San Antonio. Eftersom clubbarna kommer igång rätt sent så tillbringar man bäst kvällen på ett preparty på någon bar. Se till att gå till rätt barkvarter så att ni inte hamnar bland allt dräggigt folk som bara super sig fulla och däcker kl01. Vart ska man gå sen då..
Privilege - Tyckte stället var för stort..
Es Paradis - Ett av mina favorit ställen, mysigare club får man leta länge efter. Var nästan så man blev kär i deras söta gogo-dansöser också 
Amensia - Får inte missas. Deras rökmaskin slår det mesta, som en flygplansmotor typ hehe
Eden - Mycket bra ljudsystem. Lite tråkigt folk..
Men mna får högvis med flyers så bara att leta bland dem efter sin favorit dj 
| quote: |
| Originally posted by Funfrock Es Paradis - Ett av mina favorit ställen, mysigare club får man leta länge efter. Var nästan så man blev kär i deras söta gogo-dansöser också ![]() |
Ibiza är paradiset!!
Amnesia och Space var mina favvoklubbar!
Sen så finns det så sköna hängställen överallt, bäst är där det kanske kostar några kr extra men då slipper man all dräggfolk.
San Antonio suger stenhårt! Bara fulla idioter och skitbarer. Kanske skitkul ifall man tycker charter är roligt men vill man klubba och ha skönt folk omkring sig ska man fetundvika San Antonio. Själv bodde jag 5 min från bargatan men undvek det så mycket som möjligt! Skönaste förfesterna får man höra sig efter, för det är inte dom som ligger i charterhörnet. Förfest med "dom stora" som djs
utan att det kostar ett pissöre (ok att drinken är 20 kr dyrare men fan mycket godare)
Finns gratistidningar i bl.a skivaffärerna, där har du alla lineups för alla klubbar dag för dag. Bästa stället att börja på så man inte missa sin favvodj.
fyfan vad jag blir sugen nu
självklart har man varit på Ibiza!!!! i sina drömmar
Bara måste dit nån gång! Trist att åka själv dock, känner ingen som vill hänga med.. sen ska man ju såklart råka ha ledigt samtidigt som man har pengar oxå.
Missa inte filmen Kevin & Perry: Go Large.
En skön skildring av livet på ibiza
där dem bl a besöker Amnesia.
Finns ju en tråd om det här me Ibiza som Gaby starta en gång -Hej Gaby läget?
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=33544
| quote: |
| Originally posted by Funfrock Missa inte filmen Kevin & Perry: Go Large. En skön skildring av livet på ibiza där dem bl a besöker Amnesia. |
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Finns ju en tråd om det här me Ibiza som Gaby starta en gång -Hej Gaby läget? http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=33544 |

| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer vart hittar man den filmen? |
Re: Re: vart på ibiza?
| quote: |
| Originally posted by vegvisaren Ibiza är känt för sitt "nightlife", största stället (var aldrig där...) har jag för mig är Privilege. Ligger ute i ödemarken och rymmer lika många pers som globen. Det är det största klubben. |
Re: Re: Re: vart på ibiza?
| quote: |
| Originally posted by -=Kotten=- Ska inte överdriva...visst e det en ganska stor klubb men inte så stor...vart själv besviken när jag kom dit första gången... 14 000 pers säger dom att dom fått in...stort skämt....möjligtvis hälften... |
Sitter o tittar på ibiza-spotlight.com #)%(!==!{}@£*` vad sugen jag blir!!!! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.