TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ett steg närmare himmelriket ;)
Pages (2): [1] 2 »
Ett steg närmare himmelriket ;)
Köpte det här idag... 
2st Numark TT1650
och
1st Numark DXM01
Oj vad jag e glad =)
en till bild får de bli =)
det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött..
bara blivit flummigt när jag tog bild... satan va skönt de e att äntligen ha köpt TT's 
ska till malmö imorron o köpa hinkvis med skivor =) (har bara en än så länge, o den har en polare lånat =) )
kul för dig.. 
jag borde oxo skaffa nåt likadant snart men har ju just skaffat en ny 28" widescreen tv hehe 
grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig????

Smekbar>>> vaf är man tvungen att punga ut för att få de där?? 
Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! 
smekbar: nice, samma skivspelare som mig 
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! |

iaf e jag väldigt nöjd med den här
| Originally posted by dbl grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig???? |
| kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/ |
har funderat lite på NUMARK CS-1... den pickupen Carl Cox vatt me o designat.. borde ju va bra, me tanke på att jag kommer spinna techno =)
detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) så jag kommer få seriösa problem med att ha råd med mat denna månaden =)
oj då.. vad kostade detta?
| Originally posted by Smekbar detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) |
Okej Smekbar... allt jag behöver nu är din adress och en nyckel så slipper jag bryta mig in 
Får väl säga då att jag nyligen fick en 32tums TV (ej widescreen) 
Sen kan jag ju skryta med att jag köpte min första mixer ´95... världens sämsta mixer men va fan man lärde sig 
Re: Ett steg närmare himmelriket ;)
| Originally posted by Smekbar det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. bara blivit flummigt när jag tog bild... |
rosa e ju finare ju än rött 
| Originally posted by Smekbar ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =) |
musikproducentprogrammet? Vilken skola då? aldrig hört talats om
steve:
bara till att dyka upp =) så får vi köra en dj battle om det =)
glorie:
Linköpings tekniska högskola.. utbildningen är dock förlagd till norrköping...
LiTH's hemsida om musikproducentprogrammet
artikel om utbildningen i Trampolin.. 
grattis!
verkar som om du närme himlen ändå
btw, jag fyller i nov, bor i örebro... du kan la skicka till mig med? 
| Originally posted by Smekbar Linköpings tekniska högskola.. utbildningen är dock förlagd till norrköping... |
ser grymt ut...och roligt
NKPG e bra mkt trevligare stad än LKPG me
Hopppppas du kommer in...PLUS
att de fixar fler technofester i NKPG..också.. (du som gillar?) åtminstone psytrance 
Om det blir nåt stort här
Grattis! 
kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag 
Med tiden som man blir bättre och så vad märker en DJ för skillnad på en Technics som anses som det bättre och andra spelare som i detta fallet Numark ? 
jamen.
gissa om jag kommer på besök oftare nu?
se nu till att bli sjukt bra 
| Originally posted by RebeL9 kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag |
de e ju så satans snygga =)
den bittra sanningen för alla technics-älskare är att numarks senaste spelare tt-200 och tt-x har starkare motor coh fungerar precis lika / kanske bättre än technics 1200. Technics är standrad så om man ska lira ute och har numarks hemma så är det bra om man är van vid 1200 också...men att säga att numark är skit och att technics är mycket är bara dumt 
Själv ska jag köpa ett par numark tt-200 i slutet av månaden 
Har även tittat på ortofon-pickuper
fina grejer..vill också ha!
har lagt ner flera tusen på 32" widescreeen tv, hemmabio och en massa annat skräp..
jag sparar pengar till en extra dator som ska vara kopplad till tvn och hemmabion där
jag ska kunna kolla på allt som jag tankar ner. 
technics i all ära men de finns många spelare som e lika bra å kanske bättre än dom i dagsläget...det enda som fortfarande gör dom atraktiva är att dom är lätta att få reparerade...
numarkspelarna funkar å köra hemma för sanningen är att man inte behöver så mycket mer hemma 
| Originally posted by Vizay kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt |
är det verkligen så stor skillnad på mixers osv?
| Originally posted by Smekbar detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) |