TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Tiesto's" - Reclames
Pages (2): [1] 2 »
"Tiesto's" - Reclames
Ik heb ff een vraagje:
Ik kijk niet echt veel tv, en nu had ik toevallig de hele middag de tv. aan staan en het valt me op dat ik "traffic" vandaag al onder 3 verschillende reclames voorbij heb horen komen.
Is dit nou puur toeval? of heeft de reclamewereld na Coca-Cola de smaak te pakken?
Uiteraard geen toeval. Ti�sto is hot, Traffic is van Ti�sto en dus ook hot en dan is het een kleine stap naar het gebruik van Traffic als reclamemuziek.
Ti�sto verkoopt gewoon goed op dit moment. En alles waar zijn naam aan verbonden is verkoopt dus ook goed.
welke dan? ik weet alleen dat t bij 3fm "serious radio
" zit
ik hoorde hem in een spotje van BNN, andere 2 ben ik ff kwijt..
| quote: |
| Originally posted by total woot ik hoorde hem in een spotje van BNN, andere 2 ben ik ff kwijt.. |
ik hoorde em net op Yorin bij een of andere survivalwedstrijd die binnenkort gaat beginnen
Hij verschijnt ook nog in tig programma's als achtergrond deuntje tijdens een of ander item.
nu vind ik tiesto in reclames tot daar aan toe, maar ik zapte langs VERONICA (lame...) en daar hoorde ik wel een heel bekend achtergrond muziekje....Ik schrok me kapot. Achter een stom stukje over een indianenstam of zo hoorde ik Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape rmx)......Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord....dat hoort gewoon niet zoals tiesto's muziek te worden gebruikt....
ook in de nieuwe editie van ID&T Magazine staat er een advertentie van Traffic in....halve pagina.
Vraag me toch echt af waarom...die single gaat als een trein, Tiesto krijgt bakken met geld voor alle stukjes die ze op tv uitzenden bij aankondigingen etc. Beetje jammer als je je herinnert dat ze bij Black-Hole zo prat op gingen dat ze bij de Magik serie (voor nr 4 ofzo) super verkochten zonder er reklame voor te maken.
| Originally posted by sndh Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord.... |
| Originally posted by Optimus Jij bent natuurlijk zo speciaal als liefhebber, die andere nerds mogen het natuurlijk helemaal niet luisteren, alleen het idee al h�? |
beetje heel erg overplayed imo
| Originally posted by sndh Of zo hoorde ik Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape rmx)......Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord....dat hoort gewoon niet zoals tiesto's muziek te worden gebruikt.... |
overhyped nummer, tiesto is in dus zelfs een van zijn slechtste nummers ook
| Originally posted by Jesse Beetje jammer als je je herinnert dat ze bij Black-Hole zo prat op gingen dat ze bij de Magik serie (voor nr 4 ofzo) super verkochten zonder er reklame voor te maken. |
tsja.. misschien wel zonde dat Traffic voor de achtergrond/reclame gebruikt wordt, maar waarom niet? iedereen kent het immers dus helpt dat zeker wel mee.. Het is vaak de top40 die bepaald wat voor muziek er op de reclame of in programma's gedraaid wordt en daar hoort traffic (helaas??) bij. Het is in feite niks anders dan Dido, Sting, U2 of Beyonc� als de muziek..
Vind het jammer genoeg niet een van zijn beste nummers ('los' klinkt het eigenlijk niks, moet gewoon in een setje) net zoals ik 643 zeker niet beter vond dan SubUrbantrain..
Het is wat de grote massa wil.
Ik vond het trouwens altijd al erg cool dat Olav Mol trance als muziek gebruikt voor zijn Formule1 programma.. 1,5 uur lang voorbeschouwingen met dance. beter toch?
@Magik54: IS.. 
| Originally posted by MaGiK54 Magik-serie is/was toch de best verkochte compilatie-serie zonder reclame. |
ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat ik het jammer vind dat nummers als Mark Otten moeiteloos onder een 'Exclusief'-item worden gezet. Temeer omdat dat nummer gewoon totaal wegvalt, het is totaal verknipt tot alleen die gitaartonen, die zich eindeloos herhalen. Dat is zo jammer. Natuurlijk wil ik mezelf geen liefhebber noemen die alles alleen wil horen, maar het is op ze minst toch vervelend als je hoort dat een meesterwerkje een 'leuk deuntje' wordt genoemd door een nietszeggend veronicablondje....
Naja zo voelde ik me op dat moment, ach... rustig aan dames 
| Originally posted by sndh ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat ik het jammer vind dat nummers als Mark Otten moeiteloos onder een 'Exclusief'-item worden gezet. Temeer omdat dat nummer gewoon totaal wegvalt, het is totaal verknipt tot alleen die gitaartonen, die zich eindeloos herhalen. Dat is zo jammer. Natuurlijk wil ik mezelf geen liefhebber noemen die alles alleen wil horen, maar het is op ze minst toch vervelend als je hoort dat een meesterwerkje een 'leuk deuntje' wordt genoemd door een nietszeggend veronicablondje.... Naja zo voelde ik me op dat moment, ach... rustig aan dames |
Waarom? doekoes, bakken met doekoes.........thats it 
Ach gun die jongen ook wat euri's. Kan ie eindelijk wat fatsoenlijks kopen, in plaats van die vieze strakke t-shirtjes 
| Originally posted by jp Ach gun die jongen ook wat euri's. Kan ie eindelijk wat fatsoenlijks kopen, in plaats van die vieze strakke t-shirtjes |
| Originally posted by Fkwebeman Het is vaak de top40 die bepaald wat voor muziek er op de reclame of in programma's gedraaid wordt en daar hoort traffic (helaas??) bij. Het is in feite niks anders dan Dido, Sting, U2 of Beyonc� als de muziek.. |
| Originally posted by moogwai idd.. en bovendien is Traffic eigenlijk het enigste 'dance' nummer wat echt in is. Ik bedoel onder een 'blits' spotje kun je moeilijk met een R&B track aankomen |
| Originally posted by arj1o1 ze kunnen ook verde3r kijken dan de top40 het hoeft niet meteen bekend te zijn als het maar pakt |