TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- bästa internet testet
bästa internet testet
haha, så jäffla bra.
ingen ide för dej glorie att göra, om du nu inte är bi
http://www.zipperfish.com/free/quiz/likejailbait.html
för det första.... hade passat alldeles utmärkt i "den knäppa tråden" istället för att starta en ny topic...
annars så gillade jag testet...
jag bidde
men oandra sidan så va alla tjejerna över 15 vilket gör dem byxmyndiga här i sverige.. så det så 
och jag kan ju säga att jag tryckte för att sätta på dem allihop.. hehe

| quote: |
| Originally posted by dbl för det första.... hade passat alldeles utmärkt i "den knäppa tråden" istället för att starta en ny topic... annars så gillade jag testet... jag bidde men oandra sidan så va alla tjejerna över 15 vilket gör dem byxmyndiga här i sverige.. så det så ![]() och jag kan ju säga att jag tryckte för att sätta på dem allihop.. hehe |
| quote: |
| Originally posted by vegvisaren He,he gick inget vidare för mig heller.Tre av fem hade jag satt på. Lagen är förresten ändrad. Nu måste man fylla 16 år för att bli byxmyndig. |
I USA är väl åldern under 18 eller?
3/5 *oj då!!*
Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer 
| quote: |
| Originally posted by Gaby I USA är väl åldern under 18 eller? 3/5 *oj då!!* Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer |
| quote: |
| Originally posted by Gaby I USA är väl åldern under 18 eller? 3/5 *oj då!!* Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer |
Det man fick se gjorde ju att man vill sätta på allihop.. är man dessutom lite alkoholpåverkad så hade man säkert inte tvekat.
Som tur är ser man ju även ansiktet när det är allvar ![]()
| quote: |
| Originally posted by Gaby I USA är väl åldern under 18 eller? 3/5 *oj då!!* Jag fick ju göra testet enligt swe_Trancer |
hehe tog alla utom nån 33årig tant så jag hade väl suttit in länge o väl i usa..
alla tjejerna där e dock okej eftersom ingen är yngre än formeln tillåter... 
(formeln för tillåten ålder för de som ej vet: din ålder/2 + 7) 

Lite lurigt var det faktiskt
2/5. det där lös verkligen upp min dag.. skulle dock inte bangat på ngn av dem irl
yngsta var ju fan 16.. me = 17 NP!!!
| quote: |
| Originally posted by MojjMojj 2/5. det där lös verkligen upp min dag.. skulle dock inte bangat på ngn av dem irl yngsta var ju fan 16.. me = 17 NP!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.