TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TranceXtion
Pages (2): [1] 2 »
TranceXtion
Feestje in Nieuwegein.. komende zaterdag. ziet er best wel groot uit, met sponsors als veronica. kaartverkoop via ticketbox. 35 euro
line-up:
joop,
rank 1,
astrid,
cor fijneman
dj jurgen
dj jean
ok ok, beetje veredelde trance energy, maar ik ga wel ff kijken. is toch in de buurt. en misschiel draait jean wel 1 leuke plaat ofzo.
site: www.trancextion.nl
Hoeveel man kunnen er in?
35 euro is best veel.
Jean draait hier ook in de Asta de komende week dacht ik.
Feest heet Red Light District. Das wel een naam voor Jean ja.
En verder laat ik me over dit feest niet uit, niet mijn muziek, thats enough. Het beroepszeiken laat ik aan Tim over 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En verder laat ik me over dit feest niet uit, niet mijn muziek, thats enough. Het beroepszeiken laat ik aan Tim over |
| Originally posted by MaGiK54 Ik laat me er wel over uit, wat een schande zeg � 35,00 vragen voor zo'n bagger line-up. |
Hehe, dit is 5 minuten lopen voor mij 
Of ik ga weet ik nog niet. Kaartverkoop loopt helemaal niet volgens mij, dus ik denk dat ik 's avonds wel aan de deur ga kijken of ik goedkoop naar binnen kan 
er kunnen 7000 man, en volgens mij is de aankleding wel mooi in Egyptische stijl. Het is absoluut geen revolutionair feest, maar zo�n beetje het enige op trance gebied wat er in utrecht te beleven is. dus mja..
astrid draait echt wel lekker meestal. rank 1 sets zullen ook wel ok zijn. wat voor stijl draait Joop eigenlijk?
Jezus wat een prijs zeg.
Schandalig.
7000 man a 35 pleuro...= 245.000 euro
maar goed hun break-even zalwel op 1000 liggen denk ik.
| Originally posted by SnuggLe Nou, nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar komtie: Dat vind ik bullshit, dit is toch wel de creme de la creme van de (hoe druk ik het net uit?) 'makkelijk in het gehoor liggende bekende trance'. Dus dan mag je daar best 35 euro voor vragen vind ik zo. |
Veels te duur
| Originally posted by SnuggLe Het beroepszeiken laat ik aan Tim over |
je ben nog steeds Mod toch
| Originally posted by MaGiK54 Moet ik dit als een sarcastisch repley opvatten |
| Originally posted by SnuggLe Nee, dit was echt 100% serieus. |
Vind de line-up nou ook niet denderend... eigenlijk is het alleen Astrid en Cor dat me nog een beetje trekt, de rest is hoogstens "wel ok". Al denk ik dat gezien de namen de 35 euro op zich wel gerechtvaardigd is... 't is alleen niet helemaal mijn smaak.
Wat me wel trekt is die Egyptische stijl in aankleding en zo. Heeeeel misschien ga ik wel ff een kijkje nemen, zo ver weg is Nieuwegein nou ook weer niet vanaf hier.
Big "maybe" dus...
cor fijneman astird en rank 1 zijn wel leuk maar de rest is echt bagger behalve jop dat weet ik niet
35 euro is denk ik ook te veel voor 20 euro zouden er in ieder geval meer man komen
Ik ga waarschijnlijk ook wel ff kijken. Rank 1 en Astrid draaien wel lekkere trance. Joop heb ik alleen meegemaakt op Trance Energy en Cor Fijneman ooit op een kleine party in Leeuwarden, draaien allebei ook wel lekker. Jurgen en Jean ... geen idee of dat wat is..
| Originally posted by SnuggLe Feest heet Red Light District. Das wel een naam voor Jean ja. |
Ik heb net een mailtje ontvangen dat ik twee gastenplekken heb gewonnen (thanks trance.nu) 

Ik ben dus present.. Piet Bervoets, Cor Fijneman, Astrid en Joop zijn zeker favorieten van mij en als Jurgen en Jean niet te veel clubby gaan draaien vallen zij ook niet niet tegen. Dus het wordt zeker wel een leuk feestje qua muziek. En het egypte concept spreekt me ook wel aan. Ik ben alleen benieuwd naar de drukte.. 7000 man lijkt me een beetje te veel van het goede.. ik denk dat ze blij mogen zijn als er 5000 man komen.
| Originally posted by moogwai Ik heb net een mailtje ontvangen dat ik twee gastenplekken heb gewonnen (thanks trance.nu) ![]() ![]() ![]() Ik ben dus present.. Piet Bervoets, Cor Fijneman, Astrid en Joop zijn zeker favorieten van mij en als Jurgen en Jean niet te veel clubby gaan draaien vallen zij ook niet niet tegen. Dus het wordt zeker wel een leuk feestje qua muziek. En het egypte concept spreekt me ook wel aan. Ik ben alleen benieuwd naar de drukte.. 7000 man lijkt me een beetje te veel van het goede.. ik denk dat ze blij mogen zijn als er 5000 man komen. |
| Originally posted by arj1o1 jean is club toch wel het beste |
Weet iemand wat de complete timetable is?
Rank 1 22:00-23:30
Jurgen 02:30-04:00
Jean 05:30-07:00
Joop ?
Astrid ?
Cor Fijneman ?
Kutzooi.. Rank 1 als eerste, die zal ik dus wel moeten missen, want ik ben nooit voor elven daar
Jean als afsluiter is wel fijn, want als hij niet bevalt kan ik meteen naar huis, want ik moet zondagmorgen natuurlijk nog een potje voetballen 
Ik denk dat Joop wel tussen Jurgen en Jean draait.
| Originally posted by DJ_Massive Snuggle beetje moeite om je in te houden? ![]() |

Rank 1 22:00-23:30
Jurgen 02:30-04:00
Cor Fijneman 04:00-05:30
Jean 05:30-07:00
Joop ?
Astrid ?
Lijkt me best een leuk feestje. Hoor er alleen te weinig over dus ik denk dat het erg rustig zal worden.
Plus dat ik 35 euro voor deze line up gewoon te veel vind.
Maar dat egyptische thema spreekt me wel erg aan!
Misschien dat we morgen de verleiding niet kunnen weerstaan en toch de auto in kruipen 
Ik denk ook dat het erg rustig gaat worden. Maakt niet uit, een leuk feestje moet je toch zelf bouwen
Bovendien hebben we vrijkaarten, dus ik zie het wel..