TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Online Games
Pages (2): [1] 2 »
Online Games
Zie het als een soort verlengde op de thread van favoriete games, maar ik vroeg me af welke online games jullie spelen. Ik ben zelf sinds een paar maanden 'Day of Defeat' aan het spelen. Zijn er nog andere TA's die dat ook spelen of ben ik hier de enige? Counter Strike zal wel wat populairder zijn...
ik speelde voorheen America's Army best vaak. Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van
singeplayer Call of Duty was heel gaaf, maar helaas te kort, MP vind ik wat minder. FIFA 2004 is ruk, alleen online is wel grappig, af en toe een potje is leuk.
Battlefield was lange tijd een blijvertje, maar das ook over. Wachten op nieuwe coole MP games 
Soldier Of Fortune II
r0xX 
Speelde eerst altijd Counter-Strike, nu niet meer, is helemaal verneukt met die nieuwere versie's.
Daarvoor nog een tijdje UT gespeeld, maar begon ook te vervelenen.
Nu speel ik bijna geen games meer.
speelde eerst altijd mohaa maar die doet het nu niet meer

Zoals ze ziet speel ik alleen maar PlanetSide, straks misschien Call Of Duty, maar ik vond dat spel niet echt te boeiend. PlanetSide schopt kont keihard. Check www.planetside.com
![]()
www.miniclip.com
Verder niks online ofzo, af en toe FIFA (moet 04 nog uitproberen, maar dat gaat hier toch niet)
Ik zit, als ik speel, alleen maar op Spele.nl, Gamenu.nl en Lapoo.nl. Dit zijn alleen maar van die korte spellen.
Maar waar kun je al die andere spellen spelen die jullie dan allemaal spelen?
http://worlddarts.lapoo.nl
http://www.gamesweb.nl en dan heptatlonnen
echt cewl is een soort track & field keihard losgaan op je toetsenbord dus 
Speel op het moment SSX 3 online. 
| quote: |
| Speel op het moment SSX 3 online |
Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels..
Daarvoor redelijk wat C&C.
Binnenkort Battlefield Multipack ff aanschaffen, vind het een erg gaaf spel, maar kan dus niet online spelen.
C&C Generals + Zero Hour
Unreal Tournament Instagib en UT 2003 Instagib
| Originally posted by Fkwebeman Ik speel eigenlijk alleen nog Day of Defeat. Avalanche, Jagd en Caen zijn favo levels.. |
Allies.. waarom zou ik daar mee spelen als ik ook een Duitser mag zijn..
Steam heb ik nog niet geinstalleerd.. moet sowieso ff allles reinstalleren, kan altijd maar 1 keer een online game opstarten... bij een tweede keer moet ik steeds DoD opnieuw opstarten anders blijft hij in het vorige scherm hangen..
Ik zou steam maar snel installeren als ik jou was. DoD v1.1 komt deze week uit als het goed is en wordt alleen via steam gereleased.
| Originally posted by Optimus Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van |
CoD heb ik nog niet geprobeerd en t is ook niet de originele...
Ik speel over het algemeen counterstrike!
Ben admin op een "pcfreaks" public server genaamd:
NL] PCFreaks.com - Italy Slap My Bitch Up 24/7
ip adres: 62.221.207.135:27025
Server draaid nog op de 1.5 versie!!!!
Voor alle CS freaks...kom eens langs!!!
Ik speel onder de naam ALIBI of als ik kut speel IBILA!!!
c ya!!

Unreal Tournament
Unreal Tournament 2003
RTCW Enemy Territory
Call Of Duty
met de 1e 3 spellen zit ik in een clan, Clan [���]. we hebben een dikke 100 mbit in Londen waar bij iedereen van noorwegen tot aan spanje een goeie ping heeft. Clan [���]
hier een voorbeeldje om te laten zien dat ik UT best wel vaak speel 

Speel op het moment niet veel online. Heb me periodes, heb veel RTCW Enemy Territory, RTCW en MOHAA gespeeld en dan natuurlijk altijd als Duitser.
Ik heb eigenlijk nog nooit online ge-gamed... vroeger had ik maar een kutconnectie en sinds dat ik ADSL game ik zelden meer (alhoewel ik wel Warcraft III the Frozen Throne nog ff uitgespeeld hebt, maar dat is ook een mega-game
)
Stel fopmoffen dat jullie zijn, jullie lijken wel helemaal door HBtje besnuffeld 
lol wou ik net zeggen ja
tja, als duitser moet je vaker verdedigen dan aanvallen dus daaruit concludeer ik dat zij allemaal campers zijn 
Haha...