TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In de hemel is geen bier...
Pages (2): [1] 2 »
In de hemel is geen bier...
...daarom drinken we het hier! 
http://www.belgianstyle.com/mmguide/
Complete gids van het Belgische pintenaanbod 
niet nodig, van bier weten wij al alles 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 niet nodig, van bier weten wij al alles |
)
jaaa, eindelijk. Hij drinkt bier!!!
ja, duvel is een heel stuk straffer. Ma ik vind, van de moment da ge begint te voelen dat der alcool in het bier zit, dat ge eigelek zou moeten stoppen, want dan gaat de smaak verloren... en dan stapte beter over naar pilskes.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 jaaa, eindelijk. Hij drinkt bier!!! ja, duvel is een heel stuk straffer. Ma ik vind, van de moment da ge begint te voelen dat der alcool in het bier zit, dat ge eigelek zou moeten stoppen, want dan gaat de smaak verloren... en dan stapte beter over naar pilskes. |
Duvel is dan ook een godendrank he.
hangt der vanaf. Als ik uitga verkies ik ook wodka maar op cafe ist meestal een biertje. Nooit iets vaststaand, elke keer iets anders. Zo leert ge dingen kennen.
Yep hier ook.
Als ik in ons jeugdhuis zit is het altijd bier (kriek (genen extra aub :/) duvel, stella of water
)
Thuis soms is ne wodka orange
Uitgaan (geen boerefuif = bier) dan ist wodka orange tot da men portefeuille leeg geraakt en dan wordt het bier 
<3 wodka, vroeger was da pisang-orange
gisteren weer jupiler, goed bier bedankt belgen
| quote: |
| vroeger was da pisang-orange |
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 gisteren weer jupiler, goed bier bedankt belgen |
jupiler is den beste pils vinnek
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 gisteren weer jupiler, goed bier bedankt belgen |

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 hier ook, maar da al lang nemeer, ik ben der eens serieus ziek van geworden, en sindsdien heb ik daar nen afkeer van. Als ge uitgaat is wodka-orange wel duur vind ik. Daarmee maakt ge thuis beter zelf wodka orange, en ge giet da in kleine waterflesjes van 50cl. Als ge der zo 2 meehebt hebt ge toch al een pak geld uitgespaard. (en die kunt ge nog gemakkelijk in uwe zak steken) |
| quote: |
| Originally posted by pooley Jama zoiets krijgde gee ndisco binnen he ? :/ Fouillage etc Of hoe doet gij da. |
)
Wij als arme studentjes sparen zo superveel geld uit. Vb een grote fles smirnoff = +-3 euro of zo (of nog ni dacht ik) in de winkel. Een zuipkaart kost meestal 10-15 euro voor 11 bonnekes. Das normaal 5 smirnoffs op een fuif. Zo'n grote fles = +-3 glaaskes ofzo. Dus voor 6 euro hebt ge 6 glazen, tezrwijl ge op de fuif 10-15 euro betaald voor 5 glazen. Over de prijzen in dancings zullen we maar zwijgen zeker... (klootzakkige afzetters)
�n de beste weg naar een kater...
maar ja, dat is dus de strategie 
| quote: |
| Originally posted by pooley Jama zoiets krijgde gee ndisco binnen he ? :/ Fouillage etc Of hoe doet gij da. |
als ik tenminste nie bob moe spele, zou wel gevaarlijk zijn he! stel u voor, ikke aant rijden met een fles wodka in de hand, opeens controle... euh meneer/mevrouw de politie-agent/e, da is hoestsiroop
zoude die da geloven?
(denk het niet mahja)
Doe gelijk wij...
ga met de fiets!!! 
Jaaaaa goeie... kzal ff 30 km fietsen... (en zeker met een vriendin achterop)
thanks voor de raad! 
Mijn vriendin beweert dat met de fietsrijden ontnuchtertmaar ik weet het ni ik ben meer luxe gewoon (pedaalkes om op te duwen)
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Mijn vriendin beweert dat met de fietsrijden ontnuchtertmaar ik weet het ni ik ben meer luxe gewoon (pedaalkes om op te duwen) |
)
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Heb ik gisteren ook gedronken, wat de mensen daar in zien blijft me echter een raadsel... |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Mijn vriendin beweert dat met de fietsrijden ontnuchtertmaar ik weet het ni ik ben meer luxe gewoon (pedaalkes om op te duwen) |
jep, hier ook...
De alcohol wordt verlucht 
en zo zijn we van bier terug bij de wodka geraakt

Met de fiets uitgaan das lang geleden 
Maja als ik van ergens ni thuisgeraakt crash ik wel bij iemand of tevoet (nooit alleen wel)
En ja van die voorfuiven, das inderdaad een goei manier, wij doen da in feite ook zo voor we weggaan maar dan ni in een onguur hoeksken maar gewoon in ons jeugdhuis (pint 1� (en ge hebt er 10 verschillende etc ge kent da wel)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.