TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ Tiësto in {Koppen}
Pages (3): [1] 2 3 »
DJ Tiësto in {Koppen}
Tiësto over geld in Koppen vanavond (11 nov.) op Tv1 
haha lol uitgerekend tiesto die over geld gaat klappen =)).
da wil ik niet missen
Tiesto verdient misschien veel, maar is een bescheiden jongen hoor, hij rijd met een Audi A4 trouwens...
Toch ga ik kijken hoor, ik zal het zelfs opnemen, op een cassette waar TMF naar Bonzai gaat (Lolo en Fly komen er bijvoorbeeld in)
lol zal het eens kijken hoe laat komt het?
Ik ben der gisteren al mee afgekomen in een andere thread, ik ga ook zeker kijken.
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 lol zal het eens kijken hoe laat komt het? |
Ik ga zeker kijken, merci voor de tip!
| quote: |
| Originally posted by Pumaz 21u50 |
Men pa kwam het juist ook zeggen
Toch merci voor den tip 
Damn eindelijk nog eens een andere Nederlander op TV dan die Baantjer. Ben eens curieus of de BRT weer Nederlandse ondertiteling gaat geven ^^
en het is de moment om jullie meningen te spuien.
De reportage was best wel goed, alleen wat kort. En Tiësto spraak beschaafder dan verwacht.
Maar wtf was dat op laatst?
'Belgische DJ's breken stiltjes aan door' 'bv Too Many DJ's en Buchemi, ze reizen ook de wereld rond'
Wat met MIKE, Yves Deruyter, L-Vee en Johan Gielen, dat zijn ook Belgen, VRT-Retard!!!
ja, dat heb ik ook gedacht. Da's toch typisch, die mensen zijn écht goed, en wie noemen ze? 2 many dj's... 
rofl, beschaafder dan verwacht 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 2 many dj's: beste dj's van belgië???
my ass ja die zijn NOTHING in vgl met MIKE, L-Vee, Yves Deruyter & Johan Gielen
Ja, wat Hollanders soms tegen mij uitkramen op Shockers en TE, op den duur beginde te denken dat die masaal lobotomie hebben ondergaan en nimeer deftig kunnen communiceren.
btw het zinneke: 'ik speelde voor 15.000 man' klok verdacht Vlaams 
hehe vergeet ni da 2many dj's de 2 zonen van Zaki zijn hé,hij zal waarschijnlijk een belletje gepleegd hebben,lol
goede simpele reportage,tiger ge kunt 'em dan wel de britney spears van electronische muziek noemen,ma hij heeft toch wa minder streken
schitterend hoedat'em nog vol nostalgie over zijn eerste discotheek spreekt 'dit is hier de spock'
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle 'Belgische DJ's breken stiltjes aan door' 'bv Too Many DJ's en Buchemi, ze reizen ook de wereld rond' |
damn was naar set aant luisteren van obli, iemand een korte samenvatting ?
Een chance obli heeft hem opgenomen op cassete, overmorgen kan ik het prolly dan bekijken
mensen, voor alle duidelijkheid, der zijn ook dj's die geen trance draaien!
ik geef toe, ze hadden mike enz moeten vermelden, maar doe aub niet zo kortzichtig en hatend tegen iets da ge mss zelf ni kent...
goeinavond
-Glad
buscemi is da gene west-vlaming ?
heeft al op kozmoz gedraaid en ik denk dat'em der ook was bij brussels is burning
ik persoonlijk ken 2many dj's, heb hun laatste cd'ke is geleend van ne maat, en ik blijf bij mij gedacht, uplifting rules
!!
(n da heeft 2many dj's dus ni
)
| quote: |
| Originally posted by Gladius mensen, voor alle duidelijkheid, der zijn ook dj's die geen trance draaien! ik geef toe, ze hadden mike enz moeten vermelden, maar doe aub niet zo kortzichtig en hatend tegen iets da ge mss zelf ni kent... goeinavond -Glad |
| quote: |
| Originally posted by Gladius mensen, voor alle duidelijkheid, der zijn ook dj's die geen trance draaien! ik geef toe, ze hadden mike enz moeten vermelden, maar doe aub niet zo kortzichtig en hatend tegen iets da ge mss zelf ni kent... goeinavond -Glad |
Buscemi = house met salsa-elementen
Had een hit(je!) een tijd geleden met "Ramiro's theme"
Buscemi is echt wel goed en draait mekkere house.
Maarja ge kunt ni verwachten dat ze ff ee nwaslijst aan namen afgaan he.
Johan Gielen een belg?
wtf?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.