TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ Tiësto in {Koppen}
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Belgian Bonzai on Nov-11-2003 12:48:

DJ Tiësto in {Koppen}

Tiësto over geld in Koppen vanavond (11 nov.) op Tv1


Posted by Gladius on Nov-11-2003 12:59:

haha lol uitgerekend tiesto die over geld gaat klappen =)).
da wil ik niet missen


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 14:25:

Tiesto verdient misschien veel, maar is een bescheiden jongen hoor, hij rijd met een Audi A4 trouwens...
Toch ga ik kijken hoor, ik zal het zelfs opnemen, op een cassette waar TMF naar Bonzai gaat (Lolo en Fly komen er bijvoorbeeld in)


Posted by arj1o1 on Nov-11-2003 14:51:

lol zal het eens kijken hoe laat komt het?


Posted by Tiger777 on Nov-11-2003 15:40:

Ik ben der gisteren al mee afgekomen in een andere thread, ik ga ook zeker kijken.


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 15:43:

quote:
Originally posted by arj1o1
lol zal het eens kijken hoe laat komt het?


21u50


Posted by CygnusX on Nov-11-2003 17:32:

Ik ga zeker kijken, merci voor de tip!


Posted by arj1o1 on Nov-11-2003 20:01:

quote:
Originally posted by Pumaz
21u50


dan moe tik van mijn mama al lang naar bed


Posted by pooley on Nov-11-2003 20:17:

Men pa kwam het juist ook zeggen
Toch merci voor den tip


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 20:31:

Damn eindelijk nog eens een andere Nederlander op TV dan die Baantjer. Ben eens curieus of de BRT weer Nederlandse ondertiteling gaat geven ^^


Posted by Tiger777 on Nov-11-2003 21:09:

en het is de moment om jullie meningen te spuien.


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 21:14:

De reportage was best wel goed, alleen wat kort. En Tiësto spraak beschaafder dan verwacht.
Maar wtf was dat op laatst?

'Belgische DJ's breken stiltjes aan door' 'bv Too Many DJ's en Buchemi, ze reizen ook de wereld rond'

Wat met MIKE, Yves Deruyter, L-Vee en Johan Gielen, dat zijn ook Belgen, VRT-Retard!!!


Posted by Tiger777 on Nov-11-2003 21:15:

ja, dat heb ik ook gedacht. Da's toch typisch, die mensen zijn écht goed, en wie noemen ze? 2 many dj's...

rofl, beschaafder dan verwacht


Posted by Zehra on Nov-11-2003 21:23:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 2 many dj's: beste dj's van belgië??? my ass ja die zijn NOTHING in vgl met MIKE, L-Vee, Yves Deruyter & Johan Gielen


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 21:23:

Ja, wat Hollanders soms tegen mij uitkramen op Shockers en TE, op den duur beginde te denken dat die masaal lobotomie hebben ondergaan en nimeer deftig kunnen communiceren.

btw het zinneke: 'ik speelde voor 15.000 man' klok verdacht Vlaams


Posted by cyberia on Nov-11-2003 21:26:

hehe vergeet ni da 2many dj's de 2 zonen van Zaki zijn hé,hij zal waarschijnlijk een belletje gepleegd hebben,lol
goede simpele reportage,tiger ge kunt 'em dan wel de britney spears van electronische muziek noemen,ma hij heeft toch wa minder streken
schitterend hoedat'em nog vol nostalgie over zijn eerste discotheek spreekt 'dit is hier de spock'


Posted by Zehra on Nov-11-2003 21:32:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
'Belgische DJ's breken stiltjes aan door' 'bv Too Many DJ's en Buchemi, ze reizen ook de wereld rond'


who-tf is buchemi?


Posted by Eagle` on Nov-11-2003 21:32:

damn was naar set aant luisteren van obli, iemand een korte samenvatting ? Een chance obli heeft hem opgenomen op cassete, overmorgen kan ik het prolly dan bekijken


Posted by Gladius on Nov-11-2003 21:37:

mensen, voor alle duidelijkheid, der zijn ook dj's die geen trance draaien!
ik geef toe, ze hadden mike enz moeten vermelden, maar doe aub niet zo kortzichtig en hatend tegen iets da ge mss zelf ni kent...
goeinavond

-Glad


Posted by cyberia on Nov-11-2003 21:38:

buscemi is da gene west-vlaming ?
heeft al op kozmoz gedraaid en ik denk dat'em der ook was bij brussels is burning


Posted by Tiger777 on Nov-11-2003 21:39:

ik persoonlijk ken 2many dj's, heb hun laatste cd'ke is geleend van ne maat, en ik blijf bij mij gedacht, uplifting rules !!
(n da heeft 2many dj's dus ni )


Posted by Zehra on Nov-11-2003 21:46:

quote:
Originally posted by Gladius
mensen, voor alle duidelijkheid, der zijn ook dj's die geen trance draaien!
ik geef toe, ze hadden mike enz moeten vermelden, maar doe aub niet zo kortzichtig en hatend tegen iets da ge mss zelf ni kent...
goeinavond

-Glad


nice gezegd... hmmm ff nadenken! kdoe niet hatend! vind wel dat mike enzo beter zijn dan 2 many deejays! heb paar liekes van hun gehoord en heb ook gehoord da die op pukkelpop draai(d)en... dat zegt me dus helemaal niets. allè das mijn mening... anderen kunne een andere mening hebben he


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 21:46:

quote:
Originally posted by Gladius
mensen, voor alle duidelijkheid, der zijn ook dj's die geen trance draaien!
ik geef toe, ze hadden mike enz moeten vermelden, maar doe aub niet zo kortzichtig en hatend tegen iets da ge mss zelf ni kent...
goeinavond

-Glad


Wat me CJ Bolland dan? Is toch ook niet vernoemd. Of Pragha'ke, k welliswaar geen DJ, maar is ook een Belg die in het buitenland electronische muziek bracht. Zelfde voor Suicide Commando en Front 242.(Ik denk zelfs dat ene van F242 ook DJ'ed, Johan van SC trouwens ook).
Too Many DJ's en Buchemi zijn nu toevallig populair in België, maar zijn ook nog maar pas bezig en surfen eigenlijk op een hype en ineens zijn ze het de beste...sorry gaat er bij mij ni in.

En nu ga je met toch niet zeggen, dat Too Many DJ's beter zijn dan MIKE? *kijkt u streng aan*


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 22:49:

Buscemi = house met salsa-elementen

Had een hit(je!) een tijd geleden met "Ramiro's theme"


Posted by pooley on Nov-12-2003 00:09:

Buscemi is echt wel goed en draait mekkere house.
Maarja ge kunt ni verwachten dat ze ff ee nwaslijst aan namen afgaan he.

Johan Gielen een belg?
wtf?


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.