TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance ikväll
Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance ikväll
Sist han var där spelade dom part 1 i hans Washington set men det var flera månader sen. Förhoppningsvis spelar dom inte part 2 nu.
Armins set börjar 23:00
jag ska rippa från min radion till minidiscen och göra en 192-rip av spelningen
är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans?
Hemstock & Jennings - Reverance
Exposure setet????
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer är han i krokarna eller? ska han lira dj'a nånstans? |
jepp det är exposure setet.
jävla rip off
så setet finns rippad redan?
| quote: |
| Originally posted by montana så setet finns rippad redan? |
Bra set. Ska nog ta och ladda ner det.
grymt set dock.
tycker faktikskt inte det va så märkvärdigt
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.