TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Been there, seen it, loved it!
=) jag f�r en k�nsla av att det �r en hel del d�r ute som ej h�ller med mig om att den var ruggigt bra, men ja bara gillar den stilen de har p� alla tre filmerna (jaja ok, jag kan h�lla med om att den f�rsta fortfarande �r den b�sta :P )
Sen tycker jag det �r synd p� de kritiker som dissar en film p� grund av dess slut, dess b�rjan, eller vilken specifik den som helst i en film, det �r helheten som spelar roll, och i helheten s� �r Matrix-trilogin ruggigt sk�n.
och f�rresten, om ni n�n g�ng skall se en film bara p� grund av dess extremt coola specialeffekter, s� �r f�r tillf�llet den h�r "The One" (pun intended)
Jag har sett ettan p� DVD. Inget mer.
S�g den idag, helt underbart bra! L�tt att jag ska k�pa boxen sen n�r den kommer ut 
sk�mtar ni??? ewwwwwwwwww s�ger jag bara.. fyfan va ruttet. den h�r stank.
allts� riktig j�vla piggy bank projekt av wachowski br�derna, hoppas de tj�nat bra p� det h�r och g�r n�got bra igen, jag gav min t�lamod �t f�rra men den h�r var rent utsagt en sk�mt. jag gilla inte den alls.
och �rets s�msta slut hade den h�r.
Bl�rg.
Reloaded s�g. Revolutions s�g.
Min respekt f�r Wachowski-br�derna �r som bortbl�st.
| quote: |
| Originally posted by P4z! L�tt att jag ska k�pa boxen sen n�r den kommer ut |
�hhh hur kan man s�ga att den s�g?!
tycker den var ruskigt bra, inte i klass med matrix ett men det �r ju inte heller s� l�tt att komma upp i. tycker f�r �vrigt att man inte ska g�mf�ra heller...
bara specialeffekterna var fan lungt v�rda 90 sp�nn 
lite tr�kigt slut dock... k�nns som om dom kommer g�ra en till film... 
kom precis hem fr�n biografen.. tyckte den va hel bra.. slutet kunde la kanske ha varit b�ttre dock..
men effekterna va ju grymma... filmerna e ju ett m�ste att ha sen 
Fan jag ska nog inte l�sa denna tr�den mer... kommer fram mer och mer detaljer 
Hade t�nkt att en l�rdag snart se 1an och 2an i ett svep (har inte sett tv�an �n) f�r att sen direkt efter dra p� BIO � se 3an...
Polarn har feting suround ljudet hemma + feting projektor 
Om det nu skulle kunna bli en 4a vilket inte jag tror men iaf. s� vet jag genom en interviu jag l�ste med hon som lirar Trinity att hon inte kommer st�lla upp p� n�t liknande igen... hon har ju unge � grejjer nu ocks�.
:::::::::::TYP SPOILER S� L�S INTE:::::::::::::::::::: [markera f�r att l�sa�)
quote: Originally posted by SteveTranz4ever
Om det nu skulle kunna bli en 4a vilket inte jag tror men iaf. s� vet jag genom en interviu jag l�ste med hon som lirar Trinity att hon inte kommer st�lla upp p� n�t liknande igen... hon har ju unge � grejjer nu ocks�.
hehehehehe.. konstigt
:::::::::::::::::::SLUT P� TYP SPOILER:::::::::::::::::::::
jag s�g den p� onsdag kl 18.30
tyckte att helheten �r bra precis som du xolox, men daremot g�r historien i en helt annorlunda direktion..
iaf jag tyckte inte att filmen s�g men slutet var helt of�rv�ntat.
effekterna och hela atmosferen var v�ldigt bra, ass� jag �r n�jd med trilogien. ska s�kert skaffa 3-dvdboxen n�r det �r ute.
hehe. jag s�g matrix reloaded ig�r bara f�r att h�lla mig lite uppdaterad innan det �r dags att se revolutions...
men jag funderar fan p� att skita i � se den. jag kommer nog f� en b�ttre upplevelse av att folk s�ger att den �r bra �n att se �nnu en f�rbannad uppf�ljare p� st�lmannen m�ter onda mannen i mr.gadget
f�rsta g�ngen jag s�g den var jag s� flummig att jag bara kollade p� (och gapade inf�r) effekterna utan att fatta vad den handlade om. ig�r s�g jag den igen � �nskade att jag inte fattade vad den handlade om.
MEN......
att f� se trinity ge � f� sp� i lackkl�der �r fan v�rt alla pengar i v�rlden. oavsett handling.
� effekterna ska man inte snacka om.
hujedamej vad snygg den �r.
s� det �r klart jag m�ste se 3an...
fr�ga bara... �r handlingen b�ttre eller s�mre �n i 2an?
har inte orkat kolla klart p� reloaded �nnu