TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance ikväll


Posted by Kongo_kim on Nov-08-2003 10:16:

Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance ikväll

Sist han var där spelade dom part 1 i hans Washington set men det var flera månader sen. Förhoppningsvis spelar dom inte part 2 nu.

Armins set börjar 23:00


Posted by montana on Nov-08-2003 12:30:

jag ska rippa från min radion till minidiscen och göra en 192-rip av spelningen


Posted by swe_Trancer on Nov-08-2003 20:02:

är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans?


Posted by Kongo_kim on Nov-08-2003 22:02:

Hemstock & Jennings - Reverance

Exposure setet????


Posted by RebeL9 on Nov-08-2003 22:32:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
är han i krokarna eller?
ska han lira dj'a nånstans?


nej det är ett förinspelat set


Posted by Kongo_kim on Nov-08-2003 22:43:

jepp det är exposure setet.

jävla rip off


Posted by montana on Nov-08-2003 23:08:

så setet finns rippad redan?


Posted by Kongo_kim on Nov-08-2003 23:22:

quote:
Originally posted by montana
så setet finns rippad redan?


jepp


Posted by NooN on Nov-08-2003 23:32:

Bra set. Ska nog ta och ladda ner det.


Posted by staz on Nov-08-2003 23:37:

grymt set dock.


Posted by swe_Trancer on Nov-09-2003 00:04:

tycker faktikskt inte det va så märkvärdigt



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.