TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA vs VRT!!!!
Pages (2): [1] 2 »
BETA vs VRT!!!!
Ja mensen ik pik dat dus niet dat de VRT MIKE, L-Vee, Yves Deruyter en Johan Gielen vergeten te vermelden als internationaal bekend. Die zijn dat al jaren, terwijl Buchemi nogmaar pas zijn naam kan deftig schrijven!!! (Om nog te zwijgen over Too Many DJ's
)
Ik eis excuses van de VRT!!!!!! 
laat ze misschien maar onbekend zijn eh...
den dag dat mike komt draaien op donna wil ik niet meemaken
hola we pakken het hard aan
tzou mijpersoonlijk ni storen dat m.i.k.e. moest komen draaien op donna
we klagen ze aan voor laster en eerroof.
Donaties voor de kosten van de rechtzaak te bekostigen mogen op MIJN rekening gestort worden, vraag gerust mijn nummer!

Die mens moet toch ni in de schaduw staan van Too Many DJ's? K lang is die schaduw ni maar toch 
BTW ik heb wel emotionele schade geleden derjust, dus ik eis toch een dikke �50.000, een mengpaneel, een draaitafel en heel de cataloog van Lightning Records(+sublabels), BansheeWorx (+sublabels), ID-T(+sublabels) en Trisol 
DE slechte schijven kan ik nog gebruiken als decadente onderzetters ^^
Ah ja ook nog graag alle releases van Tracid Traxx 
awel kvind dat gladius gelijk heeft! da probeerde ik dus dark apostle toen ff op msn uit te leggen... laat ze maar doen! kzou ook nie graag wille da junger van 12 jaar gaan zwaaien met posters van mike enzo
bah nee da zou ik dus echt nie willen
en van die rechtzaak... das geen goed idee
alhoewel die schadevergoedinge me toch wel iets beginne te zeggen... 
bestaat da,posters van MIKE? waarom zouden menskens van 12 jaar daar ni mogen naar luisteren,ik heb op 12-jarige leeftijd wel mijn eerste bonzai-cd gekocht
volgende zaak :"beta's versuz vrt"
let op met de werking van het belgisch gerecht zou het kunne dage binne 10 jaar pas enige uitspraak moogt verwachten
ze mogen er wel naar luisteren... kdenk da je me verkeerd hebt begrepe! mahja laat staan... weet zelf ook niet hoe ik het moet uitleggen 
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Die mens moet toch ni in de schaduw staan van Too Many DJ's? K lang is die schaduw ni maar toch ![]() BTW ik heb wel emotionele schade geleden derjust, dus ik eis toch een dikke �50.000, een mengpaneel, een draaitafel en heel de cataloog van Lightning Records(+sublabels), BansheeWorx (+sublabels), ID-T(+sublabels) en Trisol ![]() DE slechte schijven kan ik nog gebruiken als decadente onderzetters ^^ |
| quote: |
| Originally posted by Miss Z ze mogen er wel naar luisteren... kdenk da je me verkeerd hebt begrepe! mahja laat staan... weet zelf ook niet hoe ik het moet uitleggen |

| quote: |
| Originally posted by cyberia zo steekt de trance-scene ni ineen dus zal da ook nooit gebeuren ![]() |
In het teken van mijn nieuwe gevoelens voor VRT, heb ik een mooie sig gemaakt 
Maak een banner en ik gebruik hem ook...
Lol
Tegen VRt, koman zeg, wa gaan we dan nog overhebben?
vtm? ka2?
Redelijk blijven he 
Tzou een benner tegen de research van het koppen team moeten zijn !
VRt-banner is af, ma ik krijg hem niet opgeladen 
| quote: |
| Originally posted by pooley Tzou een benner tegen de research van het koppen team moeten zijn ! |
| quote: |
| Originally posted by Miss Z alhoewel die schadevergoedinge me toch wel iets beginne te zeggen... |
HAHAHA
wa denkt gij wel over mij??? wa wolf? kben een onschuldig lammeke... "KUCH KUCH"
mss een geld-lammeke??? hahaha

ach ja dan kun je elk nederlands tvstation wel ongeveer afschieten
L-Vee stelt als dj niks voor.
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 ach ja dan kun je elk nederlands tvstation wel ongeveer afschieten |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 EN WE BEGINNEN MET DE VRT |
| quote: |
| Originally posted by tor8024 L-Vee stelt als dj niks voor. |
Re: BETA vs VRT!!!!
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik eis excuses van de VRT!!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.