TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voortaan ook urban op ID&T
Pages (3): [1] 2 3 »
Voortaan ook urban op ID&T
Dancestsation ID&T Radio zendt vanaf deze week niet alleen dancemuziek uit, maar ook urban (r&b, hiphop, soul).
Overdag zal er regelmatig urbanmuziek te horen zijn. Ook start binnenkort een wekelijks urbanprogramma onder de naam �4N� (Foreign).
Deze week is op ID&T Radio ook een nieuwe programmering gestart. Het dagelijkse programma �Studio 54� met Dennis Hoebee duurt voortaan een uur langer, van 18:00 tot 20:00 uur.
Ook krijgt 100% Isis elke vrijdagavond van 20:00 tot 21:00 uur een eigen programma
(Bron: Essent Infotxt)
dr is een mail actie begonnen, het verzoek of iedereen dit id-t wil mailen en dit

plaatje mee wil sturen.
zelf ga k niet mailen, heb wel wat beters te doen en id-t boeit me toch niet zo.
robin
(ps op de site zie ik dr niets over.. iemand een bevestiging?)
Oh leuk, een tweede radio538 in de ether
Op zich maakt het niet zoveel uit want overdag draaiden ze sowieso bagger.
Yorin FM dan maar aan laten staan 
Commercie 
Beetje jammer van de kreet "zwarte muziek"
Daarentegen ben ik het er wel mee eens dat R&B. Hip Hop enz enz niet thuis hoort op ID&Shit radio. Maar ja doekoes zijn en blijven toch de belangrijkste drijfveer voor ID$$$T, met deze actie bewijzen ze het maar weer.
Ik kan het trouwens bevestigen, had verleden week ID&T radio aanstaan in me auto en toen kwam in de middag big pimpin langs van Jay-Z.
| quote: |
| Beetje jammer van de kreet "zwarte muziek" |
over een jaar hoor je gewoon helemaal geen dance meer op ID$T dan hoor je alleen nog maar hiphop en RnB
volgende maand verwacht ik de aankondiging van het eerste bubbeling feest van ID$T 
Als ID&T nu overdag lekker chilly & groovy livesetjes uit zou zenden ala Moguai, Westbam of Sander K, dan zou niet alleen het marktaandeel stijgen maar ook het aantal verkeersongelukken drastisch dalen en stress op de werkvloer met de helft verminderen 
HA! ik heb jou door! je heb loveparade achter je naam weggehaalt! ik wist wel dat dr iets veranderd was!

let niet op mij
Wel belachelijk van id&t, want ze profileren zich als dance station en dan gaan ze r&b/hip-hop draaien. Mensen luisteren juist naar id&t, om dat genre te ontvluchten. Ze nemen hun luisteraars totaal niet serieus op deze manier.
(btw, ik luister ook alleen maar 's avonds zoals naar asot, lift off, world tour.)Maar als ik overdag intune op id&t wil ik alleen maar dance horen en niets anders
Maar ja, gelukkig heb ik m'n live streams nog...
Ik wacht wel ff op een officiele mededeling vna ID&T. Als die er komt ben ik de eerste die dat mailtje stuurt 
Als ID&T zo doorgaat duurt het denk ik niet lang tot het eerste complete urban feest georganiseerd door ID&T er komt... En hoe het vanaf dan met urban gaat verlopen hoef ik niemand uit te leggen denk ik...
Bubbling/2step etc. zou ik nog enigzins kunnen berijpen omdat het ook onder "dance" muziek valt... maar r&b & Soul?????
Kan me opzich geen fuck schelen, luister toch meestal cd/md/mp3 en alleen voor ISOT, World tour, In charge en Live feesten tune ik af en toe wel is in op IDminT.
Krijgen we binnekort:
Sean_Paul_-_Live@In_A_State_Rap-ID-T.mp3 
Ach......
Gewoon HIER INTUNEN
Sja,we worden groot door klein te blijven wasset toch?:P
| Originally posted by Donna Ach...... Gewoon HIER INTUNEN Sja,we worden groot door klein te blijven wasset toch?:P |
| Originally posted by Original Krijgen we binnekort: Sean_Paul_-_Live@In_A_State_Rap-ID-T.mp3 |

dit was best wel te verwachten hoor... 1. urban zaal op Innercity 2. een paar nummers terug ging het in ID&T Magazine alleen maar over urban, dat dat de nieuwe dance was enzo 3. er werd de laatste tijd sowieso al urban gedraaid 4. ze zien ook wel dat urban feesten big business worden...
kortom, ID&T ziet een nieuwe markt om geld te verdienen nu de rek er bij dance een beetje uit raakt
Leuke titel!
Ik ben zelf donker (Nee geen neger)en ik luister niet naar RnB (I cant stand it!) en vind het erg jammer dat ID-T het gaat draaien. Sommige more underground RnB kan nog wel, vooral met Club/Groove is het goed te combineren, maar die troep die ik nu hoor op ID-T slaat alles.
k zal de topic titel toch ff veranderen. mijn excus mocht iemand daar behoefte aan hebben.
Naah,welke kleur ze ook aan muziek geven,lekker belangrijk,alleen gaat ID&T zichzelf nu lekker "kleurloos" opstellen door binnen een no-time nadat ze een etherfreq hebben op de commerciele tour te gaan.
Niet dat t mij ook maar iets interesseert want voor BB is het alleen maar gunstig
Dus,ID&TIE do your thing baby
| Originally posted by robin k zal de topic titel toch ff veranderen. mijn excus mocht iemand daar behoefte aan hebben. |
waarschijnlijk hoorde Duncan laatst van dat gerel op dat rnb-feest in de HMH en dacht van: 'KOLERE, ik wist himmel nie dat dat bestond, van die grote feesten.... *snufsnuf* verrek ik ruik geld
'

| Originally posted by FunkySimon Het is gewoon een feit dat veel mensen die van dance houden, dit alleen leuk vinden in uitgaansleven en niet overdag op de radio. |
| Originally posted by robin k zal de topic titel toch ff veranderen. mijn excus mocht iemand daar behoefte aan hebben. |
| Originally posted by basvh Mag hopen dat ze problemen krijgen met de media commisaris want ze hebben een uitzend vergunning gekregen maar dan moeten ze wel aan strenge eisen voldoen. (o.a niet te veel oude nummers draaien en niet te veel hitjes)Ik weet niet of het verplicht draaien van dance er ook in staat. |
nah weet ik, maar k vond t eigenlijk toch een domme titel 
waarschijnlijk hoorde Duncan laatst van dat gerel op dat rnb-feest in de HMH en dacht van: 'KOLERE, ik wist himmel nie dat dat bestond, van die grote feesten.... *snufsnuf* verrek ik ruik geld ' |
opkankeren met die urban .
had ze van de week al er over gemaild, maar mooi geen reply gekregen van die ID&T negers.