TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Online Games
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Tall21 on Nov-12-2003 00:06:

Online Games

Zie het als een soort verlengde op de thread van favoriete games, maar ik vroeg me af welke online games jullie spelen. Ik ben zelf sinds een paar maanden 'Day of Defeat' aan het spelen. Zijn er nog andere TA's die dat ook spelen of ben ik hier de enige? Counter Strike zal wel wat populairder zijn...

Posted by Opti on Nov-12-2003 00:10:

ik speelde voorheen America's Army best vaak. Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van

Posted by BaRTeZ on Nov-12-2003 00:44:

singeplayer Call of Duty was heel gaaf, maar helaas te kort, MP vind ik wat minder. FIFA 2004 is ruk, alleen online is wel grappig, af en toe een potje is leuk.

Battlefield was lange tijd een blijvertje, maar das ook over. Wachten op nieuwe coole MP games

Posted by eieregooie on Nov-12-2003 04:05:

Soldier Of Fortune II

r0xX

Posted by Flippe on Nov-12-2003 07:41:

Speelde eerst altijd Counter-Strike, nu niet meer, is helemaal verneukt met die nieuwere versie's.
Daarvoor nog een tijdje UT gespeeld, maar begon ook te vervelenen.
Nu speel ik bijna geen games meer.

Posted by arj1o1 on Nov-12-2003 07:50:

speelde eerst altijd mohaa maar die doet het nu niet meer

Posted by Chicane on Nov-12-2003 08:29:

Zoals ze ziet speel ik alleen maar PlanetSide, straks misschien Call Of Duty, maar ik vond dat spel niet echt te boeiend. PlanetSide schopt kont keihard. Check www.planetside.com

Posted by basd on Nov-12-2003 08:43:

www.miniclip.com

Verder niks online ofzo, af en toe FIFA (moet 04 nog uitproberen, maar dat gaat hier toch niet)

Posted by MennoB on Nov-12-2003 09:25:

Ik zit, als ik speel, alleen maar op Spele.nl, Gamenu.nl en Lapoo.nl. Dit zijn alleen maar van die korte spellen.
Maar waar kun je al die andere spellen spelen die jullie dan allemaal spelen?

Posted by Jappio on Nov-12-2003 09:30:

http://worlddarts.lapoo.nl

http://www.gamesweb.nl en dan heptatlonnen echt cewl is een soort track & field keihard losgaan op je toetsenbord dus

Posted by Remy D on Nov-12-2003 10:45:

Speel op het moment SSX 3 online.

Posted by Original on Nov-12-2003 11:17:

quote:
Speel op het moment SSX 3 online

Gisteravond ff gespeeld bij een maat van me, wat een Masterlijk spel

Ga zelf binnekort denk ik dat online geval voor de ps2 aanschaffen. weet alleen nog niet met welk spel.

Posted by Fkwebeman on Nov-12-2003 11:22:

Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels..

Daarvoor redelijk wat C&C.
Binnenkort Battlefield Multipack ff aanschaffen, vind het een erg gaaf spel, maar kan dus niet online spelen.

Posted by Valhalla on Nov-12-2003 11:55:

C&C Generals + Zero Hour
Unreal Tournament Instagib en UT 2003 Instagib

Posted by Tall21 on Nov-12-2003 14:07:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels..

Avalanche vind ik echt niks. Zeker als allies ben je daar naar mijn idee in het nadeel. Bovendien kan je van teveel kanten beschoten worden.

Jagd is inderdaad een leuke map ja, en ook caen is goed. Beide UK maps trouwens. Speel je op steam? Moeten we een keertje ontmoeten daar dan!

Posted by Fkwebeman on Nov-12-2003 14:33:

Allies.. waarom zou ik daar mee spelen als ik ook een Duitser mag zijn..

Steam heb ik nog niet geinstalleerd.. moet sowieso ff allles reinstalleren, kan altijd maar 1 keer een online game opstarten... bij een tweede keer moet ik steeds DoD opnieuw opstarten anders blijft hij in het vorige scherm hangen..

Posted by Tall21 on Nov-12-2003 15:37:

Ik zou steam maar snel installeren als ik jou was. DoD v1.1 komt deze week uit als het goed is en wordt alleen via steam gereleased.

Posted by Jesse on Nov-12-2003 15:46:

quote:
Originally posted by Optimus
Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van

Halo & CoD heb ik ook! Halo alleen wel origineel dus kan vaker online spelen CoD heb ik nog niet geprobeerd en t is ook niet de originele...

Posted by Supreme Theory on Nov-12-2003 15:49:

Ik speel over het algemeen counterstrike!

Ben admin op een "pcfreaks" public server genaamd:

NL] PCFreaks.com - Italy Slap My Bitch Up 24/7

ip adres: 62.221.207.135:27025

Server draaid nog op de 1.5 versie!!!!

Voor alle CS freaks...kom eens langs!!!

Ik speel onder de naam ALIBI of als ik kut speel IBILA!!!

c ya!!

Posted by Switch on Nov-12-2003 15:54:

Unreal Tournament
Unreal Tournament 2003
RTCW Enemy Territory
Call Of Duty

met de 1e 3 spellen zit ik in een clan, Clan [���]. we hebben een dikke 100 mbit in Londen waar bij iedereen van noorwegen tot aan spanje een goeie ping heeft. Clan [���]

hier een voorbeeldje om te laten zien dat ik UT best wel vaak speel

Posted by MaGiK54 on Nov-12-2003 17:49:

Speel op het moment niet veel online. Heb me periodes, heb veel RTCW Enemy Territory, RTCW en MOHAA gespeeld en dan natuurlijk altijd als Duitser.

Posted by moogwai on Nov-12-2003 18:51:

Ik heb eigenlijk nog nooit online ge-gamed... vroeger had ik maar een kutconnectie en sinds dat ik ADSL game ik zelden meer (alhoewel ik wel Warcraft III the Frozen Throne nog ff uitgespeeld hebt, maar dat is ook een mega-game )

Posted by Chicane on Nov-12-2003 19:05:

Stel fopmoffen dat jullie zijn, jullie lijken wel helemaal door HBtje besnuffeld

Posted by Switch on Nov-12-2003 20:42:

lol wou ik net zeggen ja
tja, als duitser moet je vaker verdedigen dan aanvallen dus daaruit concludeer ik dat zij allemaal campers zijn

Posted by eieregooie on Nov-12-2003 20:56:

Haha...

Pages (2): [1] 2 »